• File

Ірина

Бухгалтер

Age:
45 years
City:
Odesa

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

ІРИНА

Дата народження:43 роки
Регіон:Одеса, п. Котовського

Телефон, Viber, Telegram:[open contact info](look above in the "contact info" section)




Бухгалтерія / облік / фінанси
від 22 000 грн.

Досвід роботи


Провідний бухгалтер
Лют 2022 - Грудень 2024 ( 2 роки 11 міс)
ТОВ
Торгівля роздрібна , оптова

- Ведення бухгалтерського та управлінського обліку діяльності підприємства;
- Ведення первинної бухгалтерської документації;
- Формування управлінської звітності;
- Робота в Клієнт-Банк;
- Рознесення банківської виписки;
- Взаєморозрахунки з фіз./юр. особами, акти звірок;
- Контроль своєчасного закриття дебіторської/кредиторської заборгованості;
- Авансові звіти;
- Участь у процесах автоматизації управлінського обліку на базі 1С;
- Складання ТТН;
- Робота в таблицях Google, Excel, MS Office,
- Робота з великими обсягами інформації;

Бухгалтер
Сер 2020 - Лют 2022 (1 рік 7 міс)
ФОП
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
-Ведення документації:
рахунки, прибуткові та видаткові накладні, ТТН, акти виконаних робіт, акти звірок, підготовка пакета документів по запитах;
-Контроль наявності первинних документів: видаткових та прибуткових накладних, акти виконаних робіт, касових та банківських документів, договорів, перевірка наявності в них обов’язкових реквізитів та правильності їх оформлення;
- Рознесення банківських та касових операцій;
- Облік ТМЦ, внутрішнє переміщення, списання, інвентаризація; оприбуткування ТМЦ та послуг у 1С;
- Проведення та участь в інвентаризації;
- Калькуляційні карти;
-Ведення ФОП 2-ої та 3-ої групи (без ПДВ) з найманими працівниками та без;
-Робота з РРО, складання та подання звітності;
-Контроль лімітів ФОП;
- Розрахунок з/пл працівників;
- Авансові звіти;
- Контроль своєчасного закриття дебіторської/кредиторської заборгованості;
- складання щоденних, щонедільних, місячних звітів для руководства.

Помічник керівника
Вер 2018 - Чер 2020 (1 рік 10 міс)
Страхова компанія
Страхування
-Ведення документообігу та ділове листування;
-Складання протоколів, розпоряджень, листів;
- Відправлення та доставка кореспонденції;
-Робота з інформаційними ресурсами, здійснення необхідної інформаційно-пошукової роботи;
- Контроль важливих для керівника подій, включення їх до робочого графіка;
- Забезпечення всієї інфраструктури керівника для його ефективної роботи та відпочинку;
- Організація участі компанії у зовнішніх заходах (конференціях, форумах, спортивних заходах та ін.)
- Зустріч та супровід гостей;
-Підтримка всіх видів комунікацій офісу;
-Введення та оплата платіжних документів у системі «Клієнт-Банк»;
- Облік руху надходження та списання грошових коштів;
- Контроль відображення банківських та касових операцій у національній та іноземній валюті у бухгалтерському обліку;
- Надання страхових послуг.

Адміністратор зала
Січ 2018 - Гру 2018 (1 років)
Фітнес клуб
Краса / Фітнес / Спорт
-Організація та контроль роботи рецепції;
-Проведення співбесід та навчання персоналу;
- Проведення презентації клубу та послуг;
- Реєстрація клієнтів;
- Продаж внутрішніх послуг клубу;
- Ведення звітності;
- Забезпечення життєдіяльності клубу;
- Взаємодія з технічними службами, з постачальниками;
- Врегулювання загальних питань та конфліктних ситуацій з клієнтами;

Єдиний бухгалтер
Тра 2012 - Бер 2018 (5 років 11 міс)
ФОП
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
•розрахунок заробітної плати, відпусток, допомог, компенсацій;
•річна та квартальна звітність щодо ЄСВ;
• введення та оплата платіжних документів у системі «Клієнт-Банк»;
• облік руху надходження та списання коштів;
• контроль відображення банківських та касових операцій у національній валюті у бухгалтерському обліку;
• контроль кредиторської та дебіторської заборгованості;
• ведення актів звірок;
• контроль обліку руху товарно-матеріальних цінностей;
• ведення управлінського обліку;
• робота з договорами;
• ведення ФОП на загальній системі та єдиному податку.

Ведучий бухгалтер
Гру 2009 - Кві 2012 (2 роки 5 міс)
ООО ; ФОП
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
-Розрахунок з/п, відпусток, лікарняних, допомог, компенсацій;
-річна та квартальна звітність, ПДФО;
-Контроль відображення банківських та касових операцій у національній валюті у бухгалтерському обліку;
-Підготовка даних щодо відповідних ділянок бухгалтерського обліку для складання звітності;
-Контроль обліку руху товарно-матеріальних цінностей;
-Комплексне ведення бухгалтерського обліку з використанням 1С Бухгалтерія 8.2 на загальній системі оподаткування;
-Ведення управлінського обліку;
-Робота з договорами;
-Ведення актів звірок;
-Контроль дебіторської заборгованості;
-Ведення СПД на загальній системі та єдиному податку.

Освіта


Одеська національна академія харчових технологій (Одеса)
рік закінчення 2002
Економіка підприємства

Володіння мовами


Английский - базовый
Русский - свободно
Украинский - свободно

Додаткова інформація


Комп'ютерні навички
Володіння ПК: Windows, Excel, Internet, Бітрікс, Google таблиці
1С Бухгалтерия-7.7, 8.2,8.3 УТП;
Рарус, P- Keeper,
Клиєнт-банк, M. E.doc, електроний кабінет платника податків, Outlook Express, работа з довідковими законодавчими базами , Бест-Звит Плюс, OPZ.

Особисті якості
- аналітичний склад мислення, пунктуальна, точна, акуратна, легко навчаюсь;
- легко схожусь з людьми, вмію працювати в команді, доброзичлива, ініціативна, наполеглива у досягненні мети;

Місце проживання
пос.Котовського

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: