- File
Сніжана
Бухгалтер
- Considering positions:
- Бухгалтер, Оператор з введення даних, Контент-менеджер, Помічник керівника, Менеджер інтернет-магазину, Діловод, Адміністратор сайта, Операціоніст
- Age:
- 36 years
- City of residence:
- Kharkiv
- Ready to work:
- Remote
Contact information
The job seeker has entered a phone number .
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/12639175/?puid=41
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Комірна Сніжана Олегівна, 36 років
Заміжня, є дочка
м. Харків
моб.тел. [
e-mail: [
Освіта:
Вища, НТУ «Харківський політехнічний інститут», 2005-2011 рік
Спеціальність: соціальна інформатика, кваліфікація: інженер-математик
Іноземні мови та комп'ютерні навички:
Англійська мова: середня
Комп'ютерні навички та знання: MS Word, MS Excel, PowerPoint, Paint, MS Access, 1Cv7.7., M.E.doc та інше.
Досвід роботи:
Організація: ФОП Вольян А.С.
Період роботи: жовтень 2022 - жовтень 2024
Посада: контент-менеджер, менеджер з продажу
Посадові обов'язки: робота з прийому та обробки замовлень, оформлених на сайті https://fullgarage.pro/. Додавання та оновлення карток товару (платформа Opencart), коригування цін, акційних пропозицій, товарів дня, створення ТТН для відправки Новою поштою.
Організація: АТ ХМЗ «СВІТЛО ШАХТОРА»
Період роботи: вересень 2021 - вересень 2022
Посада: спеціаліст з кадрового адміністрування
Посадові обов'язки: ведення документообігу, ведення облікових записів в 1С8, кадрова документація (кадрові накази (приймання, переведення, звільнення), оформлення трудових книжок (зокрема оцифровування та передання до ПФУ), ведення карток форми П-2, особових справ працівників тощо.
Організація: Товариство з обмеженою відповідальністю науково-виробнича фірма «Квадо»
Період роботи: серпень 2020 - серпень 2021
Посада: начальник відділу кадрів
Посадові обов'язки: Обробка первинних документів, оформлення і відправка листів поштою, штатний розклад, табель робочого часу, договори з покупцями, розрахунок відпускних, накази по підприємству і кадрові, ведення трудових книжок, обробка вхідної кореспонденції, звіти для статистики; рахунки і акти виконаних робіт по ФО-П,
опрацювання первинних документів щодо постачальників (прибуткові накладні та акти виконаних робіт), ведення книг обліку та витрат, відпускні, штатний розклад, накази по кадрах.
Організація: Харківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 59 Харківської міської ради Харківської області
Період роботи: квітень 2020 - липень 2020
Посада: секретар-діловод
Посадові обов'язки та досягнення: ведення документообігу, кадрова документація (кадрові накази, оформлення трудових книжок, ведення карток форми П-2, особових справ співробітників, інформація про співробітників форми №5); робота з оргтехнікою тощо.
Організація: Харківська громадська організація «Громадська приймальня Олександра Фельдмана»
Період роботи: жовтень 2015 - січень 2020
Посада: менеджер відділу зі зв'язків з громадськістю
Посадові обов'язки: ведення документообігу, ведення бази даних в Excel; робота з оргтехнікою; проведення інструктажу та індивідуальні консультації по роботі з ПК; виконання поліграфічних робіт (сканування, цифрова обробка та друк зображення); виконання доручень керівника
Організація: Представництво «Ананта Медікеар Лтд», ТОВ «Евітас»
Період роботи: листопад 2011 - серпень 2015
Посада: менеджер з адміністративної діяльності, менеджер (керуючий) з персоналу
Посадові обов'язки: ведення документообігу, кадрова документація (кадрові накази, оформлення трудових книжок, ведення карток форми П-2, особових справ співробітників); ведення табеля обліку робочого часу; розробка посадових інструкцій; підготовка документів для розмитнення морських вантажів.
Організація: Станція юних техніків №3 Харківської міської ради
Період роботи: з вересня 2010 по вересень 2011
Посада: секретар-діловод
Посадові обов'язки та досягнення: ведення документообігу, кадрова документація (кадрові накази, оформлення трудових книжок, ведення карток форми П-2, особових справ співробітників, інформація про співробітників форми №5); робота з оргтехнікою; оновлення та заповнення сайту організації.
Додаткова інформація:
Ключові навички та досягнення: впевнений користувач ПК; грамотність; вільне володіння українською мовою (є відповідне посвідчення); відповідальність, здатність до навчання, акуратність, пунктуальність, цілеспрямованість, бажання навчатись новому.
Бажаний рівень заробітної плати від 20000 грн.
Similar candidates
-
Бухгалтер
Remote -
Помічник бухгалтера, менеджер, логіст, диспетчер, адміністратор (державна служба)
Remote -
Помічник бухгалтера
15000 UAH, Remote, Dnipro, Pidhorodne -
Бухгалтер, оператор 1С
Remote, Lebedyn -
Бухгалтер
45000 UAH, Remote, Kyiv -
Бухгалтер
30000 UAH, Remote, Shostka