• File

Олена

Директор підприємства, керівник

Age:
49 years
City of residence:
Zaporizhzhia
Ready to work:
Dnipro, Kyiv, Odesa, Poltava

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.


Сопіна Олена Анатоліївна

16.02.1976 р.н.
Адреса: 69014, м. Запоріжжя, пров. Ямський, 8
тел. [open contact info](look above in the "contact info" section),
e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Одружена, маю доньку

Освіта:
1983-1993 рр – ЗОШ № 4, 11 класів з відзнакою
1993-1999 рр – Запорізький Державний Університет. Філологічний факультет. Філолог. Спеціаліст.
2003-2006 рр – Запорізький інститут економіки та інформаційних технологій. Спеціальність: економіка підриємства. Економіст. Магістр. Диплом з відзнакою.
2010-2013 рр – Національна академія державного управління при Президентові України. Управлінець. Магістр.
2014- 2017рр - Ізраїльський Інститут харчування та біотехнології. Консультант з лікувального
харчування та ортомолекулярної медицини.
2016-2018 рр - Сертифікований коуч-тренер НЛП
2020–2022 рр. Класичний приватний університет. Аспірантура, факультет «Державного управління». Кандидат наук.
2024 р – Запорізький Національний Університет. Факультет «Психологія»

Член Правління Запорізької Спілки Журналістів, Член Національної Спілки Журналістів, Член Міжнародної Спілки Журналістів.
Засновниця і Президент Громадської організації «Ротарі Клуб «Запоріжжя- Хортиця».
Засновниця Благодійної організації «Благодійний фонд «Відданість країні»
Засновниця і президент Громадської організації «Культурна спадщина»
Досвід роботи:
1993-1997 рр – Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 4, вчитель мови та літератури, завуч з виховної роботи.
1997-1999 рр – Центр розвитку особистості дитини «Надія», вчитель народознавства (спеціаліст 1 категорії)
1999-2002 рр – ТОВ «Медіа-Холдінг», випускаючий редактор газет «Теленеделя», «Теленеделя
плюс», «Мрия», «Комсомольская правда», «Телеграфъ»
Обов'язки:
- планування номерів
- редакторська робота
- формування пула лояльних читачів
- пошук ключових клієнтів та партнерів для реалізації медіа-проектів
- планування та організація ефективної праці редакції
- рішення кадрових питань
- складання клієнтської бази
- розробка заходів щодо збільшення обсягів продажів
- ведення переговорів з клієнтами
- взаємодія з ключовими клієнтами компанії для реалізації рекламних
проектів
2002-2016 рр – редакція газети «Улица Заречная», головний редактор
Обов'язки:
- повний цикл роботи з видання газети
- бюджетування та медіапланування
- прямі продажі
- контроль друку видання
- рестайлінг сайту видання
- планування рекламного бюджету контрагентів та контроль його виконання
- внутрішньокорпоративний PR, зовнішній PR, зв'язки з владними структурами,
- розробка системи мотивації реалізаторів та рекламодавців
- складання бюджетів продажу та витрат
- відстеження поставок
- тактика просування продажу газети
1998-2019 рр – робота в передвиборній компанії (керівник прес-служби міста та області
Політичних партій, кандидат у депутати, політтехнолог, куратор)
Обов'язки:
- робота з іміджем політика та бізнесмена;
- інформаційне забезпечення роботи політичних партій та окремих кандидатів;
- інформаційний супровід перших осіб країни;
- проведення прямих теле-, радіо ефірів;
- організація неформальних зустрічей лідерів партії;
- реалізація регіональних медіа-проектів, спрямованих на підвищення іміджу
партії;
- моніторинг ЗМІ;
- знання структури та специфікації ЗМІ, рейтингових позицій, аудиторної спрямованості, цінової політики;.
- проведення соціологічних досліджень;
- публічні виступи;
- нейролінгвістичне програмування та сугестивний вплив на аудиторію;
- вияв інформаційних загроз;
- планування дій з формування сприятливого іміджу;
- впровадження та адаптація корпоративної культури;
- відбір та підготовка необхідного фактографічного матеріалу для розповсюдження.
2016-2019 – заступник директора Генеральної дирекції «Укрпошта» (напрямок торгівля та маркетинг)
Обов'язки:
• розробка стратегії продажів.
• підготовка і переговори за новими угодами і контрактами про ділове партнерство.
• оцінка ризиків, поточної ситуації на ринку
• презентація рішень та рекомендацій стосовно діяльності компанії.
• розробка разом з командою коуч-програм та презентацій.
• підключення всіх співробітників до цілей і завдань компанії.
• контроль за збором, обробкою та аналітика інформації.
• розробка щоквартального і річного бізнес-плану для досягнення цілей і завдань компанії
2019-2021 – директор компанії ТОВ «Укрбуд Технологїя»
Обов'язки:
• виробничо-господарська та фінансово-економічна діяльність підприємства;
• планування виробництва;
• формування та виконання бюджету підприємства;
• підбір персоналу;
• розробка бізнес-плану розвитку підприємства;
• аналіз показників ефективності підприємства;
• забезпечення та контроль виконання плану підприємства;
• взаємодія з державними контролюючими органами;
• кризис-менеджмент;
• розробка і впровадження нових видів продукції;
• розробка і впровадження системи мотивації;
• забезпечення високої трудової дисципліни.
2019- 2023 – фінансовий директор компанії ТОВ «Спеціалізоване підприємство «БУДЕКОМОНТАЖ»
Обов'язки:
• повне фінансово-господарче управління, формування та виконання бюджету підприємства;
• розробка бізнес-плану розвитку підприємства;
• контроль результатів , аналіз показників ефективності підприємства;
• забезпечення та контроль виконання плану підприємства;
• взаємодія з державними контролюючими органами;
• кризис-менеджмент.
2023-2024 – керівник Патронатної служби районної військової адміністрації Запорізького району Запорізької області
Обов'язки:
• сприяння Голові районної військової адміністрації у здійсненні його повноважень
• забезпечення зв’язків Голови з органами місцевого самоврядування, іншими державними органами, підприємствами, установами та організаціями;
• здійснення протокольних заходів із забезпечення робочих поїздок Голови районної військової адміністрації до територіальних громад;
• здійснення контролю за виконанням розпоряджень, доручень, протокольних рішень Голови районної військової адміністрації на відповідних територіях, інформування Голови районної військової адміністрації про стан цієї роботи;
• аналіз проблемних питань місцевого розвитку. Підготовка пропозицій щодо шляхів можливого їх вирішення;
• організація і забезпечення роботи приймальні Голови районної військової адміністрації;
• взаємодія зі структурними підрозділами районної військової адміністрації та її апарату, органами державної влади, органами місцевого самоврядування, установами та організаціями в розв’язанні питань, що виникають під час опрацювання доручень Голови районної військової адміністрації
• здійснення робочих контактів з політичними та громадськими діячами з питань що належать до повноважень районної військової адміністрації
• виконання інших завдань і доручень Голови районної військової адміністрації.
З 02.10.2024 р. Заступник Голови районної військової адміністрації Запорізького району Запорізької області
Обов'язки:
• Забезпечення виконання положень Конституції України, законів України, актів Президента України та Кабінету Міністрів України, інших нормативно-правових актів, основних завдань та повноважень районної військової адміністрації у визначених сферах діяльності.
• координація та контроль роботи відповідних структурних підрозділів, консультативно-дорадчих та інших допоміжних органів, служб і комісій районної військової адміністрації, а також взаємодію з органами місцевого самоврядування, територіальними органами міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, підприємствами, установами та організаціями щодо вирішення пріоритетних завдань розвитку району.
• Взаємодія у межах компетенції з громадськими об’єднаннями, сприяння їх діяльності, розглядання звернення та проведення особистих прийомів громадян.
• Внесення на розгляд Голові районної військової адміністрації пропозиції щодо розроблення та здійснення заходів, спрямованих на активізацію регіонального розвитку та державної регіональної політики.
• розроблення проектів планів із соціально-економічного, освітнього, культурного, екологічного, інноваційного, інвестиційного розвитку, питань будівництва та інфраструктури.
• За дорученням Голови районної військової адміністрації ведення переговорів і підписання в установленому порядку договорів і контрактів в межах наданих повноважень.
• У межах своїх повноважень забезпечення взаємодії районної військової адміністрації з державними, комунальними підприємствами, установами та організаціями незалежно від форм власності і підпорядкування
Курси та тренінги:
1. «Інтернет як зброя в маркетингових війнах»
2. «Техніки підвищення продажу в ЗМІ»
3. «Теле- та радіо комунікації»
4. «Підвищення продажу та розширення межі цільової аудиторії»
5. «Рекламні та маркетингові комунікації»
6. «Техніки успішних комунікацій: слухати, розуміти, переконувати, аргументувати»
7. «Ефективна взаємодія зі ЗМІ»
8. «Технології створення іміджу політичного лідера»
9. «Стратегія і тактика виборчої компанії»
10. «Організація роботи офісу політика»
11. «Емоційний вплив»
12. «Спічрайтінг: майстерність виступу»
13. «Принципи відбору новин: критерії корисності та емоційності»
14. «Планування сенсацій та створення контенту»
15. «Політтехнології»
Проходила навчання та тренінги в Україні, країнах СНД, Америці та Канаді

Додаткова інформація:
Великий досвід комунікацій з державними структурами всіх рівнів, дозвільними органами, міжнародними компаніями. Як президент Громадської організації «Ротарі Клуб «Запоріжжя- Хортиця» в травні 2023 року приймала участь в щорічній міжнародній конвенції представників Ротарі клубів з усього світу, який проходив у Мельбурні та Сіднеї, у 2024 році – Сінгапур, під час якої були налагоджені зв’язки з потенційними партнерами з багатьох країн світу – серед них США, Японія, Австралія, Великобританія, Німеччина та багато інших.

Особисті якості:
Вміння працювати в команді та створювати команду. Орієнтація на результат.
Глибокі знання з маркетингу та просування продуктів; вміння аналізувати інформацію, високий рівень лідерських якостей, організаторських здібностей, вміння побудови ефективних відносин; великий досвід роботи в умовах кризових обставин, підготовка антикризових пропозицій; знання менеджменту ЗМІ, реклами, соціології, маркетингу, психології, управління персоналом; комунікативні навички; розуміння соціально-економічних та політичних процесів; талант переконання, мотивації, аргументації; цілеспрямованість, орієнтація на результат; високий рівень відповідальності, уважність, мобільність, творчий підхід до роботи. Активна життєва позиція, амбіційність.
Водіння автомобіля 20 років.
Впевнений користувач ПК, високий рівень навичок роботи з офісним пакетом (Word, Excel, Power Point), знання програм 1С.
Захоплююсь економікою, політикою, астрологією. Відстежую нові тенденції в мас
медіа, кінематографі, мистецтві, художній літературі. Люблю подорожувати. У вільний
час – спорт, плавання, читання, кулінарія. Шкідливих звичок не маю.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: