Ukraine's #1 job site
- File
Personal information hidden
This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/12623899/
HR-спеціаліст
- Considering positions:
- HR-спеціаліст, Помічник керівника, Менеджер з логістики, Менеджер із закупівлі, Проєктний менеджер, Координатор проєкту, Рекрутер, Інспектор відділу кадрів, Адміністратор
- City of residence:
- Okhtyrka
- Ready to work:
- Remote
Contact information
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
Uploaded file
Quick view
version
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
КОЛОДЬКО ІННА
📍 м. Охтирка, Сумська область
📞 [open contact info ](look above in the "contact info" section) | ✉️ [open contact info ](look above in the "contact info" section)
🔗 LinkedIn
🎓 Освіта
Полтавська державна аграрна академія
• Факультет: Економіки та менеджменту
• Спеціальність: Магістр "Адміністративний менеджмент"
• Кваліфікація: Менеджер управитель з адміністративної діяльності
• Рік випуску: 2009 р.
🏢 Досвід роботи
HR менеджер, ГО "Охтирський молодіжний центр"
Травень 2024 — теперішній час
• Пошук і підбір персоналу.
• Проведення співбесід і оцінка кваліфікацій кандидатів.
• Організація процесу адаптації нових працівників.
• Ведення кадрового діловодства. Забезпечення дотримання трудового законодавства.
• Впровадження Hr- процесів .
• Оцінка потреб у навчанні та розвитку співробітників.
• Організація тренінгів і курсів для покращення навичок та підвищення кваліфікації працівників.
• Моніторинг показників ефективності роботи персоналу, через регулярні атестації та зворотний зв'язок.
• Розвиток корпоративної культури, забезпечення гармонійних відносин між працівниками.
Фрілансер: Інженер з охорони праці та Відповідальний за військовий облік
Лютий 2024 — Травень 2024
• Консультації з охорони праці та військового обліку.
• Впровадження нових стандартів безпеки на підприємствах.
• Розробка пакета документів.
Інспектор з кадрів / Інженер з охорони праці, ПП "ДОМ2007"
Січень 2023 — Лютий 2024
Інспектор з кадрів:
1. Рекрутинг : ( пошук та підбір персоналу).
2. Ведення кадрової документації: формування та ведення особових справ працівників, внесення змін до трудових книжок, складання наказів про прийом на роботу, переведення, звільнення, укладання трудових договорів, контроль за термінами дії договорів, а також забезпечення їх правильного зберігання.
3. Контроль за дотриманням трудового законодавства: моніторинг дотримання трудових прав працівників, вирішення трудових суперечок.
4. Облік робочого часу: ведення табелів обліку робочого часу, контроль за відпустками, лікарняними листами, перепочинками.
5. Консультації працівників з кадрових питань: надання консультацій з питань трудового законодавства, правил внутрішнього розпорядку, умов праці.
6. Організація навчання та атестації: підготовка та організація навчальних заходів, атестацій для працівників відповідно до вимог законодавства та внутрішніх стандартів.
7. Забезпечення виконання політики компанії щодо персоналу: участь в розробці та впровадженні заходів щодо поліпшення умов праці, мотивації та розвитку персоналу.
Інженер з охорони праці:
1. Розробка та впровадження заходів з охорони праці: створення та оновлення інструкцій, положень і правил, що забезпечують безпеку праці на підприємстві.
2. Контроль за дотриманням норм охорони праці: проведення перевірок щодо дотримання технічних стандартів, норм і правил безпеки праці на робочих місцях.
3. Проведення інструктажів з охорони праці: організація та проведення вступних, первинних, повторних, позапланових та цільових інструктажів для працівників.
4. Оцінка ризиків: оцінка умов праці та визначення можливих ризиків для здоров’я та безпеки працівників.
5. Підготовка звітності з охорони праці: складання звітів і документів для органів державного нагляду, контроль за їхнім поданням в установлені терміни.
6. Навчання та сертифікація працівників: організація та участь у навчанні працівників підприємства з питань охорони праці та екології.
7. Забезпечення засобами індивідуального захисту (ЗІЗ): розробка та контроль за забезпеченням працівників відповідними засобами захисту та їхнім використанням.
8. Аналіз нещасних випадків: проведення розслідувань нещасних випадків на виробництві, впровадження заходів щодо їх запобігання.
9. Розробка Атестації робочих місць.
HR менеджер, ТОВ "Охтирська молочна промислова компанія "Славія""
Липень 2020 — Січень 2023
• Пошук кандидатів для вакантних посад.
• Проведення співбесід і оцінка кваліфікацій кандидатів.
• Організація процесу адаптації нових працівників
• Ведення кадрового діловодства. Забезпечення дотримання трудового законодавства.
• Впровадження Hr- процесів .
• Оцінка потреб у навчанні та розвитку співробітників.
• Організація тренінгів і курсів для покращення навичок та підвищення кваліфікації працівників.
• Планування кар'єрного росту та розвитку кадрів.
• Розв'язання трудових спорів та конфліктних ситуацій у колективі.
• Виконання стратегічних завдань
• Підготовка звітів для керівництва про стан кадрів, текучість.
• Робота з мотивацією та утриманням співробітників.
• Організація роботи всіх відділів заводу.
• Планування робочого процесу на кожен день.
• Контроль виконання планів виготовлення продукції.
Начальник відділу кадрів, Філія "Охтирський сиркомбінат" ПП "Рось"
Липень 2019 — Жовтень 2019
• Управління відділом кадрів, розробка кадрових стратегій.
• Ведення кадрової документації та кадрового аудиту.
IT-рекрутер (фріланс), HR Network Club
Вересень 2021 — Лютий 2022
• Пошук та відбір кандидатів для IT-компаній.
• Проведення співбесід та оцінка кандидатів.
Інспектор з кадрів( за сумісництвом заступник виробництва), ТОВ "Охтирська молочна промислова компанія "Славія""
Вересень 2014 — Березень 2019
• Ведення кадрового діловодства.
• Контроль за дотриманням трудового законодавства.
• Пошук працівників, проведення співбесід.
• Організація процесу адаптації нових працівників
• Контроль якості продукції, ведення документації.
• Ведення звітності по виробництву.
• Організація роботи всіх відділів заводу.
• Планування робочого процесу на кожен день.
• Контроль виконання планів виготовлення продукції
🛠 Навички
• Кадрове адміністрування
• Рекрутинг
• Охорона праці
• HR-аналітика
Інструменти та технології: 1С: Підприємство, Work.ua, LinkedIn, MS Office, Worksection
📚 Додаткова освіта та сертифікація
• Курс "HR-менеджмент та рекрутинг" (Prometheus, 2021, Дія 2024)
• Посвідчення "Охорона праці та пожежна безпека" (2024)
• Тренінг з використання HR-аналітики в бізнесі (2024)
• Ефективна комунікація та протидія професійному вигоранню(Street Child Ukraine 2024)
🗣 Мови
• Українська: Рідна
• Англійська: Середній рівень (B1)
💼 Особисті якості
• Відповідальність, організованість, комунікабельність.
• Аналітичне мислення.
• Швидко навчаюсь новому.
• Готовність до навчання та високий рівень адаптивності та стресостійкості.
• Лідерство та вміння працювати в команді.
📍 м. Охтирка, Сумська область
📞 [
🎓 Освіта
Полтавська державна аграрна академія
• Факультет: Економіки та менеджменту
• Спеціальність: Магістр "Адміністративний менеджмент"
• Кваліфікація: Менеджер управитель з адміністративної діяльності
• Рік випуску: 2009 р.
🏢 Досвід роботи
HR менеджер, ГО "Охтирський молодіжний центр"
Травень 2024 — теперішній час
• Пошук і підбір персоналу.
• Проведення співбесід і оцінка кваліфікацій кандидатів.
• Організація процесу адаптації нових працівників.
• Ведення кадрового діловодства. Забезпечення дотримання трудового законодавства.
• Впровадження Hr- процесів .
• Оцінка потреб у навчанні та розвитку співробітників.
• Організація тренінгів і курсів для покращення навичок та підвищення кваліфікації працівників.
• Моніторинг показників ефективності роботи персоналу, через регулярні атестації та зворотний зв'язок.
• Розвиток корпоративної культури, забезпечення гармонійних відносин між працівниками.
Фрілансер: Інженер з охорони праці та Відповідальний за військовий облік
Лютий 2024 — Травень 2024
• Консультації з охорони праці та військового обліку.
• Впровадження нових стандартів безпеки на підприємствах.
• Розробка пакета документів.
Інспектор з кадрів / Інженер з охорони праці, ПП "ДОМ2007"
Січень 2023 — Лютий 2024
Інспектор з кадрів:
1. Рекрутинг : ( пошук та підбір персоналу).
2. Ведення кадрової документації: формування та ведення особових справ працівників, внесення змін до трудових книжок, складання наказів про прийом на роботу, переведення, звільнення, укладання трудових договорів, контроль за термінами дії договорів, а також забезпечення їх правильного зберігання.
3. Контроль за дотриманням трудового законодавства: моніторинг дотримання трудових прав працівників, вирішення трудових суперечок.
4. Облік робочого часу: ведення табелів обліку робочого часу, контроль за відпустками, лікарняними листами, перепочинками.
5. Консультації працівників з кадрових питань: надання консультацій з питань трудового законодавства, правил внутрішнього розпорядку, умов праці.
6. Організація навчання та атестації: підготовка та організація навчальних заходів, атестацій для працівників відповідно до вимог законодавства та внутрішніх стандартів.
7. Забезпечення виконання політики компанії щодо персоналу: участь в розробці та впровадженні заходів щодо поліпшення умов праці, мотивації та розвитку персоналу.
Інженер з охорони праці:
1. Розробка та впровадження заходів з охорони праці: створення та оновлення інструкцій, положень і правил, що забезпечують безпеку праці на підприємстві.
2. Контроль за дотриманням норм охорони праці: проведення перевірок щодо дотримання технічних стандартів, норм і правил безпеки праці на робочих місцях.
3. Проведення інструктажів з охорони праці: організація та проведення вступних, первинних, повторних, позапланових та цільових інструктажів для працівників.
4. Оцінка ризиків: оцінка умов праці та визначення можливих ризиків для здоров’я та безпеки працівників.
5. Підготовка звітності з охорони праці: складання звітів і документів для органів державного нагляду, контроль за їхнім поданням в установлені терміни.
6. Навчання та сертифікація працівників: організація та участь у навчанні працівників підприємства з питань охорони праці та екології.
7. Забезпечення засобами індивідуального захисту (ЗІЗ): розробка та контроль за забезпеченням працівників відповідними засобами захисту та їхнім використанням.
8. Аналіз нещасних випадків: проведення розслідувань нещасних випадків на виробництві, впровадження заходів щодо їх запобігання.
9. Розробка Атестації робочих місць.
HR менеджер, ТОВ "Охтирська молочна промислова компанія "Славія""
Липень 2020 — Січень 2023
• Пошук кандидатів для вакантних посад.
• Проведення співбесід і оцінка кваліфікацій кандидатів.
• Організація процесу адаптації нових працівників
• Ведення кадрового діловодства. Забезпечення дотримання трудового законодавства.
• Впровадження Hr- процесів .
• Оцінка потреб у навчанні та розвитку співробітників.
• Організація тренінгів і курсів для покращення навичок та підвищення кваліфікації працівників.
• Планування кар'єрного росту та розвитку кадрів.
• Розв'язання трудових спорів та конфліктних ситуацій у колективі.
• Виконання стратегічних завдань
• Підготовка звітів для керівництва про стан кадрів, текучість.
• Робота з мотивацією та утриманням співробітників.
• Організація роботи всіх відділів заводу.
• Планування робочого процесу на кожен день.
• Контроль виконання планів виготовлення продукції.
Начальник відділу кадрів, Філія "Охтирський сиркомбінат" ПП "Рось"
Липень 2019 — Жовтень 2019
• Управління відділом кадрів, розробка кадрових стратегій.
• Ведення кадрової документації та кадрового аудиту.
IT-рекрутер (фріланс), HR Network Club
Вересень 2021 — Лютий 2022
• Пошук та відбір кандидатів для IT-компаній.
• Проведення співбесід та оцінка кандидатів.
Інспектор з кадрів( за сумісництвом заступник виробництва), ТОВ "Охтирська молочна промислова компанія "Славія""
Вересень 2014 — Березень 2019
• Ведення кадрового діловодства.
• Контроль за дотриманням трудового законодавства.
• Пошук працівників, проведення співбесід.
• Організація процесу адаптації нових працівників
• Контроль якості продукції, ведення документації.
• Ведення звітності по виробництву.
• Організація роботи всіх відділів заводу.
• Планування робочого процесу на кожен день.
• Контроль виконання планів виготовлення продукції
🛠 Навички
• Кадрове адміністрування
• Рекрутинг
• Охорона праці
• HR-аналітика
Інструменти та технології: 1С: Підприємство, Work.ua, LinkedIn, MS Office, Worksection
📚 Додаткова освіта та сертифікація
• Курс "HR-менеджмент та рекрутинг" (Prometheus, 2021, Дія 2024)
• Посвідчення "Охорона праці та пожежна безпека" (2024)
• Тренінг з використання HR-аналітики в бізнесі (2024)
• Ефективна комунікація та протидія професійному вигоранню(Street Child Ukraine 2024)
🗣 Мови
• Українська: Рідна
• Англійська: Середній рівень (B1)
💼 Особисті якості
• Відповідальність, організованість, комунікабельність.
• Аналітичне мислення.
• Швидко навчаюсь новому.
• Готовність до навчання та високий рівень адаптивності та стресостійкості.
• Лідерство та вміння працювати в команді.
Similar candidates
-
Менеджер роботи з персоналом
Remote -
Менеджер з персоналу
Remote -
Human resources manager
Remote -
Менеджер з персоналу
Remote, Dnipro -
HR-менеджер
Remote -
Рекрутер
Remote