• PRO

Лина

Аналітик

Considering positions:
Аналітик, Бізнес-аналітик
Age:
47 years
City of residence:
Boryspil
Ready to work:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Начальник відділу первинної документації та автоматизації

from 11.2024 to now (9 months)
Комунальне підприємство Бориспільська центральна аптека, Бориспіль (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Розробка та оптимізація автоматизованої звітності для внутрішнього використання та постачальників.
Оптимізація бізнес-процесів (у процесі розробки: програма автоматизації звітності, яка дозволить скоротити 1 робоче місце).
Перехід із РРО на ПРРО Чекбокс. Поставлено на планування для покращення роботи бухгалтера, автоматичне вивантаження та порівняння сум виторгу Чекбокса та Моріона.
Адміністрування IT-систем:
Керування користувачами та правами доступу;
Підготовка та підтримка інструкцій по роботі в системі;
Підтримка користувачів, відповіді на питання;
Взаємодія з вендорами та підрядниками у разі виникнення технічних проблем.
Керівництво відділом:
- Планування та організація роботи відділу;
- Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань,
розподіл обов'язків та контроль виконання;
- Впровадження нововведень для покращення процесів та
результативності роботи.

Тренер з навчання роботі з ПО

from 10.2023 to 11.2024 (1 year 1 month)
Кнайпа про сервіс, Київ (IT)

Пройшла випробувальний термін за короткий час (в 2 рази бистріше ніж розраховував роботодавець). Розібралася з функціоналом СRM системи фактично самостійно з нуля.
Автоматизувала процес завантаження банківських виписок і вивантаження для оплати накладних і послуг клієнта банку:
Знайшла функцію, що не використовується (хоча це не входило до моїх зобов'язань); розібралася, та автоматизувала процес завантаження банківських виписок (на Python розробила програму конвертер, з ліцензуванням). Зробила відео презентацію, та розробила технічну документацію для навчання.Написання невеликих скриптів для оптимізації робочих процесів.
Створення порівняльних таблиць для детального аналізу управлінського обліку. Знання SQL, Excel.

Навички:

1. Консультування клієнта та допомога в роботі з програмою Бек офіс syrve. Виявлення помилок клієнта, та рекомендації як виправити. Або рекомендації як реалізувати самі сміливі бажання клієнта.

2. Створення індивідуальних шаблонів звітності під потреби клієнта. Консультування по звітності (який звіт краще підходить, допомога в побудуванні нових звітів)

3. Допомога клієнтам в аналітиці роботи торгової точки/підприємства.

4. Консультування по номенклатурі. ( Використання модифікаторів, розмірів страв, тех. Карти під окремий розмір, чи підрозділ корпорації. Всі питання стосовно номенклатури: товарів, заготівлі, страв).

5. Консультування з ведення складського обліку (інвентаризації, собівартість, списання, залишки по складах, то що)

6. Виставлення на продаж, створення акції з періодом дії.
7. Облік робочого часу, створення мотиваційних програм для персоналу. Проведення нарахувань, перерахунків та виплат з/п персоналу.
Аналіз роботи персоналу.

8. Робота з постачальниками (накладні, оплати, повернення). Порівняння прайсів постачальників.
9. Прийняття касових змін, та аналітика продажів.
10. Рознесення банківської виписки (можу максимально автоматизувати цей процес).

То що... Все що стосується управлінського обліку.

Ведущий инженер

from 08.2003 to now (22 years)
Ведущий инженер, Бориспіль (IT)

- керування першою лінією підтримки (проводила навчання першої лінії, складання документації для роботи першої лінії, аналітика звернень то що)
- встановлення, налаштування та адміністрування Windows, офісного та спеціалізованого ПЗ;
- консультування користувачів щодо різноманітних питань від роботи будь-якої програми до апаратної несправності;
- Складання документації;
- розробка навчальних матеріалів для користувачів та співробітників;
- Проведення навчання користувачів роботі в спеціалізованому ПЗ;
- первинна діагностика несправностей ПК;
- надання різної аналітичної звітності;
- допомога у роботі зі звітністю (розробка нової звітності оптимізація/автоматизація готових звітів);
- Участь у впровадженні програмних комплексів (складання ТЗ, тестування, навчання персоналу, складання інструкцій користувача та інструкцій з супроводу).

Досягнення: кар'єрне зростання від інженера без категорії до ведучого.

Відповідальність, комунікабельність, швидке навчання, уважність до деталей, пунктуальність, стресостійкість.

Education

Міжнародна Академія управління персоналом

Трудове та господарське право, Київ
Higher, from 2000 to 2021 (21 years)

Київський університет цивільної авіації

Факультет автоматики та обчислювальної техніки, Київ
Higher, from 1994 to 1999 (5 years)

Knowledge and skills

  • Комунікабельність
  • Syrve/iiko
  • Добре засвоюю інформацію
  • Аналітичне мислення
  • Пунктуальність та уважність до деталей
  • Сильні знання у ІТ сфері
  • Знання ПК та програм на рівні адміну
  • Дисциплінованість
  • MS Excel - високий рівень
  • SQL
  • Python

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: