• File

Андрій

Business analyst

Considering positions:
Business analyst, Product manager, Product owner, Project-менеджер, Технолог
Age:
47 years
City:
Lviv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Андрій Скуріхін
Тел.: [open contact info](look above in the "contact info" section) (WhatsApp, Viber, Telegram)
Email: [open contact info](look above in the "contact info" section)

НАВИЧКИ:
• Управління проектами: повний цикл реалізації проектів від ініціації до завершення, включаючи планування, бюджетування, оцінку та мінімізацію ризиків, постановку завдань, контроль виконання, розробку, тестування, запуск, а також забезпечення технічної підтримки та постпроектного супроводження.
• Бізнес-аналіз: складання, аналіз та оптимізація функціональних та технічних вимог, моделювання бізнес-процесів (BPMN, Visio) та формування регламентів та матриць відповідальності (RACI).
• Технології та інструменти: досвід роботи і розуміння використання на практиці каскадних та гнучких методологій розробки програмного забезпечення (Scrum, Kanban, Waterfall) для мобільних та веб-додатків, frontend (HTML,CSS, Javascript), backend (PHP, MySQL), WordPress, адміністрування сайту (хостинг, SSL, налаштування DNS),UX/UI (Figma), Corezoid, App Store/Google Play, Atlassian Stack (Confluence, Jira), BPMN нотація (Visio), Google Analytics, Google Workspace (Docs, Sheets, Drive), MS Office.
• Автоматизація бізнесу: впровадження систем для фінансових процесів (розрахунково-касові операції, інтернет-еквайринг, міжнародні платіжні системи), логістики, обліку пального, управління складом, інтеграція комерційних рішень.
• Англійська мова: Intermediate.

ДОСВІД РОБОТИ:
Керівник проектів. Група компаній «Авіас», торгівля паливом (09.2014 – теперішній час)

Проект: Впровадження розрахунків за допомогою багаторазових пластикових Паливних карток (2017 – т.ч.)
• Опис повної високорівневої схеми бізнес-процесу від генерації номерів карток та їх виготовлення до отримання палива за ними клієнтами на АЗС.
• Формалізація та опис комплексних процесів руху балансу палива між складами та картами.
• Організація впровадження, приймального тестування, запуску системи та масштабування для підтримки до 1 200 000 паливних карток та понад 1500 АЗС.
• Проектування особистого кабінету користувача з наступною функціональністю:
◦ Дії з балансами (переведення, встановлення лімітів, автоматичне поповнення).
◦ Самостійне формування замовлення клієнтом та виписка рахунку для юридичної особи.
◦ Онлайн-оплата замовлення фізичної особи банківською карткою.
◦ Формування звітності.
◦ Авторизація та налаштування прав доступу для ролей адміністратора, диспетчера організації, диспетчера складу, користувача/водія.
• Скорочення терміну оплати та поповнення паливних карток клієнта з двох днів до п'яти хвилин внаслідок впровадження інтернет-еквайрингу.
• Організація роботи з банківськими та фінансовими організаціями:
◦ Аналіз функціоналу банків для обробки оплат.
◦ Участь у процесі підготовки та укладання договорів із банками.
◦ Реєстрація мерчантів та підключення інтернет-оплати.
◦ Налаштування та ведення особистого кабінету у банку для моніторингу, підтримки, аналізу проходження оплат.
◦ Обробка запитів на повернення коштів (chargeback) та комунікація з банком та міжнародними платіжними системами для вирішення спірних ситуацій.
• Пошук виробника, закупівля, адаптація та локалізація пін-падів для зчитуваннях даних паливних карток на АЗС (магнітна полоса, NFC).
• Погодження з юридичним відділом договору оферти для юридичних осіб та угоди користувача для фізичних осіб.
• Інтеграція із внутрішньою CRM системою для обліку паливних карток, балансів палива, підготовки звітності, ведення довідника контрагентів.
• Автоматизація процесу купівлі палива для поповнення балансу клієнта за п'ять хвилин після оплати та скорочення на 80% трудовитрат менеджерів продажу компанії.
• Організація відправлення паливних карток та скретч-карток клієнту Новою Поштою, включаючи інтеграцію з системою кур'єрської доставки.
• Участь у проекті впровадження онлайн АЗС без працівників як консультант.

Проект: Розробка та підтримка мобільного додатку Jet! для App Store, Google Play, Huawei AppGallery (2017 – т.ч.)
• Залучення 1 800 000 користувачів, серед яких 300 000 постійних клієнтів-фізичних осіб.
• Підтримка понад 10 000 транзакцій через інтернет-еквайринг щодня.
• Розробка та презентація концептуального дизайну мобільного додатка для покупки палива та заправки, не виходячи з автомобіля.
• Розробка та регулярне оновлення плану проекту, планування бюджету проекту, контроль за виконанням поставлених завдань.
• Постановка завдань та контроль за виконанням для команди проекту з 8 осіб (дизайнер, мобільні розробники, мобільні тестувальники, розробники системи процесингу, розробники внутрішньої системи обліку).
• Проектування інтерфейсів даних (API) із системою процесингу Corezoid.
• Розробка та узгодження попередніх макетів екранів програми із зацікавленими сторонами, перевірка та надання фідбека для фінальних макетів команді дизайну.
• Опис вимог та технічних завдань.
• Впровадження схеми безпечної авторизації та доступу до програми, включаючи пароль, біометричну авторизацію, прив'язку до пристрою (UDID) та СМС-пароль.
• Реалізація купівлі палива та заправки з різними видами оплат (онлайн-оплата, паливною карткою або скретч-карткою, одноразовим кодом) через програму.
• Реалізація управління паливними картами через додаток (операції з балансами, встановлення лімітів, зміна пін-коду, делегування третій особі, формування одноразового тимчасового коду).
• Інтеграція онлайн-карти АЗС з функцією прокладання маршруту та передачі координат у додаток карт пристрою.
• Автоматизація вибору найближчої АЗС за допомогою GPS координат та виду палива за знятим пістолетом колонки.
• Токенізація банківських карток для прискореної оплати.
• Інтеграція Google Pay та Apple Pay для зручності розрахунків.
• Реалізація розсилки чеків про заправку електронною поштою.
• Розробка системи push-повідомлень у додатку, таблиці умов відправки (транзакційні та маркетингові повідомлення) та змісту повідомлень.
• Координація договірної роботи з юристами (взаєморозрахунки між юрособами, обробка персональних даних), менеджерами продажів (оплати, звіти щодо взаєморозрахунків).
• Надання доступів адміністраторам та розробникам у маркетах додатків.
• Аналіз статистики за додатками у межах країн, операційних систем, кількості установок.
• Складання та рев'ю супровідної документації, інструкцій користувача.
• Розробка та впровадження бонусної системи. Алгоритми нарахування, списання та відображення їх у транзакціях клієнта.
• Інтернет-еквайринг (підключення, налаштування, адміністрування, звітність).
• Технічна підтримка користувачів (інша лінія), у тому числі вирішення проблем з оплатою через інтернет-еквайринг та повернення коштів, підтримка функціоналу особистого кабінету та перевірка фактичних даних щодо заправки на АЗС.

Проект: Розробка та підтримка офіційного веб-сайту компанії (2014 – т.ч.)
• Розробка концепції та структури сайту, включаючи повну карту.
• Пошук виконавців для розробки дизайну, програмування та наповнення сайту та підготовка технічного завдання (ТЗ).
• Проведення підготовчих робіт для адміністрування сайту, включаючи налаштування хостингу, реєстрацію домену (.ua), встановлення SSL-сертифікату.
• Адміністрування WordPress, створення та наповнення сторінок.
• Імпорт даних про більш ніж 1500 АЗС та 180 пунктів продажу до SQL-бази для детального відображення користувачам та інтеграції з картою Google.
• Розробка та впровадження онлайн-системи для імпорту даних про АЗС та пункти продажу з автоматичним оновленням інформації на сайті, що замінила ручну обробку регіональними менеджерами.

Директор. ТОВ «Термінал-93», оптова торгівля полімерами (08.2007 – 08.2012)
• Розробка стратегії діяльності компанії відповідно до поставлених завдань власників.
• Планування, організація, координація та контроль роботи всіх структурних підрозділів та служб підприємства.
• Підвищення ефективності фінансово-економічної діяльності, збільшення рентабельності та прибутковості компанії.
• Зовнішньоекономічна діяльність, взаємодія з фінансовими установами та банками.

Менеджер відділу постачання. ТОВ «В.І.Ф.», роздрібна торгівля непродовольчими товарами (05.2001 – 05.2006)
• Аналітика продажів, розробка асортиментної та цінової політики підприємства.
• Участь у виставках, проведення переговорів та укладення контрактів.
• Організація імпорту товарів, управління логістикою та контроль митного оформлення.

Менеджер з продажу металопрокату та металовиробів. ТОВ «СТІЛКО», виробництво металевих виробів (03.2000 – 05.2001)
• Ведення та контроль виробничих та поточних замовлень та відвантажень.
• Облік та аналіз надходження коштів, підготовка поточної фінансової звітності.

ОСВІТА:
1995-2000Дніпропетровський Національний Університет.
Факультет міжнародних економічних відносин.
Спеціальність - «Міжнародні економічні відносини».
2003Академія якості.
Менеджер ISO.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: