• File

Марія

Бухгалтер з первинної документації

Considering positions:
Бухгалтер з первинної документації, Операціоніст, Оператор 1C
City:
Lviv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Кріса Марія Іванівна
Повна зайнятість.
Вік:40 років
Місто:Львів
Контактна інформація
Телефон:[open contact info](look above in the "contact info" section)
Ел. пошта:[open contact info](look above in the "contact info" section)
Додаткова інформація
Резюме

П.І.Б. Кріса Марія Іванівна
Місце проживання: м.Львів
Контактний телефон [open contact info](look above in the "contact info" section), [open contact info](look above in the "contact info" section)
Дата народження: 11 квітня 1984р.
Місце народження: Львівська обл., Буський р-н., м. Буськ
Сімейний стан: заміжня, двоє дітей.

Період, місце навчання
01.09.1990 – 01.06.2001 Топорівська середня школа.
01.09.2001 – 30.06.2005 Тернопільський Державний економічний університет, спеціальність фінанси, диплом бакалавра.
01.09.2005 - 30.06.2006 Тернопільський Державний економічний університет, спеціальність фінанси, диплом магістра.

Освіта вища
Кваліфікація магістр з фінансів
Спеціальність фінанси

Досвід роботи

2022-2025рр. – ТОВ Ескулаб Центр, посада бухгалтер по первинній документації.
Обов’язки: відображення на рахунках бухгалтерського обліку приходу товару та послуг згідно первинних документів постачальників. Відображення на рахунках бухгалтерського обліку послуг з надання лабораторно-діагностичних досліджень, надсилання рахунків та актів наданих послуг покупцям через сервіси електронного документообігу та на паперових носіях. Звірка стану розрахунків з постачальниками та покупцями. Контроль за наявністю оригіналів та правильністю оформленням первинних документів. Обробка та проведення в обліку первинної документації щодо обліку послуг оренди. Розрахунки з орендодавцями. Забезпечення достовірності даних по дебіторській та кредиторській заборгованості. Рознесення виписок банку по контрагентах. Оформлення податкових накладних та розрахунків корегувань.Підготовка та подання звітності 20ОПП. Реєстрація ППРО та контроль за проведенням розрахункових операцій на пунктах забору. Оприбуткування , рух та списання ТМЦ Облік операцій з основними засобами, МНМА, НА та МШП. Робота з ПРО (Checkbox) і Смарт Касою, знання касової дисципліни, інші доручення керівника, що стосуються роботи відділу.

2020-2022рр.- ТОВ Глобал Трейд, посада-бухгалтер-операціоніст.
Обов’язки: облік товару по управлінському та бухгалтерському обліку (прихід, внутрішнє переміщення, списання, контроль залишків), контроль націнки товару, звірка з контрагентами, проведення розрахунків з покупцями (акти звірок), обробка замовлень, створення первинної документації —видаткових накладних, ТТН, формування документів по маршрутам доставок, взаємодія зі службою логістики, організація та контроль операційної діяльності компанії — оприбуткування, інвентаризація, аналітика продажів (який товар краще продається), управління складським обліком і товаром на складах, ведення звітності.

2017-2020рр.- ТОВ «Лім-Трейд», посада-менеджер з продаж.
Обов’язки:
пошук нових клієнтів (гурт і роздріб), комунікувати з існуючими клієнтами, збільшувати продажі компанії, збір необхідної інформації, аналіз конкурентного середовища регіону, контроль і забезпечення своєчасного погашення дебіторської заборгованості клієнтами, розвиток бази клієнтів, забезпечення виконання плану за обсягом продажів, ведення переговорів, презентація продукції, укладення договорів поставки, дотримання стандартів мерчендайзингу в торгових точках.

2016-2017рр. ТОВ «Компанія Ніка Захід», посада- торговий представник.
Обов’язки:
активний пошук і залучення нових торгових точок, контроль дебіторської заборгованості, виконання плану продажів, контроль дотримання договірних зобов’язань з клієнтами.

Вересень 2015р.- 2016р. ПАТ "Банк"Український капітал", посада - завідуюча касою.
Обов"язки:
прийом усіх видів платежів клієнтів - фізичні та юридичні особи; здійснення операцій з готівковими коштами в національній та іноземній валюті; прийом та видача коштів; сортування, обробка, формування грошової готівки; прийом до виконання, оформлення, і підготовка касових документів згідно облікової політики та інструкцій щодо касових операцій.

Листопад 2014р.-серпень 2015р.- ПАТ Банк "Національний кредит," посада - касир. Обов"язки:
здійснення валютообмінних операцій, погашення готівкових кредитів, прийом та видача готівки за платіжними картками, виплата грошових переказів,прийом платежів від населення, поповнення рахунків мобільних операторів, формування документів касової звітності, залучення клієнтів на банківські продукти та послуги.

Січень 2014р.- листопад 2014р. - старший фахівець з обслуговування клієнтів АТ УкрСиббанк. Обов"язки:
проведення операцій з готівкою,консультування клієнтів по простих банківських продуктах,здійснення супроводження продажів, прийом грошових переказів, купівля, продаж, конвертація валюти, ведення касової звітності, звід касових документів і документів дня.

Травень 2010р. – листопад 2013р. посада- касира-операціоніста АТ АСТРА БАНК;
жовтень 2009р. – травень 2010р. АТ АСТРА БАНК посада: в.о. завідуючої каси;
грудень 2008р. – жовтень 2009р. АТ АСТРА БАНК посада: касир;
обовязки:
-прийом та видача коштів з розрахункових рахунків, депозитних та карткових (різні види валют);
-видача та приймання коштів через ПОС - термінал;
-валюто – обмінні операції;
-платежі на користь третіх осіб;
-сортування готівки на придатну до обігу та зношену;
-визначення справжності та платіжності національної та іноземної валюти;
-підкріплення та вивезення готівки до НБУ ;
-робота з фельд’єгерською службою України;
-операції по прийому платежів погашення кредитної заборгованості;
-завантаженням та розвантаженням банкоматів;
-формування документів дня;
-виплата приватних переказів через касу банку.

Березень 2008р. - грудень 2008р. АТ «БІГ Енергія»
посада- касир. Обовязки:
-прийом та видача коштів з розрахункових рахунків, депозитних та карткових (різні види валют);
-валюто-обмінні операції;
-платежі населення;
-формування документів дня.

Лютий 2008р. – березень 2008р. СК «ПРОВІДНА»
посада: менеджер страхування;
обовязки:
- залучення та консультація клієнтів;
- підготовка та укладання договорів страхування;
- пошук та розвиток нових каналів продажу;
- продаж всіх страхових продуктів.

Липень 2005р.- лютий 2008р. ТзОВ «КАМЕНЯР»
посада-бухгалтер.
Обовязки:
-нарахування та видача заробітної плати на підприємстві;
-дебіторська-кредиторська заборгованість;
-контроль за рухом грошових коштів.

Мови українська, російська – вільно;
французька – базовий рівень.
Додаткові відомості: впевнений користувач ПК, ВАS, 1С8, М.Е.Doc, Вчасно, Електронний кабінет, знання пакету програм Microsoft Office, Excel.
Вільне володіння банківськими програмами: ОДБ Б2, ОДБ-RS-bank.
Водійськві права, категорія “B”, "С"
Особисті якості: відповідальна, пунктуальна, комунікабельна, цілеспрямована, наполеглива, вміння працювати у команді.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: