- File
Аліна
Керівник проєктів
- Age:
- 39 years
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/12557105/
Uploaded file
The file contains 2 more pages.
Quick view versionThis resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Вік: 38 років
Посада: Керівник проєктів
Освіта: вища
Київський Національний Економічний Університет ім. В. Гетьмана
Спеціальність: Магістр
Факультет – банківська справа
Місце проживання: м. Київ, Дніпровський район
Сімейний стан: одружена, маю сина (13 років)
Контакт: [
E-mail: [
ЗАТ «Альфа Банк»:
Період: жовтень 2005- січень 2008
Посада: Спеціаліст забезпечення продаж в Київському регіоні
Обов’язки:
- залучення клієнтів, безпосередньо на точках продажу побутової техніки;
- оформлення кредитних договорів, формування кредитних справ.
Період: січень 2008 - травень 2008
Посада: Керівник групи забезпечення продаж в Київському регіоні
Обов’язки:
- аналіз KPI спеціалістів забезпечення продажів;
- візити на ТТ для контролю якості обслуговування клієнтів;
- підготовка тестувань;
- ведення табелю;
- підготовка матеріалів для тренінгів по слабким сторонам;
- формування звітності продажів.
ВАТ «Універсал Банк»
Період: травень 2008 – квітень 2013
Посада: Спеціаліст зі споживчого кредитування та обслуговування клієнтів
Центрального міжрегіонального управління департаменту мережі відділень
Обов’язки:
- проведення ідентифікації та вивчення фінансової діяльності клієнта;
- проведення анкетування для виявлення проведення клієнтом операцій з
легалізації доходів фізичних осіб;
- відкриття, ведення та закриття, поточних, кредитних, карткових,
депозитних та інших продуктів;
- ембосування кредитних та дебетних карт;
- проведення реструктуризацій кредитів;
- залучення нових клієнтів на відділення
Період: квітень 2013 – квітень 2016
Посада: Спеціаліст з обслуговування бізнес - клієнтів Центрального
міжрегіонального управління Департаменту мережі відділень
Обов’язки:
- залучення корпоративних клієнтів на обслуговування по пакетам РКО,
крос-продажі діючим клієнтам на предмет депозитів, ощадних
рахунків, кредитних ліній та овердрафтів;
- залучення бізнес-клієнтів на співпрацю по валютним кредитам та
кредитам від нерезидентів;
- проведення презентацій продуктів корпоративним клієнтам
безпосередньо на території клієнта;
- відкриття, ведення та закриття, поточних, карткових, депозитних
рахунків, реструктуризація кредитів;
- проведення ідентифікації та вивчення фінансової діяльності клієнта;
- здійснення операцій з перерахування національної та іноземної валюти;
- ембосування бізнес карт.
Період: квітень 2016 – жовтень 2017
Посада: Старший спеціаліст з операційної роботи Київського
відділення №38
Обов’язки:
- ведення табелю співробітників;
- організація роботи працівників відділень щодо продажів банківських
продуктів клієнтам відділення;
- проведення ранкових нарад з працівниками відділення ( у випадку
відсутності Директора);
- контроль продзвону бази клієнтів;
- організація роботи каси відділення;
- контроль проведення операцій;
- контроль документообігу;
- контроль готівки в касі відділення;
- формування та передача клієнтських справ в архів Банку;
- реструктуризація кредитів: авто, іпотека.
ФОП Мішакіна О.Г. ( Страховий Агрегатор Oh.ua)
Період: жовтень 2017 – травень 2019
Посада: Начальник відділу продажів
Обов’язки:
- ведення табелю співробітників;
- організація роботи менеджерів продажу страхових продуктів;
- контроль продзвону бази клієнтів;
- прослуховування дзвінків;
- виявлення, аналіз слабких сторін співробітників;
- підготовка матеріалу для продаж страхових продуктів клієнтам в
телефонному режимі;
- написання скриптів;
- формування звітності.
АТ «Універсал Банк»
Період: березень 2020 – травень 2023
Посада: Головний фахівець з підтримки та навчання мережі Управління
підтримки продажів продуктів Департаменту продуктів роздрібного
бізнесу / Керівник напрямку з дистанційного обслуговування
Обов’язки:
- опрацювання запитів від працівників відділень стосовно якісного та
компетентного обслуговування фізичних осіб;
- методологічна та інформаційна підтримка працівників відділень;
- погодження індивідуальних умов клієнтам (підготовка та винесення
документів на КУАП);
- розробка тестувань та навчання за продуктами/процесами роздрібного
бізнесу;
- підготовка аналітичних та звітних даних керівництву Банку;
- опрацювання звернень клієнтів через різні канали;
- автоматизація операційних процесів, проведення тестувань функціоналів
в програмно-технічних комплексах Банку за продуктами та процесами;
- ведення сторінки Банку в google account;
- аналіз ринку банківських продуктів;
- формування звітності.
Період: травень 2023 – січень 2024
Посада: Керівник напряму з підтримки продажів продуктів Управління
підтримки продажів продуктів Департаменту продуктів роздрібного бізнесу
Обов’язки:
- організація та контроль роботи менеджерів відділень продуктів
роздрібного бізнесу;
- формування та контроль продзвону бази клієнтів;
- прослуховування дзвінків;
- написання скриптів;
- виявлення та аналіз слабких сторін співробітників;
- відвідування відділень;
- ведення Telegram -каналу Банку роздрібного бізнесу;
- формування звітності;
- аналіз та звітність KPI менеджерів відділень роздрібного бізнесу;
- супроводження процесу погодження індивідуальних умов клієнтам;
- автоматизація операційних процесів, проведення тестувань
функціоналів в програмно-технічних комплексах банку за продуктами
та процесами.
Період: січень 2024 – серпень 2024
Посада: Керівник з підтримки продажів Управління розвитку продуктів та
підтримки продажів корпоративного бізнесу / Керівник проєктів
Обов’язки:
- супроводження процесу погодження індивідуальних умов клієнтам
корпоративного бізнесу;
- автоматизація операційних процесів, проведення тестувань
функціоналів в програмно-технічних комплексах банку за продуктами
та процесами;
- супроводження процесу погодження нових договорів та погодження
змін у типові форми договорів;
- налагодження ефективної комунікації та взаємозв’язку з працівниками
задіяних підрозділів банку;
- погодження нових договорів та погодження змін у типові форми
договорів з партерами Банку;
- підготовка документів та винесення на ПТК змін (Продуктово
Тарифний Комітет);
- організація підписання договорів у сервісі Вчасно;
- ведення клієнтів по проєктам протягом періоду.
More resumes of this candidate
Similar candidates
-
Комерційний директор, трейдер с/г продукції, програмний менеджер в NGO (shelter, WASH, NFI)
Kyiv -
Керівник проєкту
Kyiv, Boryspil, Remote -
Менеджер проєктів
Kyiv -
Керівник проектів
Kyiv, Remote -
Керівник проєкту
Kyiv -
Менеджер проєктів
Kyiv