• File

Вадим

Грантрайтер

Considering positions: Грантрайтер, Фахівець з документообігу, Водій
Age: 43 years
City: Ivano-Frankivsk
Considering positions:
Грантрайтер, Фахівець з документообігу, Водій
Age:
43 years
City:
Ivano-Frankivsk

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

ПІДГАЙНИЙ ВАДИМ
Зацікавлений у роботі в гуманітарній організації з метою професійного
розвитку та реалізації власного потенціалу. Вмотивований до роботи,
відповідально ставлюся до виконання завдань, високий рівень
організованості та орієнтацію на результат. Прагну розвиватися у сфері
гуманітарної допомоги та супроводу проєктів.

КЛЮЧОВА ІНФОРМАЦІЯ
Я кваліфікований фахівець з успішним досвідом роботи в
міжнародних донорських проєктах, які стосуються гуманітарної допомоги та
ОСОБИСТІ ДАНІ благодійності. Маю практичний досвід в сфері управління, організації робочих
Національність: українець процесів (планування, аналіз, контроль) та комунікацій. Здобув досвід у
Дата народження: 04.04.1982 програмах забезпечення засобів до існування, надання грантової підтримки
Проживаю: м. Івано-Франківськ, бізнесу, опанував вміння координувати роботу команд та взаємодіяти з
різноманітними зацікавленими сторонами (громадські організації, бізнес,
Україна
державні установи). Досвід в реалізації грантових проєктів для організацій та
фізичних осіб. Знання успішної техніки роботи на всіх етапах (повне
КОНТАКТИ управління). Спроможний швидко зорієнтуватися та знаходити вихід в
складних ситуаціях, вмію налагодити роботу команди, швидке та чітке
Тел. [open contact info](look above in the "contact info" section) формування стратегій в залежності від цілей та завдань. В трудовій
(Viber / Telegram / WhatsApp) діяльності відрізняюся своїми досягненнями у виконанні
Пошта: [open contact info](look above in the "contact info" section) поставлених завдань, здатність працювати як самостійно, так і в команді.
Ініціативний, працюю на результат і не відступаю перед труднощами.

НАВИЧКИ ПРОФЕСІЙНИЙ ДОСВІД РОБОТИ
Системний підхід до роботи Чеська гуманітарна організація «Людина в біді» м. Івано-Франківськ
Лідерські якості та вміння мотивувати Посада: фахівець програми LVH
співробітників (03.12.2024 – 31.12.2025)
Хороші організаторські якості Основні обов’язки:
Здатність критично мислити та  Маю практичний досвід реалізації грантових програм міжнародних
ефективно вирішувати проблеми донорів із повним покриттям циклу - від обробки конкурсної
Налагодження робочих процесів документації, аплікаційних форм до фінансового й програмного
Стратегічний менеджмент звітування та завершення проєктів. Працював із юридичними
Планування і самоорганізація організаціями, релокованим бізнесом і партнерами, забезпечуючи
Технічна грамотність (усна і письмова) якісний супровід грантерів на всіх етапах співпраці;
Психологічна стабільність в екстрених  Відповідав за консультування заявників щодо підготовки грантових
ситуаціях заявок, бізнес-ідей, супровід підтриманих проєктів, контроль
Здатність знаходити, пропонувати, дотримання умов грантів, бюджетів і дедлайнів, моніторинг
захищати і втілювати в життя виконання проєктних планів та перевірку фінансової й описової
нестандартні рішення звітності. Фасилітація круглих столів, офлайн-зустрічі, польові та
Володіння навичками ведення моніторингові візити, забезпечував відповідність реалізації проєктів
особистих переговорів вимогам донорів;
Навички в галузі планування  За час роботи опрацьовано понад 350 заявок та реалізовано 75
Націленість на результат, як власний, успішних грантових проєктів. Проєкт, запланований на 12 місяців,
так і командний було завершено за 9 місяців завдяки ефективному управлінню
Уміння брати відповідальність на себе процесами та чіткому дотриманню дедлайнів. Ініціював і впровадив
автоматизацію робочих процесів, що суттєво скоротило
ДОДАТКОВО навантаження на команду та підвищило ефективність роботи.
Володію інструментами збору й аналізу даних (Google Forms, Kobo),
Робота з комп'ютером: працюю з бюджетами, фінансовими документами, звітністю, MS
Microsoft Office (Word, Excel, Office та Google Docs. Маю розвинені аналітичні й комунікативні
PowerPoint), Microsoft Teams, навички, тренерський досвід та орієнтацію на результат, прозорість і
Zoom, Skype, Google Forms, дотримання стандартів донорських програм.
Docs, Kobo, візуалізація БО «БФ Рокада» м. Івано-Франківськ
Посада: соціальний працівник з питань самозабезпечення, проєкт Livelihood
даних, робота з любою
(11.09.2023 – 29.11.2024)
офісною технікою Основні обов’язки:
• Підтримка бенефіціарів у працевлаштуванні: допомага ВПО в пошуку
Водій категорії «В» з 2007 року, до роботи, наданя їм грантової підтримки в перенавчанні
відряджень готовий, можливість або започаткуванні власної справи; надав більше 300 індивідуальних
виїзду закордон, оформлений ВОД консультацій; організовував заходи з навчання та підготовки
необхідних документів для отримання бізнес-грантів.
• Проводив обробку звернень та затвердив понад 50 грантових заявок
серед ВПО щодо отримання грантів та реалізації бізнес-ідей.
Проведення семінарів, надання підтримки та супровіду допомогли
успішно започаткувати власну справу або закінчити навчання
відібраними бенефіціарами.
• Співпраця з місцевими роботодавцями, релокованим бізнесом,
ВОЛОДІННЯ МОВАМИ службами зайнятості;
Англійська – А2 • Проводив роботу з укладання договорів, обробку рахунків на оплату.
Українська – рідна Здійснював пошук нових партнерів та підписання меморандумів.
Російська – вільно • Ведення робочої документації / списків бенефіціарів; обробка та
аналітичний аналіз даних: звітування на щотижневій / квартальній /
річній основі.
Ці досягнення підкреслюють мій внесок у розвиток проекту Livelihood, с
ЗАХОПЛЕННЯ прямованого на поліпшення умов життя і працевлаштування внутрішньо
переміщених осіб.
Активний відпочинок на природі, БФ «Право на захист» м. Івано-Франківськ
водоймах Посада: перевізник на автомобілі в мобільній команді
Риболовля (26.09.2022 – 03.08.2023)
Обожнюю кататися на велосипеді Основні обов’язки:
Саморозвиток • Своєчасна подача автомобіля до місця зазначеного роботодавцем;
• Забезпечення безпечного перевезення співробітників;
• Підтримка автомобіля в справному стані, контроль за
проведенням ТО; збереження життя і здоров'я пасажирів.
• Ввічливе поводження з пасажирами; виконання інших доручень;
ОСВІТА • По необхідності оптимізував маршрут; контраварійне керування;
Краматорський економіко- • Брифінг з мінної небезпеки. Подяка координатора за виконану роботу.
гуманітарний інститут
Факультет: гуманітарний ФОП, керування магазином-офісом, м.Бахмут
(21.02.2016 – 28.02.2022)
«Психологія»
Основні обов’язки:
Рік закінчення: 2004 • Організація і контроль роботи магазина з продажу канцелярії;
• Управління товарними залишками; закупівля необхідних товарів,
участь у тендерах;
• Визначення, формулювання, планування, координування
Пройшов ряд тренінгів для роботи магазину;
підвищення власної кваліфікації • Контроль виконання планових показників магазину;
на теми: «Управління • Управління персоналом (підбір, навчання, формування системи
результативність та оцінка мотивації);
потенціалу», «Мотивація та зворотній • Розробка нової стратегії подальшого розвитку і її поетапна реалізація;
зв'язок», «Управління змінами», • Формування та контроль виконання бюджету, фінансових планів;
• Стратегічний напрямок розвитку компанії;
«Лідерство»
• Допомога в отриманні державних послуг через веб-портали
Під час навчання в інституті пройшов (оформлення заявок на пенсію, перерахунок, заяви на субсидію тощо).
тренінг міжособистісного спілкування
Під час роботи в банку закінчив КБ «Дельта»
тренінги з планування та використання Інспектор кредитної групи
(20.03.2007 – 09.11.2015)
робочого часу
Основні обов’язки:
Під час роботи в БФ успішно пройшов
• Консультування клієнтів за умовами кредитування та продукту
ряд різноманітних тренінгів:фінансова компанії;
грамотність; курс з написання грантової • Робота із документами, проблемною заборгованістю, страхування
заявки; канва бізнес-моделі; менеджмент життя та житла, споживче кредитування, виявлення потреб та оцінка
та маркетинг; сучасні підходи з управління ризиків;
персоналом; курс з першої домедичної • Оформлення договорів, робота з базами даних.
допомоги (сертифікат); Компанія стільникового звʼязку «AM GSM»
Тренінг із запобігання та протидії Посада: спеціаліст з продажу
гендерно зумовленого насильства (13.04.2005 – 18.02.2007)
Курс з безпеки BSAFE (є сертифікат) Основні обов’язки:
Психологічний тренінг «Внутрішня • Робота з клієнтами: ведення переговорів щодо продажу товарів, облік
сила вистояти» та ремонт стільникової техніки.

РЕКОМЕНДАЦІЇ
Готовий надати за вимогою
Шановні фахівці відділу управління персоналом.
Я, Вадим Підгайний, щиро зацікавлений у можливості приєднатися до вашої команди. Ознайомившись
із вимогами вакансії, переконаний, що мій досвід роботи з проєктною документацією, взаємодії з партнерами
та супроводу проєктів, зокрема в межах проєкту Livelihood, дозволить мені ефективно виконувати обов’язки
та стати цінним членом вашої команди.
Маючи вищу освіту в галузі психології та практичний досвід роботи в програмах підтримки засобів до
існування, я здобув ґрунтовні навички у сфері супроводу грантових програм, аналізу та підтримки фізичних
осіб-підприємців серед внутрішньо переміщених осіб, надання грантової допомоги та розвитку малого
бізнесу.
Упродовж професійної діяльності я брав активну участь у плануванні, реалізації та моніторингу
проєктів, дотримуючись вимог донорів, визначених термінів та цільових показників. Зокрема, маю досвід
підготовки, оцінки та супроводу бізнес-планів, а також контролю якості виконання завдань у межах грантових
програм.
Важливою складовою моєї роботи була взаємодія з різними зацікавленими сторонами — місцевими
органами влади, партнерами, роботодавцями та отримувачами грантів, що підтвердило мою здатність
будувати ефективну комунікацію та забезпечувати злагоджену роботу в команді. Також маю досвід
проведення навчань, індивідуальних та групових консультацій, що сприяло підвищенню спроможності
бенефіціарів і колег.
Володію навичками роботи з великим обсягом інформації та проєктною документацією. Впевнено
працюю з інструментами Microsoft Office (Word, Excel), Microsoft Teams, Google Docs, Forms, Kobo, що
дозволяє ефективно виконувати завдання, пов’язані з підготовкою, архівуванням, моніторингом та звітністю
грантових проєктів. Базовий рівень англійської мови дає змогу працювати з міжнародною документацією та
підтримувати комунікацію в межах проєкту.
У своїй роботі я приділяю особливу увагу дотриманню гуманітарних принципів, прозорості
використання грантових коштів та забезпеченню високої якості виконання зобов’язань перед грантодавцями
та бенефіціарами.
На посаді фахівця програми в межах проєкту я досяг значних результатів, зокрема: ефективний
супровід грантової бізнес-програми, підтримка працевлаштування бенефіціарів, посилення економічної
спроможності вразливих груп, розширення співпраці з роботодавцями, а також якісний моніторинг і звітність
за проєктом.
Враховуючи вищезазначене, переконаний, що мій досвід та професійні навички дозволять мені
зробити вагомий внесок у реалізацію програм вашої організації на посаді грантового менеджера із супроводу
грантерів. Готовий застосувати свої знання та відповідальність для досягнення високих результатів і
ефективної взаємодії з грантодавцями.
Щиро дякую за розгляд моєї кандидатури. Буду радий можливості обговорити мою заявку та
подальший внесок у роботу вашої команди.

З повагою,
ВАДИМ ПІДГАЙНИЙ
Тел.: [open contact info](look above in the "contact info" section),
Пошта: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: