• File

Сергей

Керівник відділу продажу

Age:
31 years
City of residence:
Kharkiv
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and Instagram.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

The file contains 1 more page.

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Іванченко Сергій Ігорович

Дата народження: 26.12.1993 р.
Місце проживання: наразі м. Чернігів
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Телефон : [open contact info](look above in the "contact info" section)

Посада: Керівник відділу продажів

Навички :
- Побудова відділу продажів, організація роботи команди менеджерів, на даний момент
робота з відділом із 19 менеджерів

- Розробка ефективного KPI для відділу продажу та досягнення цільових показників зі
збільшенням конверсії

- Планування роботи відділу та прогнозування результативності

- Розрахунок та прогнозування декомпозиції планів продажу, впровадження методів
щодо регулярного перевиконання планів

- Аналіз та управління бізнес процесами

- Створення регламентів, інструкцій, інструментів для ефективної реалізації завдань

- Створення та реалізація авторських тренінгів та навчальних програм: первинне
навчання, за проблемними зонами, ситуаційне, стратегічне та кваліфікаційне

- Оптимізація CRM системи та написання точних інструкцій для найбільш ефективної
роботи менеджерів. Моніторинг та контроль продуктивної роботи як окремого
менеджера, так і відділу продажу загалом різними методами: моніторинг CRM
системи, регулярний аналіз розмов з клієнтами, робота з дашбордами- встановлення
ділових контактів та ведення переговорів з метою збільшення клієнтської бази та
партнерських мереж.

Досвід:

Компанія "Наша Америка" - компанія по навчанню англійській мові та допомоги
утримувачам Грін-карти в отриманні громадянства США.

Керівник відділу продажів, керівник з іновацій: 11.2024-03.2025

Основні проблеми компанії:
1. Низька ефективність менеджерів відділу продаж (виповнення плану 75-80).
2. Відсутність структури мотивації і KPI.
3. Необхідність відповідального розподілу між департаментами
4. Низкая конверсія

План дії:
1. Створення розрахунку системи мотивації та KPI:
-персоналізовані плани продажів для кожного менеджера.
- індивідуальні бонуси та штрафи для підвищення дисципліни.

2. Розробка нових продуктів:
- створення ексклюзивних клубів для клієнтів
- створення продукту, який залучає клієнтів у процес.

3. Навчання команди:
o Проведення тренінгів, а також створення скриптів продаж.

4. Удосконалення роботи з клієнтами:
- впровадження квізів та інструментів зворотного зв'язку

5. Створення ефективної системи взаємодії між продажами, маркетингом і
продуктологами.

6. Реалізація партнерської програми.

Результати:
1. Конверсія з ліду на продаж зросла на 25-30%.
2. Середній чек збільшився рахунок впровадження VIP-продуктів і додаткових послуг.
3. Ефективність менеджерів покращилася - вони стали виконувати плани на 90% і вище.
4. Бренд компанії став більш відомим завдяки новим продуктам та маркетинговим
рішенням.
Force club, USA – клуб підприємців в США.
Керівник віддіжу продажів: 04.2024-11.2024

Проблеми компанії:
-відсутність штатного відділу продажів
-відсутність унікальної пропозиції для клієнтів
-низька конверсія
-низька мотивація учнів клубу, відсутність зв'язку між навчанням та подальшими
перспективами.

Ключові досягнення:
1. Запуск та створення відділу продажів з нуля за 5 днів:
2. Аналіз та впровадження рішень:
-глибокий аналіз всіх процесів підприємства: товару, продажу, взаємодії з клієнтами.
3. Використання ІІ для автоматизованого аналізу дзвінків.
4. Інноваційна система мотивації та обробки клієнтів:
-Методика цінності "тут і зараз":
- Регламентовані терміни обробки лідів:
5. Безперервна робота із власниками бізнесу:
6. Посилення комунікації між відділом продажу та власниками бізнесу, що дозволяло
швидко адаптуватися до змін та покращувати загальні показники.

Результати впровадження інновацій:
- Штучний інтелект дозволив скоротити час аналізу дзвінків та підвищити точність
оцінки роботи менеджерів.
- Система обмежень та цінності стимулювала клієнтів до більш швидкого прийняття
рішень, збільшуючи конверсію.
- Загальна ефективність роботи відділу продажів підвищилася рахунок автоматизації і
точної мотиваційної структури.

«Opt master»
12.2022- 04.2024 керівник відділу продажів

- Впровадив 4 успішні проекти, які принесли 25% додаткового річного прибутку
- Залучив понад 500 нових клієнтів за рік та підвищив конверсію із закриття нових
клієнтів на 51%
- Управління відділом з 15 менеджерів відділу продажів, а також відділом пре-сейлу з 3
осіб
- Складання регламентів, робочих інструкцій процесів взаємодії між відділами компанії
- Створення інструментів для виконання плану відділу продажу та реалізації мети
компанії
- Мотивація всіх співробітників компанії взаємодіяти між собою та досягнення спільної
мети
- Розробка ефективної мотивації для відділу продажу та інших відділів, з урахуванням
показників КПІ та фін.обороту
- Складання плану бюджетування компанії з урахуванням прогнозу реалізації нових
проектів
- Щоденний аналіз роботи менеджерів, включаючи показники роботи в CRM,
- Контроль роботи кожного менеджера, виявлення слабких місць та навчання у
необхідному аспекті
- Проведення стратегічних сесій із співзасновниками компанії

«Easy China Business»
03.2019- 04.2022 керівник відділу продажів

- Організація роботи, контроль та мотивація відділу з 9 менеджерів
- Планування результативності в періоді, складання плану продажу та плану
перевиконання продажів
- Структурування бізнес-процесів
- Аналіз ефективності роботи та складання аналітики результатів
- Розробка чітких інструкцій роботи
- Контроль роботи кожного менеджера, виявлення слабких місць та навчання у
необхідному аспекті
ТОВ «Ту Пенжінс» Бізнес - тренер
03.2018-03.2019

- Розробка та проведення тренінгів для досвідчених співробітників
- Знаходження та аналіз слабких місць оператор кц
- Навчання нових співробітників компанії

Компанія «Prime Call» Менеджер з продажу
11.2018-3.2019

- Навчання та адаптація нових менеджерів
- Ведення переговорів із клієнтами
- Прямі продажі
- Консультування
Компанія «Everad» ТІМ-лідер
02.2017-08.2018

- Навчання та адаптація нових менеджерів
- Розробка та проведення тренінгів з продажу
- Оцінка та підвищення кваліфікації співробітників ВП
- Підрахунок та розробка та контроль виконання KPI для командою ВП
- Ведення звітності та документації ВП

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: