• PRO

Надія

Адміністратор, 30 000 UAH

Considering positions:
Адміністратор, Консультант роботи з клієнтами, Адміністратор медичної клініки
Employment type:
full-time, part-time
Age:
28 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Продавець-консультант

from 11.2020 to 06.2022 (1 year 7 months)
BeerMarket, Львів (Роздрібна торгівля)

Обов'язки: продаж алкогольних товарів та допродаж супутніх товарів за скриптом, викладка товару за стандартами, прибирання, контроль цін, контроль товару, прийом товару, заповнення документації по прийому товару та заповнення журналів по обладнанню на магазині, заміна балонів СО2, касова дисципліна, ведення журналів касової дисципліни, інкасація, ведення журналів інкасації.
Досягнення: отримала підвищення за пів року від продавця консультанта (ПК) до наставника пивного сомельє (НПС) з підвищенням заробітньої плати та з можливістю навчати та стажувати нових працівників; відстажувала двох працівників, які успішно склали екзамен та приступили до роботи.

Також був досвід виїжджати у відрядження в інші міста та відкривати нові магазини.

Продавець-консультант

from 08.2018 to 04.2019 (8 months)
АТБ-маркет, Вараш (Роздрібна торгівля)

Викладка товару за стандартами, обслуговування клієнтів на касі, ведення касової дисципліни, участь у інкасації

Продавець-консультант

from 06.2016 to 01.2017 (7 months)
LPP Ukraine, Київ (Роздрібна торгівля)

Магазин "Cropp"
Обов'язки:
Продаж непродовольчих товарів (одяг, взуття), консультація та обслуговування клієнтів, викладка товару за стандартами

Education

Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова

Екологія, охорона навколишнього середовища та збалансоване природокористування, Київ
Higher, from 2014 to 2018 (4 years)

Навчалася на денній формі навчання на протязі чотирьох років; навчалася на держбюджеті; мала досвід виїздної практики у інші міста разом з навчальною групою.

Knowledge and skills

  • Акуратність
  • Відповідальність
  • Цілеспрямованість
  • Чесність
  • Організованість
  • Відкритість
  • Щирість
  • Комунікабельність
  • Здатність до навчання
  • Ведення CRM
  • Робота із запереченнями
  • Організаторські здібності
  • Саморозвиток
  • Прямий продаж
  • Робота з клієнтами
  • Користувач 1С
  • Старанність
  • Перфекціонізм
  • Уважність
  • MS Office
  • Adobe Photoshop
  • Знання офісних програм
  • Знання технік продажу
  • Знання психології
  • Художні здібності
  • Творчий підхід
  • Бажання вчитися і розвиватися
  • Активна життєва позиція
  • Активність
  • Грамотна усна та письмова мова

Language proficiencies

  • English — above average
  • Ukrainian — fluent

Additional information

У цьому резюме я зазначила основні та офіційні місця роботи з трудової книжки, на яких працювала найдовше. Я також багато років працювала неофіційно та за кордоном. Я маю досвід у сфері обслуговування як в Україні так і за кордоном. Переважно займала такі посади як: офіціант, кухар, бармен, бариста.
В основному більшість свого часу я працювала неофіційно поєднуючи роботу з навчанням.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: