• File

Viktoria

Фінансовий директор, бухгалтер, фінансист

Age:
28 years
City of residence:
Lviv
Ready to work:
Lviv, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Дацько Вікторія Петрівна

06.11.1996
Фінансист, бухгалтер
Україна, Львів
[open contact info](look above in the "contact info" section)
[open contact info](look above in the "contact info" section)

Фахівець у сфері фінансів, офіційного та управлінського бухгалтерського
обліку. Готова розвивати кар'єру з розширенням сфери діяльності. Маю
багаторічний різноманітний досвід у сфері економіки в умовах
багатозадачності. Відзначаюся системністю, організованістю, високою увагою
до деталей та аналітичним складом розуму.

Досвід:

Фінансовий фахівець, ПП «САМОПОМІЧ», Львів, 03.2019-09.2019
• проводила перевірку даних, створювала фінансову звітність ;
• готувала різноманітні письмові повідомлення, звіти та документи
щоб забезпечити безперебійну роботу;
• зведення таблиць даних в Exel;
• робота з клієнт-банком, проведення платежів.

Бухгалтер-фінансист, ТОВ "АРТ-БУД-ПЛЮС", Львів, 10.2019-05.2021
• створення бюджету та контроль за його дотриманням. Прогнозування;
• керувала усім циклом бухгалтерського обліку, включаючи збір
інформації, підготовку документів, управлінські звіти для керівництва;
• моніторинг команди з 22 співробітників під час виконання
повсякденних процесів бухгалтерського обліку;
• комунікація з клієнтами щодо податкового обліку та первинного
документообігу;
• готувала документи, звіти та презентації для керівництва;
• ведення та контроль щоденного касового обліку: контроль оплати
рахунків, нарахування заробітної плати та її виплата, ведення всіх
клієнт-банків;
• розрахунок вартості наданих послуг, порахунок кожного замовлення
клієнта та виставлення рахунків;
• збір та упорядкування інформації в систему Бітрікс24 та 1с;
• запровадження індивідуально створеної модифікації 1с, тестування та
коригування багів;
• ведення кадрового обліку;
• створення договорів з клієнтами та контроль за ними.
Фінансист , бухгалтер, ТОВ "Мірничий", Львів, 08.2021-07.2022
• повне ведення управлінського обліку в 1с (УНФ);
• формування управлінської (PL,CF,Balance) та фінансової звітності на вимогу
керівника;
• ведення касового обліку;
• контроль за первинною документацією, звірка дебіторської та кредиторської
заборгованості, підготовка відповідних документів;
• тісна співпраця з головним бухгалтером, відділом продажів.
• робота з клієнт-банками;
• складання бюджету компанії та проведення план-факторного аналізу;
• розрахунок собівартості послуг;
• робота з первинними документами для іноземних замовників;
• планування бюджету заробітної плати, індивідуальний розрахунок зп, видача
авансів і заробітної плати;
• ведення обліку матеріально-технічної бази підприємства.

Бухгалтер, ТОВ «Денбетон», Львів, 08.2022-05.2023
• контроль та ведення первинної документації ;
• робота з клієнт-банками;
• підготовка і завантаження документів на розблокування ПН;
• робота з дебіторською та кредиторською заборгованістю;
• комунікації з клієнтами, формування рахунків;
• виконання поставлених задач від директора;

Головний бухгалтер (єдиний), ТОВ «I3 Дистриб’юшин», Львів,06.2023-
02.2025
• ведення бухгалтерського обліку двох ТОВ , платників ПДВ в програмі 1с
(BAS); робота з Medoc та Вчасно;
• робота з клієнтами-банками;
• подача річної, квартальної, щомісячної звітності;
• ведення виробництва товарів в 1с, роздрібної торгівлі;
• розрахунок вартості та виставлення рахунків для клієнтів, контроль за
оплатами;
• робота з ПДВ, реєстрація ПН, повний процес розблокування ПН ;
• робота з ПРРО;
• робота з первинними документами: створення, обмін з контрагентами;
• створення інвойсів для імпорту та експорту товарів; проведення та контроль
імпортно-експортних операцій;
• систематичний контроль за розміром податкового навантаження;
• нарахування та виплата заробітної плати;
• ведення обліку матеріально-технічної бази підприємства, контроль
залишків;
• ведення та супровід 22 ФОПів на 3 групі, подача звітності, створення
первинної документації, повне ведення клієнт-банків;
• ведення кадрового діловодства підприємства;
• робота в CMR системі;
• виконання поточних задач за запитом.
Освіта:
1. Середня освіта \ Гімназія ім. В. Симоненка \ 03.2003-05.2014
2. Бакалавр \ Університет ім. І. Франка \ 09.2014-06.2018 \ Міжнародна
економіка
3. Магістр \ Університет ім. І. Франка \ 09.2018-01.2020 \ Фінанси та кредит

Навички:
Oddo
MS Office
BAS
1С Enterprise
Medoc
Вчасно
Bitrix24

Знання мов:
Англійська - Intermediate
Німецька - Elementary

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: