- File
Катерина
Тім лід, оператор call-центру, менеджер з продажу
- Considering positions:
- Тім лід, оператор call-центру, менеджер з продажу, Адміністратор, Керівник відділу продажу, Рекрутер
- Age:
- 22 years
- City of residence:
- Bila Tserkva
- Ready to work:
- Bila Tserkva, Remote
Contact information
The job seeker has entered a phone number .
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/12530294/
Uploaded file
The file contains 2 more pages.
Quick view versionThis resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Резюме від 20 листопада 2024
Годунко Катерина Андріївна
Менеджер з продажу, 20 000 грн
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:22 роки
Місто проживання:Біла Церква
Готовий працювати:Запоріжжя
Контактна інформація
Адреса:Каспійська 29
Телефон:[
Ел. пошта:[
Досвід роботи
Team leader
з 01.2024 по нині (10 місяців)
Boltua, Дистанційно (Транспорт, логістика)
Обов’язки:
1. Управління командою:
Координація роботи підлеглих для досягнення спільних цілей.
Постановка завдань, контроль їх виконання та оцінка результатів.
Мотивація команди, створення позитивної робочої атмосфери.
2. Підвищення ефективності:
Аналіз продуктивності команди та розробка стратегій для її покращення.
Впровадження нових підходів, які сприяють оптимізації процесів.
3. Навчання та розвиток персоналу:
Проведення тренінгів і наставництво для нових співробітників.
Індивідуальна робота з членами команди для підвищення їх професійного рівня.
4. Комунікація:
Зв'язок між командою та керівництвом (передача цілей, звітність, зворотний зв'язок).
Розв'язання конфліктів і забезпечення ефективної співпраці.
5. Робота з показниками:
Контроль ключових метрик і KPI (Key Performance Indicators) команди.
Внесення пропозицій щодо вдосконалення роботи на основі аналітики.
---
Досягнення:
1. Зростання продуктивності:
Досягнення або перевиконання планових показників відділу (наприклад, підвищення конверсії, збільшення кількості успішних реєстрацій або продажів).
2. Поліпшення процесів:
Оптимізація робочих процесів, що дозволила команді працювати швидше та якісніше.
Впровадження нових технологій або інструментів, які спростили роботу команди.
3. Розвиток співробітників:
Навчання команди, після якого працівники почали показувати кращі результати.
Підвищення рівня залученості та задоволеності співробітників.
4. Вирішення кризових ситуацій:
Успішне розв'язання складних завдань чи конфліктів у команді.
Збереження стабільної роботи під час змін або труднощів.
5. Підтримка командного духу:
Створення культури підтримки та співпраці в колективі, що покращило результати роботи.
Менеджер з продажу
з 04.2022 по 11.2023 (1 рік 7 місяців)
Restro, Запоріжжя (Роздрібна торгівля)
Обробка вхідних та вихідних дзвінків
Контроль замовлення клієнта на різних етапах
Вирішення не типових проблемних ситуацій клієнтів
Допомога клієнтам при створенні замовлень, консультації
Робота з СРМ системою, оформлення договорів, робота з грандами та тендерами.
Менеджер по работе с клиентами
з 11.2021 по 03.2022 (4 місяці)
WoW Corporation, Запорожье (международная аутсорсинговая компания, предоставляющая помощь в продвижении бизнес-проектов и привлечении клиентов.)
Работа с CRM системой, Excel, Google Excel.
Контроль клиентов
Связыватся с дистрибюторами для уточнения акций, решения проблем клиентов, уточнения данных о товаре.
Продавец консультант
з 04.2021 по 11.2021 (7 місяців)
Xiaomi, Запорожье (Бытовая и мобильная электроника)
Продажа товаров
Консультация клиентов
Введение кассовой дисциплины
Ответственность за свою зону с товаром ( поддержание чистоты и так же контроль наличия товара на витрине)
Менеджер по продажам
з 11.2020 по 02.2021 (3 місяці)
Wow_corporation, Запоріжжя (Продажи)
Совершение исходящих звонков по заданной абонентской базе(холодное звонки)
Презентация услуг компании;
Определение проблем, жалоб, неисправностей в работе услуг клиента;
Оформление сделки с клиентом;
выполнение плановых показателей
Адміністратор
з 05.2020 по 09.2020 (4 місяці)
Кон-Тики, Запоріжжя (Розважальний Аквацентр Бассейн)
Зустріч відвідувача .
Ефективне та культурне обслуговування відвідувача.
Консультація відвідувачів з питань, що стосуються послуг, які надає підприємство.
Консультація по телефону з питань, що стосуються послуг, які надає підприємство.
Розрахунок з відвідувачами .
Робота з внесенням певної інформації в базу даних .
Офіціант
з 05.2019 по 08.2019 (3 місяці)
Подкова, Запоріжжя (Сфера обслуговування)
Офіціант зустрічає гостей кафе чи ресторану, допомагає обрати страву, тому він повинен знати все меню і з яких продуктів готується кожна позиція.
Також офіціант сервірує стіл, змінює скатертини, столове приладдя під час зміни трапези, забирає брудний посуд і приносить чистий. На банкетах і фуршетах допомагає вибрати напої і наливає їх.
Перш за все — це базові знання:
поєднання напоїв і продуктів, щоб вміти підказати клієнтові, наприклад, яка страва підійде до білого сухого вина;
етикет і правила спілкування з людьми;
правила сервірування столів, подачі страв.
Офіціант
з 05.2018 по 09.2018 (4 місяці)
Капкан, Томаківка (Сфера обслуговування)
Офіціант зустрічає гостей кафе чи ресторану, допомагає обрати страву, тому він повинен знати все меню і з яких продуктів готується кожна позиція.
Також офіціант сервірує стіл, змінює скатертини, столове приладдя під час зміни трапези, забирає брудний посуд і приносить чистий. На банкетах і фуршетах допомагає вибрати напої і наливає їх.
Перш за все — це базові знання:
поєднання напоїв і продуктів, щоб вміти підказати клієнтові, наприклад, яка страва підійде до білого сухого вина;
етикет і правила спілкування з людьми;
правила сервірування столів, подачі страв.
Освіта
ЗІЕІТ
Фінансоваво - економічний ; Предпринимательство , торговля та біржова діяльність, Запоріжжя
Середня спеціальна, з 2019 по 2021 (2 роки)
ПЕРЕЛІК КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ, ЩО ФОРМУЮТЬСЯ У РЕЗУЛЬТАТІ НАВЧАННЯ
знання:
з аналізу, планування та організації підприємницької та торгівельної діяльності в сучасних умовах;
з прогнозування, розробки стратегії та розвитку власної справи у сферах виробництва, посередництва та надання послуг;
уміння:
формувати і обробляти необхідну інформаційну базу щодо зовнішнього та внутрішнього середовища за певним видом економічної діяльності;
проведення ділових переговорів та оформлення договорів;
навички:
з виявлення та обґрунтування пріоритетних напрямків та організації власного бізнесу;
організації торгівельної діяльності та діяльності в сфері надання послуг;
комунікаційні здібності:
з роботи в команді та співробітництва;
з аргументування власної позиції;
Резюме кандидата розміщено за адресою: https://www.work.ua/resumes/6636940/
Similar candidates
-
Менеджер з продажу
Remote -
Онлайн-консультант
Remote, Pavlohrad -
Менеджер з продажу
Remote, Vinnytsia -
Менеджер з продажу
Remote, Khmelnytskyi -
Менеджер інтернет-магазину
Remote -
Менеджер з продажу
30000 UAH, Remote