- File
Юлія
Менеджер з первинної документації (логістика, переробка, зберігання)
- Considering positions:
- Менеджер з первинної документації (логістика, переробка, зберігання), Бухгалтер з первинної документації, Менеджер з логістичних операцій
- Age:
- 45 years
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number and address.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/12588025/
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Дата народження: 25.02.1980
Місто: Київ
Моб. тел. [
e-mail: [
ДОСВІД РОБОТИ
Начальник відділу адміністрування логістичних та виробничих операцій
З червня 2023 р. по теперішній час АТ «Аграрний фонд», м.Київ
Функціональні обов´язки:
• контроль порядку укладання договорів, додаткових угод до них та інших документів необхідних для здійснення операцій з переміщення зерна, його зберігання та переробки, фасування борошна;
• контроль процесу створення та перевірки:
1) проектів договорів та додаткових угод;
2) заявок на переміщення, дозволів-довіреностей на відвантаження, службових записок на видачу складських документів, звітів про переміщення, претензій-вимог;
3) дозволів на переробку зерна, дозволів на фасування борошна;
4) актів за договорами надання транспортно-експедиторських послуг та послуг з навантаження зерна;
5) актів оприбуткування борошна за договорами переробки і фасування;
6) документів щодо проведення розрахунків за надані послуги з переробки, фасування та зберігання зерна.;
• моніторинг втрат зерна під час його перевезення та оформлення відповідної вимоги перевізнику для матеріальної компенсації;
• участь у розробці проектів внутрішніх актів підприємства та їх погодження;
• виконання завдань керівництва, складання звітів на вимогу;
• підготовка документів для аудиторських перевірок, адвокатських запитів, судових справ тощо.
Фахівець відділу адміністрування логістичних та виробничих операцій
З грудня 2012 р. по червень 2023 р. АТ «Аграрний фонд», м.Київ
Функціональні обов´язки:
• процес підготовки укладання та підписання договорів та додаткових угод до них (складське зберігання та переробка зерна, фасування борошна, фасування мінеральних добрив, переміщення зерна), внесення до електронної бази;
• створення дозвільної документації по переробці, фасуванню, відвантаженню та переміщенню зерна;
• створення пакету документів для реалізації фасованого борошна в роздрібні мережі;
• забезпечення виконання порядку переміщення в розрізі виданих дозволів на відвантаження зерна та заявок на його переміщення;
• облік актів прийому-передачі зерна, мінеральних добрив за договором зберігання;
• облік руху складських документів, пов’язаних із процесами переміщення, переробки та складського зберігання зерна;
• перевірка, підписання актів оприбуткування продуктів переробки та фасування готової продукції;
• перевірка документів щодо проведення розрахунків за надані послуги по відвантаженню та переміщенню зерна, складському зберіганню, переробці зерна, фасуванню борошна;
• перевірка актів-розрахунків щодо доцільності списання зерна;
• створення вимоги щодо компенсації перевізником понаднормових втрат зерна при переміщенні та контроль оплати;
• контроль наявності фактичних залишків зерна на складах з обліком в системі;
• перевірка та облік документів, що підтверджують переміщення зерна, борошна та документів, у яких зазначені кількісні та якісні показники, обсяг, право власності та місце зберігання ТМЦ підприємства;
• реєстрація, збереження сканування та внесення до едектронної бази даних оригіналів договорів, додаткових угод, складських документів, актів виконаних робіт та інших документів
Менеджер з логістики відділу складської логістики
З жовтня 2010 р. по серпень 2012 р. ТОВ «ХЛІБ ІНВЕСТБУД» м.Київ
Функціональні обов´язки:
• підготовка документів для укладання угод з купівлі-продажу зерна;
• збір, аналіз та облік первинної документації;
• перевірка правильності оформлення первинних документів контрагентами;
• складання актів звірок з контрагентами для проведення інвентаризації;
• проведення в бухобліку операцій з переміщення товару між складами;
• складання звіту з переміщення товару;
• звірка залишків товару по складам та портам у звітному періоді;
• списання втрат при зберіганні та переміщенні товару;
• проведення в бухобліку видаткових та податкових накладних, корегувань до податкових накладних, повернення товару;
• підготовка реєстру вхідних/вихідних податкових накладних для Декларації ПДВ.
ДОСЯГНЕННЯ
• оптимізація виробничих витрат за рахунок точно організованого та скоригованого процесу перевезення, а також вчасно вжитих ефективних заходів по попередженню додаткових витрат, таких як простій і.т.п;
• за рахунок моніторингу понаднормових втрат зерна під час перевезення контрагентам надано вимоги на компенсацію втрат і, як результат, повернуто кошти до підприємства;
• підвищення загальної продуктивності компанії завдяки дотримання термінів виконання логістичних процесів;
• своєчасне виявлення помилок в оформленні документів та виправлення контрагентами дозволило мінімізувати зауваження в ході аудиторських перевірок;
• запобігання підписання актів-розрахунків з недоцільним списанням зерна при зберіганні дозволило зберегти матеріальні цінності компанії;
• ефективна організація процесу вивезення зерна зі складів, що знаходилися в зоні бойових дій та запобігання матеріальних розтрат;
• за рахунок виявлених помилок в наданих контрагентами відомостей з кілометражу скориговані суми актів наданих послуг з перевезення;
• повне супроводження процесу переробки зерна, фасування борошна, відвантаження та реалізації в мережі супермаркетів дозволило мінімізувати час від заявки до поставки.
ОСВІТА
Вересень 1997 р. - червень 2002 р. ДОНЕЦЬКА ДЕРЖАВНА АКАДЕМІЯ УПРАВЛІННЯ (денна форма навчання)
Факультет: Менеджмент у виробничій сфері
Спеціальність: Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності
Кваліфікація: бакалавр з менеджменту, магістр ділового адміністрування (дипломи з відзнакою)
Додаткова освіта та сертифікація:
2004 р. – курси підвищення кваліфікації керівників з економічно-правових питань (м.Київ)
ЗНАННЯ ТА НАВИЧКИ
Знання програм 1:С та BAS ERP, MS Office.
Мови: українська – вільно, англійська – B1, німецька – початковий рівень.
Особисті якості:
• високий рівень відповідальності
• комунікабельність
• аналітичне мислення
• дисциплінованість
• уважність до деталей
• активність
РЕКОМЕНДАЦІЇ
Мудрак Дмитро Андрійович
Начальник управління адміністрування АТ «Аграрний фонд»
[
Similar candidates
-
Менеджер по тендерам, специалист по тендерным продажам, закупкам
Kyiv, Vinnytsia , more 8 cities -
Менеджер з логістики
35000 UAH, Kyiv, Vinnytsia , more 8 cities -
Менеджер з логістики
Kyiv, Chernihiv , more 4 cities -
Логіст
Kyiv -
Менеджер по роботі з клієнтами
Kyiv