Ukraine's #1 job site
- File
Personal information hidden
This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/12437327/
Junior 3D Artist
- City:
- Dnipro
Contact information
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
Uploaded file
Quick view
version
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
м. Дніпро
[open contact info ](look above in the "contact info" section)
[open contact info ](look above in the "contact info" section)
https://www.artstation.com/ekaterina_yantenko
[open contact info ](look above in the "contact info" section)
Навички
КАТЕРИНА Blender
1. 3D-моделювання:
ЯНТЕНКО Створення Low Poly і High Poly моделей.
Робота з топологією: ретопологія, оптимізація полігонів.
Я – 3D-художник із глибокими Робота з кривими і модифікаторами.
знаннями та практичним досвідом у Скульптинг на початковому рівні.
створенні ігрових ассетів. 2. UV-розгортки:
Завершила курси в Skvot за Розгортка об’єктів для текстурування.
програмою Blender, де опанувала
Мінімізація швів та оптимізація UV-розгортки для ігрових моделей.
повний пайплайн роботи в ігровій
Створення ефективних мап під текстури та матеріали.
індустрії.
3. Матеріали та текстури:
Володію системним підходом до
Створення PBR матеріалів
роботи, високою уважністю до
Створення процедурних текстур.
деталей і творчим мисленням, що
дозволяє ефективно вирішувати Застосування шейдерів та налаштування матеріалів.
завдання будь-якої складності. 4. Рендеринг:
Маю художню освіту та вмію Рендеринг за допомогою Cycles і Eevee.
малювати від руки. Налаштування освітлення та камер.
Готова долучитися до команди
професіоналів, де зможу Adobe Substance 3D Painter
розвиватися далі, створюючи 1. Текстурування:
візуально привабливий ігровий
Створення фотореалістичних текстур.
контент.
Нанесення багатошарових текстур за допомогою пензлів та масок.
Використання генераторів для автоматизації процесу
текстурування.
Освіта 2. PBR-матеріали:
Налаштування базового кольору, нормалей, металевості,
Відкритий міжнародний шорсткості та висоти.
університет розвитку людини
Підтримка процедурних матеріалів.
“Україна”
Дизайн, (бакалавр), 2011 3. Маски:
Використання розумних матеріалів (Smart Materials) для швидкої
Дніпропетровський монтажний роботи.
технікум
Архітектура будівель та споруд, 4. Експорт:
технік-архітектор, (молодший Підготовка текстур до інтеграції в Marmoset Toolbag або Blender.
спеціаліст), 2009 р.
Marmoset Toolbag
Курси SKVOT - Blender(3D Artist),
2024
Обучение и семинары
1. Рендеринг:
Підготовка сцен з реалістичним освітленням.
Використання HDRI для глобального освітлення.
Мова Налаштування камер та фокусу.
2. Запікання текстур:
Налаштування та запікання Normal Maps, Ambient Occlusion,
Українська - рідний Curvature та інших текстур.
Використання моделей High Poly та Low Poly для запікання точних
Російська - вільно
і деталізованих текстур.
Англійска - початковий Виправлення артефактів у процесі запікання.
[
[
https://www.artstation.com/ekaterina_yantenko
[
Навички
КАТЕРИНА Blender
1. 3D-моделювання:
ЯНТЕНКО Створення Low Poly і High Poly моделей.
Робота з топологією: ретопологія, оптимізація полігонів.
Я – 3D-художник із глибокими Робота з кривими і модифікаторами.
знаннями та практичним досвідом у Скульптинг на початковому рівні.
створенні ігрових ассетів. 2. UV-розгортки:
Завершила курси в Skvot за Розгортка об’єктів для текстурування.
програмою Blender, де опанувала
Мінімізація швів та оптимізація UV-розгортки для ігрових моделей.
повний пайплайн роботи в ігровій
Створення ефективних мап під текстури та матеріали.
індустрії.
3. Матеріали та текстури:
Володію системним підходом до
Створення PBR матеріалів
роботи, високою уважністю до
Створення процедурних текстур.
деталей і творчим мисленням, що
дозволяє ефективно вирішувати Застосування шейдерів та налаштування матеріалів.
завдання будь-якої складності. 4. Рендеринг:
Маю художню освіту та вмію Рендеринг за допомогою Cycles і Eevee.
малювати від руки. Налаштування освітлення та камер.
Готова долучитися до команди
професіоналів, де зможу Adobe Substance 3D Painter
розвиватися далі, створюючи 1. Текстурування:
візуально привабливий ігровий
Створення фотореалістичних текстур.
контент.
Нанесення багатошарових текстур за допомогою пензлів та масок.
Використання генераторів для автоматизації процесу
текстурування.
Освіта 2. PBR-матеріали:
Налаштування базового кольору, нормалей, металевості,
Відкритий міжнародний шорсткості та висоти.
університет розвитку людини
Підтримка процедурних матеріалів.
“Україна”
Дизайн, (бакалавр), 2011 3. Маски:
Використання розумних матеріалів (Smart Materials) для швидкої
Дніпропетровський монтажний роботи.
технікум
Архітектура будівель та споруд, 4. Експорт:
технік-архітектор, (молодший Підготовка текстур до інтеграції в Marmoset Toolbag або Blender.
спеціаліст), 2009 р.
Marmoset Toolbag
Курси SKVOT - Blender(3D Artist),
2024
Обучение и семинары
1. Рендеринг:
Підготовка сцен з реалістичним освітленням.
Використання HDRI для глобального освітлення.
Мова Налаштування камер та фокусу.
2. Запікання текстур:
Налаштування та запікання Normal Maps, Ambient Occlusion,
Українська - рідний Curvature та інших текстур.
Використання моделей High Poly та Low Poly для запікання точних
Російська - вільно
і деталізованих текстур.
Англійска - початковий Виправлення артефактів у процесі запікання.
Similar candidates
-
3D-дизайнер
Dnipro, Vinnytsia , more 5 cities -
3D designer
Dnipro -
Motion Designer
30000 UAH, Dnipro -
3D artist
Dnipro, Kyiv , more 3 cities -
3D-візуалізатор
Dnipro -
Gambling, Casino AI, 2D, 3D Motion Designer
150000 UAH, Dnipro, Vinnytsia , more 7 cities