• File

Наталя

Помічник директора, менеджер по роботі з клієнтами

Age:
43 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Наталя Попова
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Місце реєстрації: м Київ

Освіта:
Навчальний заклад: Маріупольський гуманітарний інститут Донецького державного університету
Період навчання: 1999 – 2004 р.р.
Назва факультету: «Економіко-правовий»
Спеціальність: «Правознавство», денне відділення. Кваліфікація: «Спеціаліст"
Додаткова освіта:
Сертифікат підвищення кваліфікації за напрямком: «Організація претензійно - позовної роботи, в тому числі судове представництво» - 2020р .;
Сертифікат про проходження навчання населення першої медичної допомоги («Червоний хрест в Україні») - 2018 р.
Професійна діяльність:
• -організацію і ведення продажів продукції компанії;
• -планування і проведення аналітичної роботи;
• -забезпечення продажів;
• -контроль над відвантаженням товару і розрахунками з покупцями;
• -консультацію клієнтів та продаж товарів та послуг компанії;
• -створення документів для клієнтів: комерційних пропозицій, договорів, накладних, рахунків;

-ведення переговорів з діючими та потенційними орендарями;
-підготовка комерційних пропозицій;
-аналіз орендних ставок конкурентів;
-контроль виконання фінансових зобов’язань орендарями;
-ведення «Бази орендарів»: внесення умов за договорами діючих орендарів, нових орендарів, а також будь-які зміни за договорами;
-підписання договорів оренди/додаткових угод до договору оренди;
-контроль виконання умов договору орендарями;
-контроль термінів закінчення договорів;
-продовження/переукладання договорів оренди;
-контроль оперативного прийняття рішень;
-контроль, координація підрядників; ведення переговорів про умови взаємовигідної співпраці з власниками (уповноваженими представниками) об'єктів, органами місцевого самоврядування, державними установами;
-складання звітів, надання рекомендацій, аналіз різних питань в рамках існуючих проектів, а також проектів на перспективу;
підготовка, оформлення, укладання договорів оренди нерухомого майна, послуг, зберігання, сервітуту (державна, комунальна та приватна власність);
-відвід земельних ділянок, встановлення меж земельних ділянок (технічна документація), зміна цільового призначення земельних ділянок;
-отримання дозвільної документації, ліцензій, сертифікатів (у сфері будівництва та торгівлі); реєстрація прав на нерухоме майно;
-представлення інтересів компанії в органах державної влади;
-реєстрація/перереєстрація/відновлення статусу тимчасово переміщених осіб (надалі - ТПО);
-забезпечення проведення індивідуальних консультацій ТПО і осіб які постраждали внаслідок конфлікту про їхні законні права та засоби правового захисту ТПО в області соціального забезпечення (пенсії, допомога, субсидії), трудового, сімейного, спадкового, цивільного права;
-отримання/відновлення цивільних документів, посвідчень особи та інших документів, що мають пряме відношення до захисту прав ТПО і отримання довгострокових рішень;
-підготовка документів для звернення до суду в наказовому, позовному, та в окремому провадженні, - цивільний процес);
-підготовка і подача до суду позовних заяв, апеляційних скарг, уточнень та ін. процесуальних документів (адміністративний процес);
-представництво, супровід ТПО у суді, в інших державних органах;
-проведення тренінгів для представників органів місцевого самоврядування, громадських організацій у сфері житлових, земельних, майнових прав;
-забезпечення надання адміністративної, інформаційнної та техніко-правової допомоги ТПО до різних видів соціальної допомоги, також можливость до самозабезпечення, включаючи державні / недержавні пільги.
-відвід земельних ділянок, зміна цільового призначення земельних ділянок;
-регистрация прав на нерухоме майно;
-отримання дозвільної документації;
-отримання ліцензій та сертифікатів на здійснення будівельної діяльності;
-отримання ліцензій (алкоголь, тютюн), оформлення патентів, дозвільної документації на початок діяльності торгових майданчиків;
-представлення інтересів компанії в органах державної влади;
підготовка відповідей на запити контролюючих органів.

Трудова діяльність:
Організація: ТОВ «Пожежні інновації» листопад 2024р - лютий 2025р
Посада: менеджер з продажу
Організація: ТОВ "Ост-Вест Експрес" сiчень 2021р – серпень 2024р
Посада: менеджер по роботi з партнерами (орендарями)

Самозайнятість 2020-2021 р.р
__________
Організація: ТОВ "УкрТАУЕР" (структура власності компанії холдингу «Turkcell»)
2018 – 2019 р.р..
Посада: провiдний спецiалiст відділу оренди
__________
Організація: Міжнародна НГО «Данська рада з питань біженців в Україні» 2015-2018р.р.
Посада: юрист
__________
Організацію: Київська міська філія ДП «Центр ДЗК» 2014-2015р.р. Посада: юрисконсульт
__________
Організація: ДП «Головний науково-дослідний інститут землеустрою»
2013-2014р.р.. (ДП «Центр ДЗК»)
Посада: начальник відділу по роботі з клієнтами
__________
Організація: ТОВ «Фудмаркет» (Продовольче\непродовольчі магазини, аптеки ТМ «Велика Кишеня») 2013 р.
Посада: фахівець з оформлення дозвільної документації
__________
Організація: ТОВ «Технозв'язок» (будівельна організація) 2012р .; Посада: керівник проекту
__________
Організація: ТОВ «С-Тел» (генпідрядник ДП з іноземними інвестиціями "Ерікссон" (сфера: будівництво базових станцій для оператора мобільного зв'язку «Лайфселл»)
2010-2012 р.р .
Посада: юрисконсульт
__________
Організація: ТОВ «Нова-Строй» (підрядник ДП з іноземними інвестиціями «Ерікссон», ПАТ «Укртелеком») 2006-2010 р.р .
Посада: керівник відділу правового забезпечення
__________
Організація: ТОВ «Астек-С» 2004-2006 р.р .
Посада: юрисконсульт

Додаткова інформація:
Володіння мовами: Українська, російська (вільно), англійська (базова);
Водійське посвідчення: Категорія «В»;
Пенсійне посвідчення (інвалідність, 3 гр., робоча);
Користувач ПК: Word, Excel, Internet, Outlook, PowerPoint, SAP, Ліга Закон, 1С ( версія 7).

Особисті якості: Людинолюбство, гуманність, гнучкість мислення, відповідальність, орієнтація на результат, системний підхід в управлінні, почуття гумору.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: