• File

Сергій

Аналітик

Considering positions:
Аналітик, Бізнес-аналітик, Економіст, Менеджер з управління проєктами, Аналітик продаж
Age:
54 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Посада:

П.І:Б
Телефон/Viber/Telegram
E-mail:
Аналітик

Локоша Сергій Віталійович
[open contact info](look above in the "contact info" section)
[open contact info](look above in the "contact info" section)

Освіта
1988-1994КПІ, Факультет інформатики та обчислювальної техніки
2015МАУП, Підвищення кваліфікації, «Програмування на JAVA»

Курси та тренінги
• 2005Коучінг: модуль1 «Мистецтво лідерства», модуль2 «Мотивація. Довіра. Команда»;
• 2006 «Технологія побудови й розвитку ефективного бізнесу на основі процесного підходу»
• 2021BAS КУП – самостійне ознайомлення

Досвід та навички (Ділові та особисті якості)
• Досвід аналітики, оптимізації та автоматизації бізнес-процесів, досвід впровадження проектів.
• Досвід роботи з програмами обліку даних:
• впровадження систем управлінського обліку,
• налаштування та контроль взаєморозрахунків,
• підготовка ТЗ розробникам-програмістам,
• тестування функціоналу,
• налаштування та формування звітів управлінського обліку,
• навички роботи та адміністрування в облікових системах, в т.ч. з нетиповимими рішеннями 1С,
• підготовка методологічних документів для підрозділів, консультування користувачів.
• Увага до деталей.
• Креативність та системний підхід в рішенні наявних завдань, максимальна мобілізація в критичних ситуаціях.
• Поєднання в роботі якісно налаштованого процесу та орієнтації на результат.
• Розуміння нотацій BPMN
• Розуміння та застосування принципів SDLC, Agile
• Базові знання запитів SQL, поглиблена робота з таблицями Excel

Червень 2021 – Лютий 2025 Аналітик облікових систем ТОВ «Астеліт груп» / ТОВ «Астео»
• Супровід баз 1С УВП, УТП, УАТ тощо (близько 20 компаній холдингу різної направленості – виробництво, торгівля, послуги, автоперевезення, елеватор тощо)
• Ведення проектів оптимізації бізнес-процесів та взаємодії різних облікових систем:
Аналіз процесів, розробка алгоритмів, формування ТЗ програмістам, організація обміну даними, пошук та виправлення помилок та невідповідностей, тестування, складання інструкцій
• Супровід впроваджених рішень, розробка форм звітів, консультація та підтримка користувачів

Травень 2018 – Лютий 2021 Проект-менеджер ТОВ «Елегант Тревел»
• Описання та аналіз бізнес-процесів та підготовка пропозицій щодо їх оптимізації.
• Підготовка ТЗ розробникам для адаптації системи обліку та бізнес-процесів компанії.
• Повний методологічний та технічний супровід впровадження ERP платформи управлінського обліку Finex (1С).
• Комунікації з розробником та користувачами, розстановка пріоритетів по завданням, контроль якості, термінів, бюджету та ризиків.
• Тестування ПЗ, виявлення невідповідностей, зауважень для доопрацювання.
• Адміністрування, техпідтримка та навчання користувачів.

Серпень 2014 – Квітень 2018Приватна діяльність (Outsourcing)
• Консультації з аналізу та оптимізації бізнес-процесів
• Організація туристичних та ділових подорожей

Липень 2010 – Липень 2014Заступник директора туристичної компанії «Роза Вітрів»
• Розроблена та впроваджена система автоматизації звітності та управлінського обліку відділу продажів авіаперевезень на основі 1С
• Розробка та впровадження проекту віддаленої оплати послуг компанії.
• Впроваджена функція on-line бронювання та оплати на сайті компанії.
• Створено мережу філіалів та агентів-фрілансерів, розроблено та впроваджено системи розрахунків та звітності.

Грудень 2007 - Червень 2010Заступник директора агенції з продажу авіаквитків для морських екіпажів
• Підготовка проекту, заснування компанії, сертифікація агенції. Проект впроваджено протягом 1місяця
• Розробка та впровадження бізнес-процесів компанії згідно концепції проекту.

Червень 2003 - Жовтень 2007Туристична компанія «Бітско»
Консультант з комерційних питань (листопад 2005 – жовтень 2007)
• Розроблено проект автоматизації та обліку бізнес-процесів в компанії. Впроваджено на 80%
• Розроблена концепція створення відділу з обслуговування корпоративних клієнтів
• Укладено додаткові угоди з готелями й авіакомпаніями на бонусні програми
• Розроблений та впроваджений новий механізм ціноутворення для віддаленного пункту продажу.
Розвиток відділу продажів авіаперевезень (червень 2003 – листопад 2005)
• Оптимізовано схеми розрахунків та витрат. Економічний ефект - 20-80%.
• Розроблено та впроваджено систему автоматизованого обліку.
• Впроваджена функція on-line бронювання на сайті компанії.
• Розроблені та впроваджені програми лояльності на довгострокові проекти ключових клієнтів.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: