- File
Юлія
Юрист, експерт, менеджер
- Age:
- 42 years
- City of residence:
- Orzhytsia
- Ready to work:
- Cherkasy, Kyiv, Poltava
Contact information
The job seeker has entered a phone number .
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/12448916/
Uploaded file
The file contains 2 more pages.
Quick view versionThis resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Дата народження: 08.03.1983
селище Оржиця Лубенський
район Полтавська область
Моб. телефон: [
E-mail: [
Освіта:
2000 – 2004 роки навчання в Полтавському державному аграрному коледжі
управління і права за спеціальністю «Правознавство» і здобула кваліфікацію
юриста.
З 2004 по 2008 рік навчалася в Харківському національному університеті
внутрішніх справ за спеціальністю «Правознавство» та здобула кваліфікацію
юриста.
Додаткова освіта:
Січень 2022 р. – базовий курс «Безбар’єрна грамотність», серпень 2022 р.
«Етикет та імідж як складові культури управління публічного службовця»,
вересень 2022 р. – навчальна програма «Ділове українське мовлення та
документування управлінської діяльності», курс навчання «Цифрова
грамотність державних службовців», «Як громаді стати цифровою», грудень
2022 р. «Цифрові технології для людей з інвалідністю» , «Електронний підпис»,
«Відкриті дані для державних службовців», «Онлайн-інструменти протидії
домашньому насильству», червень 2023 р. «Європейська інтеграція: інструменти
співпраці Україна-ЄС задля місцевого та регіонального розвитку», червень 2023
р. «Комунікації та взаємодія в публічному управлінні», червень 2023 р.
«Впровадження системи «RBM - управління, орієнтоване на результат" у сфері
регіональної політики», «Сприйняття змін», березень 2023 р. «Протидія торгівлі
людьми», березень 2023 р. «Як подолати виклики для організацій та працівників
у воєнний час», січень 2025 р. «Етика працівників міжнародної технічної
допомоги».
Досвід роботи:
З 04.03.2003 по 18.07.2005 рік працювала секретарем суду в Оржицькому
районному суді Полтавської області.
Функціональні обов’язки:
проведення роботи зі звернення судових рішень до виконання;
забезпечення зберігання судових справ (кримінальних проваджень) та
інших матеріалів, робота з архівом суду;
складення за встановленими формами статистичних звітів про результати
розгляду судових справ (кримінальних проваджень).
здійснення підготовки судових справ (кримінальних проваджень) для
направлення до судів вищих інстанцій.
З 19.07.2005 по 16.04.2006 рік працювала на посаді заступника начальника
відділу організаційно-кадрової роботи апарату Оржицької районної державної
адміністрації Полтавської області.
Функціональні обов’язки:
здійснення організаційного забезпечення підготовки та проведення
засідань колегії райдержадміністрації, нарад, інших заходів, що проводяться
керівництвом районної державної адміністрації;
участь у організації проведення на території району виборів Президента
України, народних депутатів України, депутатів місцевих рад, референдумів і
опитувань громадян у межах та порядку, визначених законодавством;
забезпечення взаємозв’язку районної державної адміністрації з органами
місцевого самоврядування, надання методичної та практичної допомоги
виконкомам місцевих рад в організаційно-масовій роботі;
ведення кадрової роботи в апараті райдержадміністрації, ведення
контролю у її структурних підрозділах;
здійснення контролю за додержанням законодавства про державну
службу, про працю та станом управління персоналом у структурних підрозділах
райдержадміністрації.
З 17.04.2006 по 03.03.2009 рік працювала на посаді головного спеціаліста
відділу організаційно-кадрової роботи апарату Оржицької районної державної
адміністрації Полтавської області.
Функціональні обов’язки:
здійснення організаційного забезпечення підготовки та проведення
засідань колегії райдержадміністрації, нарад, інших заходів, що проводяться
керівництвом районної державної адміністрації;
участь у організації проведення на території району виборів Президента
України, народних депутатів України, депутатів місцевих рад, референдумів і
опитувань громадян у межах та порядку, визначених законодавством;
забезпечення взаємозв’язку районної державної адміністрації з органами
місцевого самоврядування, надання методичної та практичної допомоги
виконкомам місцевих рад в організаційно-масовій роботі;
ведення кадрової роботи в апараті райдержадміністрації, ведення
контролю у її структурних підрозділах;
здійснення контролю за додержанням законодавства про державну
службу, про працю та станом управління персоналом у структурних підрозділах
райдержадміністрації.
З 04.02.2009 по 22.09.2013 рік працювала на посаді начальника
юридичного відділу апарату райдержадміністрації.
Функціональні обов’язки:
розроблення проектів розпорядчих актів;
проведення юридичної експертизи проєктів нормативно-правових актів;
подання нормативно-правового акта на державну реєстрацію;
здійснення методичного керівництва правовою роботою в
райдержадміністрації, перевірка стану правової роботи та подання пропозицій на
розгляд голови райдержадміністрації щодо її поліпшення, усунення недоліків у
правовому забезпеченні її діяльності;
ведення претензійно-позовної та договірної роботи у
райдержадміністрації;
проведення перевірок здійснення виконавчими органами сільських,
селищних рад делегованих повноважень органів виконавчої влади;
керівництво та забезпечення діяльності громадської приймальні з
надання безоплатної первинної правової допомоги при райдержадміністрації;
забезпечення розгляду звернень громадян з питань.
З 23.09.2013 по 27.01.2020 рік працювала на посаді завідувача
юридичного сектору апарату райдержадміністрації.
Функціональні обов’язки:
розроблення проектів розпорядчих актів;
проведення юридичної експертизи проєктів нормативно-правових актів;
подання нормативно-правового акта на державну реєстрацію;
здійснення методичного керівництва правовою роботою в
райдержадміністрації, перевірка стану правової роботи та подання пропозицій на
розгляд голови райдержадміністрації щодо її поліпшення, усунення недоліків у
правовому забезпеченні її діяльності;
ведення претензійно-позовної та договірної роботи у
райдержадміністрації;
проведення перевірок здійснення виконавчими органами сільських,
селищних рад делегованих повноважень органів виконавчої влади;
керівництво та забезпечення діяльності громадської приймальні з
надання безоплатної первинної правової допомоги при райдержадміністрації;
забезпечення розгляду звернень громадян з питань.
З 28.01.2020 по 03.02.2021 рік працювала на посаді завідувача сектору з
питань правової роботи апарату райдержадміністрації.
Функціональні обов’язки:
розроблення проектів розпорядчих актів;
проведення юридичної експертизи проєктів нормативно-правових актів;
подання нормативно-правового акта на державну реєстрацію;
здійснення методичного керівництва правовою роботою в
райдержадміністрації, перевірка стану правової роботи та подання пропозицій на
розгляд голови райдержадміністрації щодо її поліпшення, усунення недоліків у
правовому забезпеченні її діяльності;
ведення претензійно-позовної та договірної роботи у
райдержадміністрації;
проведення перевірок здійснення виконавчими органами сільських,
селищних рад делегованих повноважень органів виконавчої влади;
керівництво та забезпечення діяльності громадської приймальні з
надання безоплатної первинної правової допомоги при райдержадміністрації;
забезпечення розгляду звернень громадян з питань.
З 04.02.2021 по 23.06.2023 працювала на посаді начальника відділу з
питань надання державних соціальних допомог, субсидій, інших видів
соціальної підтримки населенню та роботи з інформаційними системами № 2
управління соціального захисту населення Лубенської районної державної
адміністрації Полтавської області.
Функціональні обов’язки:
забезпечення виконання завдань і функцій щодо забезпечення реалізації
державної політики з питань соціального захисту населення;
розроблення та організація виконання комплексних програм і заходів щодо
поліпшення становища соціально вразливих верств населення, внутрішньо
переміщених осіб, сімей і громадян, які перебувають у складних життєвих
ситуаціях;
нагляд за дотриманням вимог законодавства під час призначення
(перерахунку) та виплати пенсій органами Пенсійного фонду України;
забезпечення взаємодії з органами місцевого самоврядування, центрами
надання адміністративних послуг щодо надання соціальної підтримки
населенню;
забезпечення розгляду звернень громадян з питань, що віднесені до
повноважень відділу.
З 26.06.2023 по 27.02.2025 працювала на посаді фахівця з питань
нормативно-правового регулювання в Проєкті USAID «Підвищення
ефективності роботи і підзвітності органів місцевого самоврядування
(ГОВЕРЛА)».
Функціональні обов’язки:
надання консультативної та експертної допомоги місцевим державним
адміністраціям (обласного та районного рівня), вибраним Проєктом
«ГОВЕРЛА» територіальним громадам (ТГ) відповідної області для реалізації
повноважень і виконання функцій, делегованих їм з центрального рівня;
у співробітництві з командою Компоненту 1 надання експертної
допомоги ТГ відповідної області в застосуванні нового законодавства щодо
децентралізації, включно з фіскальним і секторальним законодавством; надання
підтримки відповідним юридичним відділам/департаментам місцевих
державних адміністрацій та ТГ у перегляді місцевих нормативних актів /
внесенні змін і доповнень до них відповідно до нового законодавства, що
стосується функціонування місцевих органів самоврядування;
розроблення, проведення і модерування навчальних заходів щодо
нормативно-правової бази місцевого самоврядування, виходячи з потреб
територіальних громад;
надання допомоги в підготовці навчальних посібників / інструктивних
матеріалів / рекомендацій для ТГ, спрямованих на застосування нового
законодавства щодо децентралізації, включно з фіскальним і секторальним
законодавством;
надання підтримки в посиленні розбудові інституційного та
організаційного потенціалу вибраних Проєктом «ГОВЕРЛА» ТГ шляхом
розроблення типових нормативно-правових документів;
забезпечення вчасного, деталізованого та точного оновлення інформації
про заходи на рівні області, включно зі звітуванням за проведеними заходами,
звітуванням на щотижневій, щоквартальній та щорічній основі, заключними
звітами, а також іншими результатами роботи;
надання допомоги в розробленні та перегляді таких результатів роботи
(планів реалізації заходів, керівництв, розроблених в рамках проєкту тощо, на
вимогу);
на вимогу USAID, визначення та сприяння появі прикладів успішного
досвіду та належних практик у діяльності органів місцевого самоврядування та
в їхній нормативно-правовій базі;
підтримання регулярних контактів та добрих робочих відносин із
різними заінтересованими сторонами на регіональному та місцевому рівнях;
надання технічної інформації за профілями областей/районів та ТГ;
допомога Керівникові регіонального офісу в сприянні ефективному
ухваленню рішень на регіональному рівні;
участь, за потреби, в регулярних зустрічах із командою Проєкту
«ГОВЕРЛА» в м. Києві для обговорення технічних, адміністративних та інших
питань;
нагляд за роботою, пов’язаною з правовими і регуляторними питаннями,
а також питаннями місцевих нормативних актів, що виконується на місцях у
межах Проєкту та грантоотримувачами, забезпечення врахування набутого
досвіду під час планування подальшої роботи в межах програми;
ефективна комунікація та співпраця з колегами в регіональному офісі;
тісні та регулярні зв’язки з колегами з інших регіональних офісів для
сприяння загальній узгодженості та координації роботи;
збір якісних даних для плану моніторингу, оцінки та навчання в частині
квартальних та річних показників;
інша діяльність на вимогу старшого керівника групи з розвитку
спроможності органів місцевої влади.
З 12.05.2025 по даний час працюю на посаді регіональної експертки з
супроводу проєкту цифрової трансформації у Чернігівській області у Фонді
Східна Європа у межах реалізації швейцарсько-української програми
«Електронне урядування задля підзвітності влади та участі громади (EGAP)»
Функціональні обов’язки:
методологічний супровід ОМС у проведенні дослідження цифрової
готовності, формуванні Стратегії цифрового розвитку громади та затвердження
Програми інформатизації із залученням місцевих жителів для подальшого
впровадження та досягнення якісних цифрових перетворень у громадах та
містах, відібраних до проєкту Smart City.
Дослідження стану цифрової готовності громад (цифровий аудит).
Розробка Стратегій цифрового розвитку громад.
Розробка Програм інформатизації ОМС.
В межах дослідження стану цифрової готовності громад (цифровий
аудит):
взаємодія з ОМС з питань проведення цифрових аудитів;
взаємодія з робочими групами в громадах: координація проведення
зустрічей для пояснення цілей цифрового аудиту, обговорення алгоритму
його проведення;
координація заповнення опитувальника цифрового аудиту відповідно
до розробленої методики проведення дослідження та передачі їх
координатору Програми EGAP.
В межах розробки Стратегій цифрового розвитку громад та Програм
інформатизації ОМС:
взаємодія з ОМС (в тому числі ЦНАП), а також громадськими
організаціями, представниками бізнесу, та іншими стейкхолдерами;
координація робочих груп в громадах для обговорення результатів
цифрових аудитів, формування Стратегій цифрового розвитку громад та
Програм інформатизації ОМС;
проведення опитувань, інтерв’ю, фокус груп з зацікавленими
спільнотами в громадах (публічні службовці, освітяни, підприємці, активісти
тощо) щодо виявлення цифрових потреб місцевих жителів;
координація підготовки робочими групами проєктів Стратегій
цифрового розвитку громад;
координація розробки проєктів Програм інформатизації ОМС та
прийняття відповідно до законодавства;
організація публічних обговорень проєктів Стратегій цифрового
розвитку громад із залученням їхніх жителів;
популяризація ініціативи серед жителів громад через місцеві медіа та
соціальні мережі;
регулярне звітування про хід реалізації проєктів перед Програмою
EGAP щодо ходу розробки Стратегій цифрового розвитку громад та Програм
інформатизації ОМС;
участь в координаційних нарадах проєкту.
З 2015 по 2020 роки була обрана депутатом Оржицької селищної ради
Оржицького району Полтавської області. Маю досвід роботи з виборцями,
представлення їх інтересів, участь у засіданнях постійно діючих комісій органу
місцевого самоврядування, засіданнях сесій селищної ради, прийнятті рішень.
Професійні навички:
– володію комп’ютером (MS Office (Excel, Word); знання законодавства України;
– навички ведення договірної роботи;
– уміння проводити переговори;
– навички ведення претензійно-позовної роботи;
– навички складання різних юридичних документів;
– досвід колективної роботи;
– досвід роботи на керівних посадах;
– Знання мов: українська – рідна; англійська – рівень В-2.
Особисті якості:
Відповідальність, чесність, комунікабельність, уважність до деталей,
дисциплінованість, психологічна та фізична стійкість, пунктуальність.
Similar candidates
-
Адвокат, керівник юридичного відділу, юрист підприємства
Kyiv, Dnipro , more 6 cities -
Керівник юридичної служби
Kyiv -
Юрист
32000 UAH, Kyiv -
Head of legal department
Kyiv -
Економіст, менеджер, юрист
Kyiv -
Юрист, юрисконсульт, грантрайтер, грантовий менеджер
Kyiv, Remote