Ангеліна

Контент-менеджер, 17 000 UAH

Considering positions:
Контент-менеджер, Дизайнер, Помічник відділу маркетингу, SMM-менеджер, Відеомейкер
Employment type:
full-time, part-time
Age:
18 years
City of residence:
Novoiavorivsk
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and Instagram.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Education

Національний університет Львівська Політехніка

Психологія
Unfinished higher, from 2024 to 2028 (4 years)

Knowledge and skills

  • Швидкий набір тексту
  • Уміння організувати свій робочий день
  • Креативність
  • Створення Reels
  • Розробка контент-плану
  • InShot
  • Комунікабельність
  • Canva
  • Редагування текстів
  • Зйомка stories
  • Створення відеоконтенту
  • Неконфліктність
  • Графічний дизайн
  • Уважність
  • Розробка дизайну банерів
  • Figma
  • Контроль цінників
  • Проведення касових операцій
  • Доброзичливість
  • Відповідальність
  • Цілеспрямованість
  • Організованість

Language proficiencies

  • English — above average
  • Ukrainian — fluent
  • Russian — advanced
  • Polish — beginner

Additional information

привіт! мене звати Ангеліна, мені 18 років, я студентка (закінчила 1 курс психології у Львівській Політехніці).

вмію вести instagram-акаунти - створюю пости, сторіс, reels. маю невеликий досвід у цій сфері: допомагала з просуванням сімейного бізнесу, вела сторінки з біжутерією та рестораном.

працюю з canva (дизайн постів, сторіс, презентацій), capcut, vn та іншими застосунками. створюю презентації на будь-яку тему — люблю візуальний стиль, мінімалізм.

відповідальна, творча, швидко навчаюсь.

рівень англійської — b1 (розмовна й письмова).

готова брати участь у цікавих проєктах і стати частиною команди.
якщо вам цікаво можу надіслати свої роботи (тг: pavellkoelya)

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: