• File

Людмила

Помічник директора

Age:
52 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Загальний досвід роботи, пов’язаний із закупівлею та продажем товарів та послуг, який включає практичний (операційний) досвід адміністрування та управління командою в міжнародній компанії, починаючи з 2008 р., становить 14 років, з яких 9 років в якості Менеджера із купівельної діяльності різноманітних груп товарів.

Досвідчений користувач MS Office; Excel;
1C BAS бухгалтерський та податковий облік – в процесі вивчення;
Українська мова – рідна;
English – upper intermediate

Роки роботи, компанії та професійні навички :

05.05.2023 - теперішній час
Компанія - роботодавець: Київська клінічна лікарня на залізничному транспорті №3 Філії «ЦОЗ» АТ «Укрзалізниця»
Посада: Секретар генерального директора

Професійні обов'язки наступні:
- Ведення діловодства, номенклатури справ;
- Складання графіку прийому генерального директора;
- Реєстрація вхідної та вихідної документації в системі електронного документообігу;
- Архівація документації.

26.03.2022 – 31.12.2022 р.
Компанія - роботодавець: Radisson Hotel Group
Посада: Cluster Purchasing Manager (кластерний Менеджер із закупівель) в готелях Radisson Collection5* and RadissonBlu Sobieski 4* в Варшаві (Республіка Польща)

2010-2012 та 2015-2022 рр.
Компанія – роботодавець : Radisson Hotel Group
Посада: Purchasing Manager (Менеджер із закупівель) та Cluster Purchasing Manager в готелях Radisson Blu Kyiv та Radisson Blu Podil Kyiv до лютого 2022 р., включно.

Професійні обов'язки наступні:

• Проведення тендерів на міжнародному та локальному рівні на весь спектр товарів та послуг, необхідний для повноцінного функціонування підприємства 24/7 ;
• проведення тендерів на локальному рівні (серед українських компаній, вкл. платформу ProZorro) на продуктову та не продуктову групи товарів;
• узгодження цінових пропозицій, контроль і перегляд цін, що супроводжують товари або послуги;
• укладання договорів на закупівлю різних груп товарів та послуг (ФОПи, малі, середні, великі платники податків); відслідковування дотримання всіх умов договорів з постачальниками товарів та послуг;
• утримання договорів про поставку та обслуговування, рахунків-фактур, актів у належному порядку на необхідному рівні готовності для подання на вимогу податкових органів та/або для використання відповідно до поточних внутрішніх потреб;
• Керівництво відділом Закупівель (контроль товарообігу фактичного та документального в електронному кабінеті закупівель, як от: розміщення замовлень на поставки товарів, корректність первинної документації, постановка на контроль, переміщення товарів, логістичне забезпечення складськими запасами, контроль запасів ТМЦ на складах);
• Ведення переговорів з постачальниками (в тому числі іноземними);
• Співпраця з компаніями в форматі В2В, FMCG та з рітейлерськими мережами, з метою отримання альтернативного джерела прибутку;
• Імпорт товарів (ЗЕД) - повний цикл підготовки документації для проведення митного оформлення (очищення) та доставки ТМЦ, в співпраці з митними органами / брокерами, включаючи завершуючий процес розрахунків з іноземними виробниками /постачальниками, дистриб’ютерами, перевізниками, тощо;
• Щоденна робота з первинними документами (кредиторська та дебіторська заборгованість);
• Контроль за проведенням інвентаризацій;
• Обробка даних у програмі «Materius Control».
• Управління складськими запасами та дотримання санітарних норм згідно вимог системи НАССР.
• Табель обліку робочого часу лінійних працівників;

RadissonBluResort, Bukovel, Ukraine

2012 - 2015
Senior Sales Manager

Відповідала за бізнес - сигмент MICE (Meeting Incentive Conference Event)

• Встановлення контактів з корпоративними партнерами, зацікавленими в співпраці; Фомування договорів на надання послуг, комерційних угод та довгострокових контрактів.
• Пошук нових партнерів – потенційних клієнтів, шляхом створення креативних і маркетингових пропозицій для отримання вигоди з максимально можливим відсотком прибутку, базуючись на унікальних можливостях /характеристиках товарів та послуг.
• Розробка бізнес-стратегій та презентацій для зацікавленості клієнтів з огляду на можливості обох сторін та закріплення результатів співпраці на якомога довший термін співробітництва.
• Аналітичне вивчення ринку (попит = пропозиція) та тенденцій його розвитку, аналіз ринкових можливостей для створення привабливого та максимально вигідного контенту пропозицій згідно запита (RFP – request for proposal);
• Обробка даних у програмі «Opera».
• Складання звітів про отриманий та потенційний прибуток базуючись на SWOT- аналізі.

2009-2010
RadissonBlu Hotel, Kyiv, Yaroslaviv Val 22
Sales manager

• Основний акцент на завантаженні готелю групами та індивідуальними гостями;
• Обробка даних у програмі «Opera».
• Складання звітів.

2008-2009
RadissonBlu Hotel, Kyiv, Yaroslaviv Val 22
Fitness and SPA Center Manager

• Створення Wellness та SPA програм;
• Створення програм заходів відповідно до індивідуальних особливостей гостей;
• Організація повного супроводу членів (абонементів) Фітнес-центру під час їх перебування в ньому;
• Обробка даних у програмі «Opera».
• Складання звітів.

Дякую Вам за увагу.

З повагою,
Людмила Гемба.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: