• PRO

Вікторія

Рекрутер, менеджер з персоналу, 50 000 UAH

Employment type:
full-time, part-time
Age:
44 years
City of residence:
Vyshneve (Kyiv Region)
Ready to work:
Kyiv, Vyshneve (Kyiv Region)

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Менеджер з персоналу

from 07.2018 to now (7 years 1 month)
Логістична компанія, Київ (Транспорт, логістика)

Пошук та підбір кандидатів на вакантні посади;
часткове кадрове адміністрування;
організація корпоративних заходів.

Менеджер з персоналу

from 12.2017 to 02.2018 (2 months)
Ювелірний завод, Київ (Ювелірна сфера)

Проектна робота (за договором надання послуг)
Проведення кадрового аудиту на підприємстві: оцінка правильності ведення кадрової документації; виявлення та усунення невідповідностей кадрової документації нормам законодавства; розробка відсутніх локальних нормативних актів (ПВТР, посадових інструкцій, положень про відділи), наявність яких є обов'язковою;
підбір персоналу.

Менеджер з персоналу

from 04.2017 to 07.2017 (3 months)
Аудиторська фірма, Киев (Аудиторська діяльність)

Робота за строковим трудовим договором.
Ведення кадрового документообігу в повному обсязі ( п’ять юридичних осіб);
організація навчання персоналу (оформлення і супроводження щорічного підвищення кваліфікації співробітників, облік даних з навчання персоналу);
підбір персоналу;
супроводження процесу адаптації нових співробітників, контроль проходження випробного терміну.

Інспектор з кадрів

from 10.2016 to 12.2016 (2 months)
ТОВ «Автомобільний центр Голосіївський», Киев (Автобізнес та автосервіс)

пошук та підбір персоналу;
ведення кадрового обліку та руху персоналу;
контроль за процесом адаптації та навчання персоналу;
надання консультацій з питань трудового законодавства;
складання внутрішньої звітності у відповідності до корпоративних стандартів.

Менеджер з персоналу

from 03.2016 to 08.2016 (5 months)
ТОВ «Партнер Дістрібьюшн», Киев (Логiстика, дистрибуція)

моніторинг ринку праці;
пошук та підбір кандидатів на вакантні посади;
оперативне закриття вакансій;
формування кадрового резерву (внутрішнього та зовнішнього);
розробка посадових інструкцій, положень;
ведення табелю обліку робочого часу;
складання графіку відпусток, довідок з місця роботи тощо.

Провідний юрист

from 09.2006 to 03.2015 (8 years 6 months)
Національний науковий центр «Інститут бджільництва імені П.І. Прокоповича», Київ (Сільське господарство, агробізнес)

консультаційна правова підтримка структурних підрозділів;
юридичне оформлення договорів (розробка та юридична експертиза);
розробка та впровадження внутрішніх локальних нормативних актів;
претензійно-позовна діяльність;
підготовка запитів, листів, скарг;
робота із законодавчою базою (моніторинг змін);
оформлення установчих документів, змін
до них;
представництво підприємства в органах державної влади та місцевого самоврядування;
ведення кадрової документації:
документальне оформлення трудових відносин з працівниками;
вирішення питань прийняття на роботу, звільнення, переводу, відповідно до вимог законодавства про працю;
розробка посадових інструкцій, правил внутрішнього трудового розпорядку, колективного договору;
підготовка трудових договорів.

Education

1998 р. – 2003 р. Міжрегіональна Академія управління персоналом

Спеціальність – правознавство, спеціалізація – комерційне (господарське) та трудове право., Київ
Higher, from 1998 to 2003 (4 years 10 months)

Денна форма навчання, диплом з відзнакою.

Additional education and certificates

ПрАТ "ВНЗ МАУП", курси підвищення кваліфікації:"Керівник підрозділу кадрів і соціально-трудових відносин"

10.2015 р. - 12.2015 р.

Knowledge and skills

  • MS Excel
  • MS Word
  • MS Office
  • Користувач Internet
  • MS Outlook
  • 1С:Підприємство
  • Управління персоналом
  • Управлінські навички
  • Масовий рекрутинг

Additional information

ПРОФЕСІЙНІ НАВИЧКИ І ЗНАННЯ
MS Office (Word, Excel), 1С:Підприємство 7.7, 8.2. Зарплата та управління персоналом, програмне забезпечення Uniteh Human Resource Management, знання діловодства, трудового законодавства (КЗпП, нормативно-правових актів у сфері кадрового документообігу), навики пошуку, адаптацiї, мотивацiї персоналу.

ЗНАННЯ МОВ
українська – вільно, англійська – базова.

Особисті якості: цілеспрямована, комунікабельна, гіпервідповідальна, пунктуальна, присутні організаторські здібності, здоровий перфекцiонiзм.
Хобi: фiлобутонiстика, психологія.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: