• PRO

Анна

Логіст

Employment type:
full-time, part-time
Age:
25 years
City of residence:
Rivne
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Operations manager

from 05.2023 to now (2 years 3 months)
V&S Freight Management, Дистанційно (Транспорт, логістика)

🔹 Управління логістичними процесами – координація імпорту та експорту товарів, пошук оптимальних маршрутів
🔹 Комунікація з клієнтами – супровід клієнта від запиту до фінальної доставки, оперативне вирішення питань
🔹 Пошук найкращих цінових пропозицій – ведення переговорів з перевізниками та партнерами для отримання конкурентоспроможних ставок
🔹 Оформлення документації – заповнення та перевірка всіх необхідних логістичних документів (Booking confirmations, Trucking orders, Bill of Landing, POA митні декларації тощо)
🔹 Вибір транспортних рішень – аналіз та визначення найефективніших маршрутів (авіа, морські перевезення, автомобільний транспорт)
🔹 Робота з підрядниками – співпраця з транспортними компаніями, авіа- та морськими перевізниками, складськими операторами
🔹Спілкування зі службами підтримки Maersk, Hapag LLoyd, MSC і тд

Досягнення:
✅ Збільшення кількості замовленнь у 2024 році на 15% в порівнянні з попереднім роком
✅ Зниження часу очікування відповіді клієнтам
✅ Вирішення документальних проблем з імпорту в Америку
✅Зниження витрат – знаходження перевізників із вигіднішими тарифами без втрати якості послуг
✅Оптимізація логістичних процесів – знаходження вигідніших маршрутів, що зменшують витрати та скорочують час доставки
✅ Побудова ефективної комунікації – підтримка високого рівня клієнтського сервісу та довгострокових відносин із партнерами
✅ Підвищення ефективності роботи з документами – мінімізація помилок при заповненні та оформленні документів

Education

Національний університет "Острозька академія"

Інфрмаційна, бібліотечна та архівна справа, Острог
Higher, from 2017 to 2021 (4 years)

📌 Документообіг та управління інформацією
📌 Аналітика та обробка даних
📌 Системний аналіз
📌 Аналітико-синтетична переробка інформації
📌 Маркетинговий аналіз
📌 Бренд-менеджмент
📌 Проєктний менеджмент
📌 Організація заходів
📌 Копірайтинг та створення контенту

Soft skills (особисті навички):
💡 Системне мислення
💡 Організованість
💡 Командна робота
💡 Креативність
💡 Комунікабельність
💡 Адаптивність
💡 Увага до деталей
💡 Вміння працювати під тиском

Knowledge and skills

  • Старанність
  • Google Ads
  • Google Analytics
  • Digital-маркетинг
  • Самостійне прийняття рішень
  • Креативність
  • Mailchimp
  • Маркетингова стратегія
  • SMM
  • Canva
  • Facebook Ads Manager
  • Social media
  • Team management
  • Teamlead
  • Адміністрування офісу
  • Управління персоналом
  • Email-маркетинг
  • Email client
  • Work with clients
  • Working with key clients
  • Identification of the client's needs
  • Import operations
  • Export operations
  • Issuance of export documentation
  • Issuing a power of attorney
  • Issuance of invoices
  • Google Docs
  • Documentation management
  • Organization of logistics
  • Management of transport logistics
  • Freight transportation
  • Контроль документообігу
  • Робота з клієнтами
  • Поштовий клієнт
  • Виявлення потреб клієнта
  • Клієнтоорієнтованість
  • Logistaas
  • Ability to analyze
  • Analytical thinking
  • Competitive analysis
  • Ділове листування
  • Створення презентацій
  • Аналітичне мислення
  • Time management
  • Комунікабельність
  • Цілеспрямованість
  • Здатність до навчання
  • Організація внутрішніх перевезень
  • Ведення CRM

Language proficiencies

English — advanced

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: