• File

Настасія

Фінансовий директор, головний бухгалтер

Age:
41 years
City of residence:
Vyshneve (Kyiv Region)
Ready to work:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Резюме

Озірна Настасія Вікторівна

Дата народження: 18 березня 1984р.
Громадянство: Україна
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Ел. пошта: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Сімейний стан:
заміжня, є дитина (12 років)
Бажаний графік роботи: повний робочий день/гібридний
Бажаний рівень заробітної плати: 80-100 тис. грн
​ Мета
Використання свого професійного досвіду, навичок та знань для отримання посади в стабільній компанії з перспективами для подальшого професійного та кар'єрного зростання

​ Освіта
2006 р.
Вища, магістр
Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана
Спеціальність «Менеджмент організації»

​ Досвід роботи

03.2023-01.2025
(фінансовий директор)

11.2019-02.2023
(начальник відділу бух. обліку та звітності)

ТОВ «С-Грейн Україна»
Посада: фінансовий директор
• Контроль бухгалтерського і податкового обліку групи компаній
• Організація грошових потоків у групі компаній
• Залучення додаткового фінансування: кредити, лізинг (робота з банками в підготовці всієї необхідної документації для отримання фінансування та щоквартальні звіти для банків та лізингових компаній)
• Організація податкового планування по групі компаній
• Контроль кредиторської та дебіторської заборгованості, акти звірок, облік взаєморозрахунків
• Ведення та контроль розрахунків з відстрочкою платежу
• ЗЕД-контракти з експорту зернових культур, контроль вчасного надходження валюти (надання банкам інформації для закриття валютного нагляду)
• Контроль з підготовки документів для Звітів про контрольовані операції
• Організація проведення аудитів підприємств
• Розробка та контроль виконання розпоряджень фінансової служби
• Погодження договорів, рахунків на закупівлю товарів/робіт/послуг
• Робота з великим об’ємом інформації
• Формування управлінської звітності для керівництва
• Моніторинг змін до податкового законодавства
• Досвід проходження перевірок

Посада: начальник відділу бухгалтерського обліку та звітності
• Контроль бухгалтерського і податкового обліку групи компаній
• Контроль складання та здачі бухгалтерської та податкової звітності
• Консолідація та оптимізація податків по групі компаній
• Контроль кредиторської та дебіторської заборгованості, акти звірок, облік взаєморозрахунків
• Ведення та контроль розрахунків з відстрочкою платежу
• Підготовка документів для Звітів про контрольовані операції
• Участь у проведенні аудитів підприємств
• Розробка та контроль виконання розпоряджень фінансової служби
• Робота з великим об’ємом інформації
• Формування управлінської звітності для керівництва
• Моніторинг змін до податкового законодавства
• Досвід проходження перевірок

01.2016-08.2019 начальник відділу бух. обліку та звітності
03.2015-12.2015
(бухгалтер з реалізації)

10.2009-09.2012
(переведена на посаду головного бухгалтера)

08.2008 – 10.2009 (бухгалтер по сумісництву)

ТОВ «Агрохолдинг Руно»
Посада: начальник відділу бухгалтерського обліку та звітності
• Ведення і контроль бухгалтерського і податкового обліку
• Складання та здача бухгалтерської та податкової звітності
• Виписка, реєстрація податкових накладних
• Ведення первинного обліку (прибуткові, видаткові накладні, рахунки-фактури та ін.)
• Контроль кредиторської та дебіторської заборгованості, акти звірок, облік взаєморозрахунків
• Робота з великим об’ємом інформації
• Формування управлінської звітності для керівництва
• Контроль бухгалтерського і податкового обліку компаній, що входять до холдингу
• Моніторинг змін до податкового законодавства
• Досвід проходження перевірок

ТОВ «Укрвторкольормет»
Посада: головний бухгалтер
• Ведення і контроль бухгалтерського і податкового обліку
• Складання та здача бухгалтерської та податкової звітності
• Ведення первинного обліку (прибуткові, видаткові накладні, рахунки-фактури, формування податкових накладних, авансові звіти та ін.)
• Контроль кредиторської та дебіторської заборгованості, акти звірок, облік взаєморозрахунків
• Робота з банком (Клієнт-банк, платіжні доручення, виписки банку, контроль платежів і надходжень)
• Ведення складського обліку
• Облік основних засобів
• Проведення інвентаризації
• Моніторинг змін до податкового законодавства
• Досвід проходження перевірок

03.2007 – 10.2009
ПЗ ЗАТ «Вторкольормет»
Посада: бухгалтер
• Обробка і ведення первинних документів
• Контроль наявності та оформлення первинних документів
• Облік (оприбуткування, переміщення, списання) ТМЦ, МШП
• Ведення розрахунків з постачальниками (акти, рахунки, податкові накладні)
• Ведення відповідних бухгалтерських рахунків
• Виписка довіреностей
• Звірки з контрагентами
• Виконання завдань поставлених керівництвом

02.2007 – 03.2007
ПП ТВП «Лізард»
Посада: бухгалтер
• Обробка і ведення первинних документів
• Контроль наявності та оформлення первинних документів
• Ведення розрахунків з покупцями (виписка видаткових та податкових накладних)
• Виписка довіреностей
• Звірки з контрагентами
• Виконання завдань поставлених головним бухгалтером

08.2005 – 02.2007
ТОВ «Монастирський квас»
Посада: бухгалтер
• Обробка і ведення первинних документів
• Контроль наявності та оформлення первинних документів
• Облік (оприбуткування, переміщення, списання) ТМЦ, МШП
• Ведення відповідних бухгалтерських рахунків
• Виписка ТТН
• Виписка довіреностей
• Робота в системі «Клієнт-Банк»
• Звірки з контрагентами

​ Професійні знання та навички
• Знання бухгалтерського та податкового обліку згідно П (С)БО
• Досвідчений користувач ПК: MS Office: Word, Excel, Outlook; 1С:УПП 8.3, Клієнт-Банк, М.Е.Doc, Ліга-Закон та ін.
• Проходження курсу «Сучасний успішний управлінець» (ТОВ "СМАРТ СТАФФ") 08.11.2024 р.
Особисті якості
• Відповідальність, скрупульозність
• Комунікабельність, вміння працювати в команді
• Стресостійкість
• Аналітичне мислення
• Лідерські здібності
• Уміле управління часом
• Старанність
• Прагнення до розвитку та професійного зростання.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: