• File

Надія

Помічник керівника

Age:
36 years
City:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Резюме

Лєбєдєва Надія Володимирівна
Дата народження: 12.08.1989 г.
Адреса проживання: смт. Зачепилівка, Харківська обл.
моб.: [open contact info](look above in the "contact info" section)
e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Мета: отримати посаду
Освіта:
2004-2009р. - Навчалася у Приватному вищому навчальному закладі "Полтавський інститут економіки та менеджменту "Світоч" і отримала базову вищу освіту за напрямом підготовки "Менеджмент" та здобула кваліфікацію бакалавра з менеджменту.
2009-2011р. - Навчалася у Вищому навчальному закладі Київський славістичний університет і отримала повну вищу освіту за спеціальністю "Менеджмент організацій" та здобула кваліфікацію спеціаліста з менеджменту, менеджера-економіста.
Досвід роботи:
10.2012-10.2013 - ТОВ "Служба швидкого кредитування" - Кредитний інспектор
Обов'язки:
- Інформування клієнтів про умови отримання кредиту, розрахунок суми кредиту та платежів погашення кредиту.
- Підготовка документів та оформлення кредиту.
- Ведення каси та касової документації.
11.2013-02.2014 - ДП "Сучасні фінансові рішення" - Фахівець відділу з надання посередницьких послуг Харківського регіону у м.Полтава.
Обов'язки:
- Консультування клієнтів по банківських продуктах
-Збір та перевірка документів необхідних для оформлення кредитів, видача кредитів, моніторинг та контроль кредитів.
03.2014-08.2015 - ТОВ "РГК Контакт-центр" - Фахівець з обслуговування клієнтів.
Обов'язки:
- Надання потрібної інформації клієнтам по послугам, тарифам, процедурах і акціях компанії(консультаційні послуги споживачів газу).
-Облік вхідних і вихідних дзвінків, заповнення бази інформацією по дзвінках.
- Прийом та обробка вхідних скарг.
10.2015-12.2022 - АТ "Мегабанк" - економіст відділу по роботі з підприємствами ЄРЦ.
Обов'язки:
- Консальтація клієнтів банку по різним питанням
- Обробка вхідних листів
- Робота з іншими підприємствами
Професійні навички: впевнений користувач ПК: MSWord, Internet, Lotus Notes, 1С:Предприятие, Microsoft Dynamics CRM
Додаткова інформація:
Знання мов: українська-носій, англійська- А1
Риси характеру: комунікабельна, відповідальна, стресостійка, швидко вчусь новому.
Водійські права: категорія "В"

.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: