Ukraine's #1 job site
- File
Personal information hidden
This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/12508490/
Диспетчер США
- Considering positions:
- Диспетчер США, Логіст, IT-спеціаліст, Рекрутер, Оператор комп'ютерного набору
- City of residence:
- Kyiv
- Ready to work:
- Remote
Contact information
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
Uploaded file
Quick view
version
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Максим Мазур
Email: [open contact info ](look above in the "contact info" section)| Mobile: [open contact info ](look above in the "contact info" section)
Я захоплююся логістикою та адмініструванням. Я працьовита, повна ентузіазму людина, яка вміє вирішувати проблеми в складних ситуаціях. Я дуже уважно ставлюся до деталей і маю гарну пам’ять на інформацію, я люблю пізнавати нове. Вільно володіє українською, російською та англійською мовами. Мені подобається мати справу з клієнтами, я дуже добре розмовляю по телефону, я з ентузіазмом ставлюся до надання якісних послуг клієнтам. Я люблю адміністративні завдання та роботу з комп’ютером. Можу працювати самостійно або в команді. Я прагну будувати свою кар'єру та максимально використовувати будь-які можливості. Я надзвичайно гнучкий і відданий своїй роботі. Наразі знаходжуся за кордоном, тому шукаю дистанційну роботу і не можу приймати дхвінки на мобільний номер, ви можете знайти мене в телеграмі @maksym6664
Трудова історія
Диспетчер, Unique for Logistics, вересень 2022 – лютий 2024
• Відповідає за організацію доставки від початку до кінця.
• Надав інформацію про місце доставки та намагався вирішити будь-які проблеми, що виникали.
• Взаємодія з брокерами електронною поштою та телефоном для вирішення будь-яких запитів або проблем, які вони мають із своїми партіями.
• Підтримка водіїв із такими проблемами, як затримка через митні та портові органи. Мені доведеться мати справу з митниками та водіями, які доставляють вантажі через державні кордони переважно в США. Багато водіїв також були зі Східної Європи, тому мої мовні знання були вирішальними для вирішення цих проблем.
• Реєстрація будь-яких проблем або інформації в Microsoft CRM, де реєструвалися запити.
• Використовував телефонну систему Ring Central.
• Використовував спільну скриньку вхідних повідомлень Google Mail для керування запитами та надсилання запитів на оновлення для посилок.
• Спілкувався з командою через Slack, щоб співпрацювати з іншими членами команди та обговорювати будь-які оновлення.
Технічний адміністратор, Zenith Nurseries, березень 2024 – жовтень 2024 ( за кордоном)
• Відповідає за підготовку документації та можливість відстеження для аудитів, включаючи ревізії.
• Відповідає за проведення перевірок житла, щоб переконатися, що мешканці утримують майно належним чином згідно з їхнім контрактом.
• Підготовка вступних документів та проведення вступних прийомів для новачків.
• Підготовка та реєстрація зразків із пакувального цеху в системі.
• Робота зі скаргами клієнтів і проведення розслідувань, якщо необхідно.
• Переклад документів російською/українською мовами за потреби.
• Перевірка пакувального цеху на відповідність нормам BRC.
Адміністратор візового центру клініки «Медіком», січень 2021 - вересень 2022
• Робота з українцями, які подали заявки на отримання візи до США для проходження медичного обстеження та надання їм документів.
• Зв'язок з американським посольством щодо різноманітних проблем, з якими я зіткнувся, наприклад, у людини немає документів, відсутні документи або якщо виникла проблема з медичним оглядом, що вони мали проблему, про яку вони не знали, наприклад туберкульоз.
• Використовував Microsoft Word для написання офіційних листів і Excel для переліку програм, з якими ми мали справу. Мені довелося бути дуже організованим і акуратним у паперовій роботі, оскільки я мав справу з конфіденційною інформацією.
Продавець-консультант, Пивна лавка, січень 2019 - грудень 2020
• Працював у магазині, який продавав різні види алкоголю покупцям, надаючи чудове обслуговування клієнтів у швидкому темпі роботи.
• Взаємодія з клієнтами у дружній та професійній манері, допомога їм у пошуку товарів у магазині та обробці готівки, складанні полиць, підбір інвентарю, розгортання товарів на полицях та прибирання.
I am passionate about logistics and administration. I am a hard-working, enthusiastic person who can problem solve in complicated situations. I have great attention to detail and have a good memory for information, I love learning new things. Fluent in Ukrainian, Russian and English. I like to deal with customers and have a very good phone manner, I am enthusiastic about giving great customer service. I enjoy administrative tasks and working with computers. I can work alone or in a team. I am eager to build my career and make the most out of any opportunities. I am extremely flexible and dedicated to my work. I am currently abroad, so I am looking for remote work and cannot accept calls to my mobile number, you can find me on Telegram @maksym6664
Education
• 2016-2021, Kyiv National Linguistic University: Bachelor of Tourism
• 2014-2016, Specialised School No. 124: Information Technology
Employment History
Dispatcher, Unique for Logistics, September 2022 – February 2024 | October 2024 - Present
• Responsible for arranging deliveries from start to finish.
• Provided location updates for the delivery and tried to solve any problems that arose.
• Dealing with brokers via email and telephone to solve any queries or issues they have with their consignments.
• Supported drivers with issues such as if they are delayed via customs and port authorities. I would have to deal with the customs officials and the drivers who are delivering the consignments across state lines predominantly in the USA. Many of the drivers were also from Eastern Europe so my language skills were critical in solving these issues.
• Logging any issues or information on Microsoft CRM where the queries were logged.
• Used the Ring Central telephone system.
• Used a Google Mail shared inbox to manage queries and request updates for consignments.
• Communicated with the team via Slack to collaborate with other team members and discuss any updates.
Technical Administrator, Zenith Nurseries, March 2024 – October 2024 (work abroad)
• Responsible for preparing documentation and traceability for audits including revisions.
• Responsible for carrying out accommodation checks to ensure residents are maintaining the property appropriately according to their contract.
• Preparing induction documents and doing inductions for new starters.
• Preparing and logging samples from the packhouse on the system.
• Dealing with customer complaints and carrying out investigations if necessary.
• Translating documents into Russian/Ukrainian as required.
• Inspecting the packhouse to ensure it complies with BRC regulations.
Visa Centre Administrator, Medicom Clinic, January 2021 - September 2022
• Dealing with Ukrainian people that made visa applications to the USA for their medical examinations and to support them with their documents.
• Liaising with the American Embassy about various problems that I encountered such as the person having no documents, missing documents or if there is a problem with the medical examination that they had a problem they did not know about such as tuberculosis.
• Used Microsoft Word to write official letters and Excel for listing the applications that we were dealing with. I had to be very organised and accurate with the paper work as I was dealing with confidential information.
Sales Consultant, Pyvna Lavka, January 2019 - December 2020
• Worked in a store selling different types of alcohol to customers, giving great customer service in a fast paced environment.
• Dealing with customers in a friendly and professional manner, helping them locate goods in the shop and cash handling, stacking shelves, stock taking, facing up the goods on the shelves and cleaning.
Email: [
Я захоплююся логістикою та адмініструванням. Я працьовита, повна ентузіазму людина, яка вміє вирішувати проблеми в складних ситуаціях. Я дуже уважно ставлюся до деталей і маю гарну пам’ять на інформацію, я люблю пізнавати нове. Вільно володіє українською, російською та англійською мовами. Мені подобається мати справу з клієнтами, я дуже добре розмовляю по телефону, я з ентузіазмом ставлюся до надання якісних послуг клієнтам. Я люблю адміністративні завдання та роботу з комп’ютером. Можу працювати самостійно або в команді. Я прагну будувати свою кар'єру та максимально використовувати будь-які можливості. Я надзвичайно гнучкий і відданий своїй роботі. Наразі знаходжуся за кордоном, тому шукаю дистанційну роботу і не можу приймати дхвінки на мобільний номер, ви можете знайти мене в телеграмі @maksym6664
Трудова історія
Диспетчер, Unique for Logistics, вересень 2022 – лютий 2024
• Відповідає за організацію доставки від початку до кінця.
• Надав інформацію про місце доставки та намагався вирішити будь-які проблеми, що виникали.
• Взаємодія з брокерами електронною поштою та телефоном для вирішення будь-яких запитів або проблем, які вони мають із своїми партіями.
• Підтримка водіїв із такими проблемами, як затримка через митні та портові органи. Мені доведеться мати справу з митниками та водіями, які доставляють вантажі через державні кордони переважно в США. Багато водіїв також були зі Східної Європи, тому мої мовні знання були вирішальними для вирішення цих проблем.
• Реєстрація будь-яких проблем або інформації в Microsoft CRM, де реєструвалися запити.
• Використовував телефонну систему Ring Central.
• Використовував спільну скриньку вхідних повідомлень Google Mail для керування запитами та надсилання запитів на оновлення для посилок.
• Спілкувався з командою через Slack, щоб співпрацювати з іншими членами команди та обговорювати будь-які оновлення.
Технічний адміністратор, Zenith Nurseries, березень 2024 – жовтень 2024 ( за кордоном)
• Відповідає за підготовку документації та можливість відстеження для аудитів, включаючи ревізії.
• Відповідає за проведення перевірок житла, щоб переконатися, що мешканці утримують майно належним чином згідно з їхнім контрактом.
• Підготовка вступних документів та проведення вступних прийомів для новачків.
• Підготовка та реєстрація зразків із пакувального цеху в системі.
• Робота зі скаргами клієнтів і проведення розслідувань, якщо необхідно.
• Переклад документів російською/українською мовами за потреби.
• Перевірка пакувального цеху на відповідність нормам BRC.
Адміністратор візового центру клініки «Медіком», січень 2021 - вересень 2022
• Робота з українцями, які подали заявки на отримання візи до США для проходження медичного обстеження та надання їм документів.
• Зв'язок з американським посольством щодо різноманітних проблем, з якими я зіткнувся, наприклад, у людини немає документів, відсутні документи або якщо виникла проблема з медичним оглядом, що вони мали проблему, про яку вони не знали, наприклад туберкульоз.
• Використовував Microsoft Word для написання офіційних листів і Excel для переліку програм, з якими ми мали справу. Мені довелося бути дуже організованим і акуратним у паперовій роботі, оскільки я мав справу з конфіденційною інформацією.
Продавець-консультант, Пивна лавка, січень 2019 - грудень 2020
• Працював у магазині, який продавав різні види алкоголю покупцям, надаючи чудове обслуговування клієнтів у швидкому темпі роботи.
• Взаємодія з клієнтами у дружній та професійній манері, допомога їм у пошуку товарів у магазині та обробці готівки, складанні полиць, підбір інвентарю, розгортання товарів на полицях та прибирання.
I am passionate about logistics and administration. I am a hard-working, enthusiastic person who can problem solve in complicated situations. I have great attention to detail and have a good memory for information, I love learning new things. Fluent in Ukrainian, Russian and English. I like to deal with customers and have a very good phone manner, I am enthusiastic about giving great customer service. I enjoy administrative tasks and working with computers. I can work alone or in a team. I am eager to build my career and make the most out of any opportunities. I am extremely flexible and dedicated to my work. I am currently abroad, so I am looking for remote work and cannot accept calls to my mobile number, you can find me on Telegram @maksym6664
Education
• 2016-2021, Kyiv National Linguistic University: Bachelor of Tourism
• 2014-2016, Specialised School No. 124: Information Technology
Employment History
Dispatcher, Unique for Logistics, September 2022 – February 2024 | October 2024 - Present
• Responsible for arranging deliveries from start to finish.
• Provided location updates for the delivery and tried to solve any problems that arose.
• Dealing with brokers via email and telephone to solve any queries or issues they have with their consignments.
• Supported drivers with issues such as if they are delayed via customs and port authorities. I would have to deal with the customs officials and the drivers who are delivering the consignments across state lines predominantly in the USA. Many of the drivers were also from Eastern Europe so my language skills were critical in solving these issues.
• Logging any issues or information on Microsoft CRM where the queries were logged.
• Used the Ring Central telephone system.
• Used a Google Mail shared inbox to manage queries and request updates for consignments.
• Communicated with the team via Slack to collaborate with other team members and discuss any updates.
Technical Administrator, Zenith Nurseries, March 2024 – October 2024 (work abroad)
• Responsible for preparing documentation and traceability for audits including revisions.
• Responsible for carrying out accommodation checks to ensure residents are maintaining the property appropriately according to their contract.
• Preparing induction documents and doing inductions for new starters.
• Preparing and logging samples from the packhouse on the system.
• Dealing with customer complaints and carrying out investigations if necessary.
• Translating documents into Russian/Ukrainian as required.
• Inspecting the packhouse to ensure it complies with BRC regulations.
Visa Centre Administrator, Medicom Clinic, January 2021 - September 2022
• Dealing with Ukrainian people that made visa applications to the USA for their medical examinations and to support them with their documents.
• Liaising with the American Embassy about various problems that I encountered such as the person having no documents, missing documents or if there is a problem with the medical examination that they had a problem they did not know about such as tuberculosis.
• Used Microsoft Word to write official letters and Excel for listing the applications that we were dealing with. I had to be very organised and accurate with the paper work as I was dealing with confidential information.
Sales Consultant, Pyvna Lavka, January 2019 - December 2020
• Worked in a store selling different types of alcohol to customers, giving great customer service in a fast paced environment.
• Dealing with customers in a friendly and professional manner, helping them locate goods in the shop and cash handling, stacking shelves, stock taking, facing up the goods on the shelves and cleaning.
Similar candidates
-
Dispatcher, Logistics Coordinator (USA Trucking)
Remote -
Диспетчер (USA)
Remote -
Диспетчер
Remote, Chornomorsk -
Truck dispatcher (USA)
Remote -
Dispatcher (USA market)
Remote, Ternopil -
Dispatcher (USA)
Remote