- File
Наталія
Уповноважена особа з закупівель
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number .
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/12644725/
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Наталія Старшинова
менеджер, експерт у сфері публічних закупівель
Особисті дані
Вік:
52 роки
Домашня адреса:
Київ, вул. Драгоманова, 3-Б
Телефон:
[
Ел. пошта:
[
Досвід роботи:
Червень 2017 –
до теперішнього часу
Національний центр «Мала академія наук України» Науковий заклад, що забезпечує організацію й координацію науково-дослідницької діяльності учнівської молоді; позашкільна освіта
Посада
Завідувач відділу закупівель, уповноважена особа
Посадові обов’язки
• забезпечення функціонального керівництва закупівлями
• участь у розробці Політики закупівель МАНУ та документів, які регламентують порядок здійснення закупівель (включаючи окремі рішення для різних категорій витрат, управління ризиками, типи контрактів, які мають застосовуватись тощо)
• чітка організація і документування структури служби закупівель
• узагальнення потреби структурних підрозділів у товарах, роботах/послугах та складання бюджету закупівель
• участь у процесі формування чіткого економічного обгрунтування здійснення стратегічних закупівель з іншими командами
• розподіл наванатаження серед УО та категорійних спеціалістів.
• розвиток професійної та мотивованої команди закупівель
• визначення річної збалансованої системи показників (цінність, KPI тощо), координація її дотримання
• будування системи взаємодії служби закупівель з дотичними структурними підрозділами підприємства
• розробка інструкцій з розробки специфікацій, типових форм специфікацій тощо
• контроль аналізу ринку підпорядкованими фахівцями
• ретельна перевірка потенційних постачальників та учасників закупівель за допомогою українських аналітичних онлайн-систем для бізнесової аналітики, конкурентної розвідки та перевірки контрагентів
• розробка типових тендерних документацій щодо закупівлі товарів, робіт і послуг
• забезпечення проведення якісних, ефективних і прозорих процедур закупівель
• контроль та супровід повного циклу закупівель: від отримання запиту до надходження товару на склад (товари), виконання робіт, надання послуг (роботи, послуги)
• первинний бухгалтерській супровід контрактів
• контроль оплати за контрактами
• аналіз проведених процедур закупівель, визначення сильних і слабких сторін процесів
• взаємодія з контролюючими та перевіряючими органами
• підтвердження вимірювань ефективності служби закупівельв порівнянні зі стратегією організації. зв’язок досягнення цілей організації з досягненнями цілей функції закупівель
• ініціювання запровадження аудиту з метою підтвердження, що служба закупівель виконує поставлені цілі при ефективному управлінні
• забезпечення дотримання професійної етики, політик і процесів
Червень 2016 –
Травень 2017
Група компаній «Естет»
Видавнича діяльність
Посада
Менеджер бухгалтерського супроводу, 1С бухгалтерія
Вересень 2010 –
Квітень 2016
ТОВ «Бріз-Інвест», (група компаній «Велика Кишеня») Девелопмент (комерційна нерухомість)
Посада
Начальник відділу управління
Посадові обов’язки
• управління ТЦ/ТРЦ;
• управління персоналом ТЦ/ТРЦ;
• затвердження штату інженерно-технічного складу ТЦ/ТРЦ;
• разработка посадових обов’язків для персоналу ТЦ/ТРЦ;
• експлуатація будівлі;
• формування бюджету ТЦ/ТРЦ (прибутки та видатки);
• визначення орендних ставок;
• пошук підрядних організацій;
• ведення переговорів;
• укладення договорів подряду й супроводження до повного виконання умов договору;
• укладення договорів з орендарями;
• отримання ТЗ від орендарів, погодження з начальником відділу оренди й головним інженером, супровід ремонтно-будівельних рабіт до відкриття магазину орендаря;
• забезпечення своєчасних оплат відповідно до договірних відносин (орендна плата, комунальні платежі, оплата рекламных послуг);
• организація рекламних заходів в рамках, затверджених відділом реклами
Серпень 2008 –
Вересень 2010
ТОВ «ВК Девелопмент», керуюча компанія ТОВ «Квіза Трейд» (група компаній «Велика Кишеня»)
Девелопмент (комерційна нерухомість)
Посада
Спеціаліст по роботі з договорами оренди
Посадові обов’язки
• супровід договорів оренди після підписання;
• ведення переговорів с потенційними й діючими орендарями;
• підписання договорів оренди й додаткових угод до них;
• ведення офіційної переписки з орендарями;
• погодження орендних ставок і їх затвердження;
• работа с додатками Word, Excel, Autocad, з програмою SAP в рамках оформленого доступу
Освіта:
Повна вища:
• 1989-1994 Чернівецький Національний університет
викладач мови та літератури, філолог
Тренінги та підвищення кваліфікації:
• Центр підготовки спеціалістів малого бізнесу й підприємництва
Курс: «Бухгалтерія-підприємництво».
Дата видачі посвідчення: 1 квітня 1996 року
• Міністерство освіти України «Центр київських державних курсів іноземних мов»
Курс: «англійська мова»
Дата видачі сертифікату: 16 травня 2001 року
• «Київська школа економіки» Centre of Excellence in Procurement (KSE CEP) Курс: «Фахівець з публічних закупівель»
Дата видачі сертифікату: 25.07.2021 року
• «Київська школа економіки» Centre of Excellence in Procurement (KSE CEP) Курс: «Підготовка до тестування уповноважених осіб».
Дата видач сертифікату: 17.09.2021 року.
• З листопада 2023 по теперішній час «Школа Англійської Мови - English Prime»
• «Київська школа економіки» Centre of Excellence in Procurement (KSE CEP) Курс: «Закупівельний менеджмент».
Дата видач сертифікату: 31.08.2024 року.
• ТОВ «Навчально-консалтинговий центр «ЗАКУПІВЛІ»
Курс: «Закупівлі послуг з поточного ремонту: від теорії до практики»
Дата видачі сертифікату: 06.11.2024 року.
• З 01 січня по 31 березня 2025 «Вища школа Закупівельника: Національна сертифікація з організації публічних закупівель — 2025».
Додаткова інформація
Вмію працювати в команді, вмію будувати команду. Цілеспрямована, комунікабельна. Постійно підвищую рівень кваліфікації.
Впевнений користувач ПК, великий досвід роботи з програмами пакету Microsoft Office, а саме: Word, Exсel, Outlook, системи управління підприємством тощо.
Великий досвід роботи на більшості майданчиків з публічних закупівель.
Досвід роботи з бухгалтерськими програмами SAP, ISpro.
Similar candidates
-
Менеджер з імпорту
Kyiv -
Менеджер ЗЕД, з закупівель (Україна та міжнародні ринки, імпорт-експорт)
Kyiv, Other countries, Remote -
Закупівельник
Kyiv -
Менеджер відділу закупівель
42000 UAH, Kyiv, Odesa, Remote -
Фахівець із закупівель, спеціаліст з тендерів, закупівельник, логіст
Kyiv -
Менеджер з закупівель
45000 UAH, Kyiv