• File

Валерій

Регіональний менеджер, операційний директор

Considering positions:
Регіональний менеджер, операційний директор, Регіональний керівник
Age:
40 years
City of residence:
Ternopil
Ready to work:
Kyiv, Lviv, Ternopil

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Нечипорук Валерій Анатолійович
Керівник регіону (філії), операційний директор, директор з продажів.
Дата народження: 11.05.1985р.
Місто: Тернопіль
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Email: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Досвід роботи
Регіональний директор
Кадіум Груп (фешн індустрія)
07.08.2023 – по даний час.
(Західна Україна)

• Аналіз та вивчення міст для потенційних відкриттів магазинів.
• Пошук та оцінка нових локацій.
• Переговори з орендодавцями та ріелторами.
• Складання ТЕО
• Заміри приміщення та погодження планограми (по необхідності коригування.
• Замовлення необхідного обладнання для нових магазинів.
• Підбір персоналу.
• Запуск та організація відкриття магазинів.
• Виконання планів з продажів фінансових показників регіону.
• Аналіз показників ефективності.
• Складання стратегій досягнення планових показників.
• Щотижнева, щомісячна звітність по ефективності магазинів регіону.
• Відвідування та аналіз конкурентів.
• Тет-а-тет зустрічі з керівниками магазинів.
• Контроль над забезпечення товарним запасом магазинів.
• Забезпечення укомплектованості штату магазинів, визначення пріоритетності магазинів в роботі по укомплектуванню.
• Забезпечення наявності кадрового резерву на посади територіальний менеджер та адміністратор магазину.
• Контроль своєчасного навчання персоналу.
• Перевірка знань співробітників компанії про стандарти обслуговування під час відвідування магазинів та виконання всіх операційних стандартів
• Демонстрація правильного прикладу поведінки при відвідуванні магазинів.
• Забезпечення виконання співробітниками Компанії регламентів виставлення товару в торговому залі
• Підтримка позитивної моральної атмосфери в колективі.
• Мотивація персоналу магазину.
• Контроль та навчання виконання стандартів компанії.
• Контроль навчання стандартів обслуговування в магазинах компанії.
• Опрацювання скарг покупців і звернень на гарячу лінію.
• Ініціювання змін по спрощенню процесів в компанії.

Начальник регіонального управління
24.04.2017 – 04.08.2023р.
«Eldorado.ua» (м. Тернопіль, Чернівці, Ужгород, Мукачево, Івано-Франківськ, Коломия, Хмельницький, Кам’янець - Подільський

• Виконання планів з продажу та планування фінансових показників регіонального управління.
• Складання бюджету для всіх магазинів регіонального управління: річний, піврічний, квартальний, місячний.
• Аналіз показників ефективності.
• Внесення пропозицій щодо маркетингових активносте для магазинів регіонального управління.
• Складання стратегій досягнення планових показників.
• Щотижнева, щомісячна звітність по ефективності магазинів регіонального управління.
• Відвідування та аналіз конкурентів.
• Тет-а-тет зустрічі з керівниками магазинів.
• Організація роботи лідера в торговому залі.
• Контроль над забезпечення товарним запасом магазинів.
• Оцінка локація для нових магазинів.
• Підготовка та організація процесу технічного та офіційного відкриття магазину.
• Підбір персоналу на нові локації.
• Забезпечення знання поточних акцій співробітниками магазинів.
• Забезпечення укомплектованості штату магазинів, визначення пріоритетності магазинів в роботі по укомплектуванню.
• Забезпечення наявності кадрового резерву на посади керуючий магазином та заступник керуючого магазином.
• Контроль своєчасного навчання персоналу.
• Забезпечення участі співробітників в очних та дистанційних тренінгах компанії.
• Перевірка знань співробітників компанії про стандарти обслуговування під час відвідування магазинів та виконання всіх операційних стандартів
• Прийняття рішень про дисциплінарні і матеріальних заходи впливу за невиконання стандартів правил та регламентів Компанії.
• Демонстрація правильного прикладу поведінки при відвідуванні магазинів.
• Забезпечення виконання співробітниками Компанії регламентів виставлення товару в торговому залі
• Підтримка позитивної моральної атмосфери в колективі.
• Мотивація персоналу магазину.
• Контроль та навчання виконання стандартів компанії.
• Контроль навчання стандартів обслуговування в магазинах компанії.
• Опрацювання скарг покупців і звернень на гарячу лінію.
• Забезпечення проведення планових інвентаризацій.
• Ініціювання змін по спрощенню процесів в компанії.
• Тестування та впровадження нових процесів.

Досвід роботи
Керуючий магазином
21.02.2012 – 22.04.2017р.
«Eldorado.ua» м. Рівне вул. Гагаріна 16. та м. Рівне вул. Київська 10.

• Робота з різними бізнес-процесами.
• Аналіз основних KPI свого магазину, ефективність по продавцях, формування бізнес-плану магазину, формування плану дій по збільшенню продажів.
• Контроль і дотримання стандартів обслуговування і правил мерчандайзингу товарів, аналіз асортименту і робота з конкурентом.
• Навчання продавців і технічних спеціалістів магазину.
• Робота з рейтингом магазинів для досягнення ТОП-3 в Філіалі 1.
• Постійна участь і перемога в змаганнях компанії.
• Контроль реалізації маркетингових активностей.
• Розробка плану дій по збільшенню ефективності персоналу.
• Робота з документооборотом.
• Пошук, відбір, найми персоналу (організація співбесіди, оформлення).
Супервайзер (Заступник керуючого магазину)
16.03.2011 – 20.02.2012р.
«Eldorado.ua» м. Рівне вул. Гагаріна 16.
• Функціональні обов’язки:
• підбір, навчання, адаптація, мотивація персоналу (основи підбору персоналу, навчання технікам продажів, методи навчання персоналу, правила постановки задач, основи мотивації, проведення атестацій і адаптації працівників, методи контролю);
• Виконання плану продажів.
• Вирішення конфліктних ситуацій.
• Організація та забезпечення виставлення товару згідно правил такелажу, контроль оформлення щотижневого бюлетеня, організація фото звіту.

Продавець консультант
01.05.2009 – 15.03.2011р.
«Eldorado.ua» м. Рівне вул. Гагаріна 16.
• Функціональні обов’язки:
• Прийняття товару у відділ
• Виставлення товару в торговий зал
• Забезпечення актуальними цінниками
• Підтримка чистоти та порядку у відділі
• Консультація покупців
• Виконання індивідуальних планів продаж.

мерчендайзер
15.09.2008 – 30.04.2009р.
«Eldorado.ua» м. Рівне вул. Гагаріна 16.
• Функціональні обов’язки:
• Виставлення товару в торговий зал згідно правил мерчандайзингу.
• Забезпечення товарів актуальними цінниками
• Підтримка чистоти у відділі

Особистісні якості
• Відповідальність
• Чесність
• Уважність
• Комунікабельність
• Пунктуальність
Професійні навики
• MS Office – впевнений користувач;
• Teams, Link, Outlook.
• Знання 1С
• Практичний курс «Менеджмент».
• Знання психології продажів і техніки продажів. Маю досвід формування і управління командою, управління людськими ресурсами, організаційною і аналітичною роботою.
• Тренінг по управлінню персоналом.
• Тренінг по эфективній взаємодії з підопічними.
• Тренінг «Психологія продаж»
• Тренінг «Нематеріальна мотивація персоналу»
• Тренінг « Управління часом і эффективне планування»
• Тренінг « Код лідера»
Додаткова інформація
• Одружений
• Діти: Денис – 11 років, Вікторія – 9 років.
• Вільний час проводжу з сім’єю, подобається відпочинок на природі, люблю грати настільний тенніс.
Освіта

Спеціальність
01.09.2000 – 31.07.2005р
Кременецький обласний педагогічний інститут імені Т.Г.Шевченка.
Вчитель трудового навчання та інформатики

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: