Оксана

CEO-керівник

Considering positions: CEO-керівник, Керівник ТРЦ, ТЦ, БЦ
Employment type: full-time
Age: 36 years
City of residence: Kyiv
Ready to work: Ivano-Frankivsk, Kyiv, Lviv, Mukachevo, Uzhhorod
Considering positions:
CEO-керівник, Керівник ТРЦ, ТЦ, БЦ
Employment type:
full-time
Age:
36 years
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Ivano-Frankivsk, Kyiv, Lviv, Mukachevo, Uzhhorod

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Комерційний директор

from 04.2025 to 11.2025 (8 months)
Cosmo-Multimall, Київ (Нерухомість)

Управління комерційною стратегією ТРЦ
• Аналіз ринку: конкурентів, трафіку, платоспроможності аудиторії, попиту на категорії орендарів.
• Розробка та постійний перегляд Tenant-mix (категорійний склад орендарів
•Прогноз заповнюваності та дохідності по кожній категорії площ.
• Пошук, залучення і ведення переговорів з українськими та міжнародними брендами.
•Відпрацювання комерційних пропозицій, підготовка презентацій та умов співпраці.
•Узгодження ключових показників: концепція, площа, орендна ставка, строк договору.
•Погодження технічних умов, контроль термінів входу орендаря та відкриття магазину/локації.
•Управління командами, підрядниками та бюджетом
•Залучення нових орендарів та робота з існуючими партнерами.
•Розробка та реалізація плану розвитку орендних площ.
•Узгодження умов договорів оренди, підписання договорів та повний супровід орендаря
•Робота з дебіторською заборгованості та її контроль
•Маркетинг і збільшення трафіку ТРЦ

Директор ТРЦ

from 08.2016 to 03.2025 (8 years 8 months)
New Way, ТРЦ, Київ (Послуги для населення та бізнесу)

• управління роботою ТРЦ, адміністрування бізнес-процесів та комерційної діяльності, здавання в оренду площ, ротація орендарів, керівництво господарською діяльністю ТРЦ
• розробка стратегії розвитку комплексу, штатного розкладу, участь у прийнятті управлінських рішень у компанії, аналіз конкурентного середовища
• розробка та планування бюджету, визначення та впровадження орендних ставок з урахуванням комерційної привабливості ТРЦ, прийняття рішень щодо збільшення прибутковості ТРЦ, розробка бюджетів, організація маркетингових заходів та акцій
• взаємодія з всіма орендарями, пошук нових орендарів, вирішення поточних питань із орендарями
• контроль надходження орендної плати, робота з дебіторською заборгованістю
• управління персоналом служб оренди, маркетингу, технічної експлуатації, охорони та прибирання, взаємодія із зовнішніми департаментами та службами, контроль служби експлуатації будівлі
• з 24 лютого 2022 пошук підрядних організацій, аналіз кошторисів та контроль виковання робіт.
• подача та отримання дозвільних документів
Паралельно з ТРЦ New Way вела роботу ще 2 ТРЦ в Северодонецьку та Лисичанську. Проводила повну реновацію ТРЦ та контролювала всі процесси. Завела нових якірних орендарів.
• Робота з орендарями в бізнес-центрі.

Адміністратор ТРЦ

from 05.2016 to 08.2016 (4 months)
New Way, ТРЦ, Київ (Послуги для населення та бізнесу)

-забезпечення повноцінної роботи ТРЦ;
-Щоденний контроль готовності до відкриття/закриття ТРЦ;
-Відстеження та контроль дебіторської заборгованості (обдзвон боржників, створення та заповнення таблиць "Оплати"):
-перевірка та виставлення рахунків орендарям;
-Робота в 1С;
-Організація роботи з документами, звітність (рахунки, договори, запити, кориспонденція);
-Пошук нових орендарів;
-Здача в оренду приміщень ТРЦ;
-Замовлення канцелярії та витратних матеріалів для роботи ТРЦ;
-проведення регулярних обходів орендованих приміщень та загальних зон ТРЦ на предмет санітарного та технічного стану приміщень, виявлення поломок та несправностей (при необхідності складання акта про поломки, усунення несправностей у максимально швидкі терміни);
ра оренди;
-Контроль за выполнением арендаторами договорных отношений и правил для арендаторов;
-Составление актов по нарушениям;
-Подписание и согласование заявок арендаторов на ввоз/вывоз товара и проведение работ;
-Продажа охранных пломб;
-Координация работы арендаторов (до и после открытия магазина), информационная поддержка;
-Передача орендарям кореспонденції, бухгалтерських документів;
-Контроль повернення примірників документів орендодавця;
-здійснення контролю за роботою рекламних акцій та різних заходів;
-Робота з персоналом ТРЦ, облік робочого часу співробітників;
-Робота з відвідувачами ТРЦ при зверненнях, консультація з питань, що виникли;
-Робота з оргтехнікою;
-Виконання доручень керівництва;
-Написання щоденних та щомісячних звітів керівництву.

Адміністратор

from 09.2010 to 05.2016 (5 years 9 months)
Блокбастер, Київ (Нерухомість)

- прийом відвідувачів;
- консультація клієнтів за цінами та правилами поведінки на роллердромі;
- робота з касовим апаратом;
- організація робочого дня співробітників;
- прийом вхідних дзвінків;
- ведення обліку/закупівля канцтоварів/витратних матеріалів;
- ведення внутрішньої документації;
- контроль чистоти приміщення;
- Виконання доручень керівника.

Education

Національний Транспортний Університет

Экономики, менеджмента и права; экономист, Київ
Higher, from 2007 to 2012 (5 years)

диплом з відзнакою

Additional education and certificates

ЕМРО, контекстна реклама Googl AdWords

2013 рік. 3 місяці

Knowledge and skills

  • MS Office
  • Пользователь Internet
  • Управління роботою ТРЦ
  • Цілеспрямованість
  • Стресостійкість
  • Комунікабельність
  • Робота з людьми

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: