• File

Вікторія

CRM-менеджер

Considering positions:
CRM-менеджер, Помічник нотаріуса, Адміністратор, Рекрутер, Менеджер з продажу нерухомості, Адміністратор стоматологічної клініки, Адміністратор рецепції, Менеджер із земельних питань, Діловод, Адміністратор салону краси
City:
Odesa

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

РЕЗЮМЕ

Лянка Вікторія Валеріївна

дата народження 23.07.1987 р.

[open contact info](look above in the "contact info" section)
e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Освіта: Одеський державний університет внутрішніх справ (м. Харків): (навчання: 2004-2009 р.). Напрямок – право. Спеціальність правознавство. Кваліфікація – юрист.
Загальний досвід роботи: 12 років
Закінчила, напрям підготовки/спеціальнісь- правознавство, кваліфікація- юрист. Дата випуску- 10 липня 2009. З 04.09.2012 року, прийнята на посаду спеціаліста з соціальних питань Граденицької сільської ради. З 12.01.2017 року звільнено з посади за власним бажанням. З 05.06.2019 року прийнята на посаду юрисконсульт в Товариство з обмеженою відповідальністю "Колос".

Професійний досвід:
05.06.2019 – (теперішній час): юрисконсульт у ТОВ «Колос» (земельне, трудове право).
Основні обов’язки:
• договірна робота – підготовка договорів оренди землі;
• супровід укладання договорів оренди, внесення змін, розірвання;
• переддоговірні спори;
• забезпечення виконання зобов’язань за договорами;
• ділове листування;
• забезпечення реєстрації речових прав на нерухоме майно;
• підготовка внутрішньої нормативної документації (накази, інструкції, правила);
• правовий супровід трудових відносин у товаристві – забезпечення приймання на роботу, звільнення;
• консультування працівників з приводу застосування положень трудового законодавства.
04.09.2012 – 04.01.2017 р.р.: спеціаліст з соціальних питань Граденицької сільської ради.
Основні обов’язки:
• консультування громадян з питань грошової допомоги пенсіонерам та вразливим верствам населення;
• допомога у підготовці документів для отримання грошової допомоги (компенсацій, доплат, субсидій, дотацій, тощо);
• забезпечення надання грошової допомоги.

Володіння мовами:
• українська – вільно.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: