• PRO

Тетяна

Менеджер по роботі з клієнтами, оператор контакт-центру, інтернет-магазину, 18 000 UAH

Considering positions:
Менеджер по роботі з клієнтами, оператор контакт-центру, інтернет-магазину, Менеджер з закупівель, SMM-менеджер, Адміністратор сайта, Продукт-менеджер, Контент-менеджер
Employment type:
full-time, part-time
Age:
33 years
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Менеджер з прийому замовлень

from 07.2020 to 12.2024 (4 years 5 months)
Перша Інсталяційна Компанія, Київ (Послуги для населення та бізнесу)

- Обробка замовлень та формування заявок + відповідь у месенджерах;
- опрацювання вхідних дзвінків та запитів :
- контроль виконання робіт ;
- оформлення скарг та вирішення конфліктних ситуацій .

Адміністратор

from 10.2019 to 03.2020 (5 months)
Маркетгрупп "TORBA", Київ (Роздрібна торгівля)

Маркетгруп "TORBA", Київ(Роздрібна торгівля)

- прийом та розподіл телефонних дзвінків та кореспонденції, консультація клієнтів;
- робота з документацією;
- забезпечення життєдіяльності офісу, вирішення поточних організаційних питань;
- організація заходів .

Адміністратор

from 07.2017 to 02.2019 (1 year 7 months)
ФЛП « Анка», Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Адміністратор
- консультування з дизайнерів в залі , підбір тканин;
- оформлення продажів;
- робота у програмі 1С;
- оформлення документів;

Офіс-менеджер

from 05.2016 to 12.2016 (7 months)
ООО «Мегалайн», Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

- робота з документацією;
- забезпечення життєдіяльності офісу, вирішення поточних організаційних питань;
- підготовка документів на підпис директору;
- облік та контроль оформлення документації.

Офіс-менеджер

from 09.2015 to 12.2015 (3 months)
ООО "СМАРТ МЕНЕДЖМЕНТ ", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- прийом та розподіл телефонних дзвінків та кореспонденції, консультація клієнтів;
- робота з документацією;
- забезпечення життєдіяльності офісу, вирішення поточних організаційних питань;
- організація та проведення заходів;
- підготовка документів на підпис директору;
- облік та контроль оформлення документації.

Адміністратор

from 03.2015 to 07.2015 (4 months)
Корпорація "Укр АВТО" філія Автоцентр на Столичному, Київ (Автобізнес та автосервіс)

- зустріч гостей та відвідувачів сервісу;
- консультування клієнтів щодо послуг сервісу;
- оформлення документів;
- замовлення канцтоварів;
- складання звітів.

Адміністратор

from 10.2013 to 09.2014 (11 months)
"Авторесурс", Київ (Автобізнес та автосервіс)

- зустріч гостей та відвідувачів сервісу;
- консультування клієнтів з послуг сервісу (види надання робочої вартості);
- контроль роботи співробітників;
- реєстрація та ведення обліку вхідної документації, договорів, листів;
- робота у програмі 1С;
- оформлення документів;
- обдзвін контролю якості;
- робота з оргтехнікою;
- замовлення канцтоварів;
- реклама.(хенгери, банери, візитки,);
- страхування автомобілів;
- складання звітів .

Помічник менеджера

from 07.2012 to 03.2013 (8 months)
«WINART», Київ (Дизайн)

- спілкування з клієнтами;
- прийом вхідних дзвінків;
- реєстрація вхідної-вихідної кореспонденції;
- моніторинг потенційних клієнтів за базою даних (виявлення потреб у товарах компанії);
- підготовка та оформлення документації, необхідної для організації роботи компанії;
- організація ділових зустрічей;
- робота з оргтехнікою;
- забезпечення життєдіяльності офісу.

Продавець-консультант

from 04.2011 to 04.2012 (1 year)
Мелон Фешн Україна, ТРЦ Караван, Магазин CIMI, Київ (Роздрібна торгівля)

- відкриття та закриття магазину;
- консультація та допомога клієнтам у торговому залі;
- прийом та викладення товару в залі;
- обслуговування клієнтів на касі;
- дотримання чистоти в торговому залі.

Промоутер

from 06.2010 to 08.2010 (2 months)
SAXON & FORSAGE, Київ (Шоу-бізнес, мистецтво, культура)

- презентація послуг клубів, роздача запрошень.

Промоутер

from 09.2009 to 05.2010 (8 months)
Супермаркети, Житомир (Роздрібна торгівля)

- просування товарів;
- консультування клієнтів, а також потенційних клієнтів з метою їх залучення;
- презентації нових товарів.

Education

Ж ДТУ

Факультет Економіки та менеджменту ,Спеціальність - Управління персоналом та економіка праці, Житомир
Higher, from 2008 to 2014 (6 years)

Knowledge and skills

  • MS Excel
  • MS Word
  • Пользователь Internet
  • MS Office
  • Email

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • English — beginner
  • Polish — beginner

Additional information

Шукаю ДИСТАНЦІЙНУ роботу.
Сильні сторони: відповідальність, комунікабельність, організаторські здібності, я швидко навчаюсь, ініціативність, аналітичний склад розуму, уміння працювати у команді.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: