• File

Олеся

HR бізнес-партнер

City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Сапожнікова Олеся Вячеславівна

Дата народження: 13 грудня 1979 року
Адреса: м. Київ, вул. Ахматової Анни, буд. 39-б, кв. 9
тел: [open contact info](look above in the "contact info" section)
e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
[open contact info](look above in the "contact info" section)
Мета: посада
Досвід роботи:
Жовтень 2014 р. ПрАТ «ВФ Україна»
Старший експерт по роботі з персоналом
по поточний час
Основні обов’язки:
Лідер проєкту з розвитку культури Wellbeing.
Організація і проведення просвітницьких програм з розвитку
психічного здоров`я: тренінги, вебінари, воркшопи, модульні
програми розвитку лідерів; комунікаційний супровід в корп.
інтранет.

Впровадження і супровід сервісу психологічного консультування
для працівників.

Впровадження і супровід програм реінтеграції ветеранів.
Підтримка працівників в лавах ЗСУ та їх родин.

Організація програм навчання, розвитку та управління талантами:
- стратегічні сесії
- сесії командного розвитку
- програми розвитку лідерського потенціалу
- професійне навчання

Проведення корпоративних досліджень і опитувань, eNPS
(розробка анкети, комунікаційний супровід, аналіз результатів,
підготовка звітів).

Організація і проведення корпоративних святкових та бізнес-
івентів (онлайн зустрічі ТОП команди з персоналом, форуми,
конференції, спортивні змагання), мотиваційних і святкових
заходів та святкових подарунів.

Проведення тендерів з вибору постачальників інформаційно-
консультаційних послуг та послуг з організації корпоративних
подій для працівників групи компаній.

Створення і розвиток спільноти корпоративних фасилітаторів.

Корпоративний фасилітатор - проведення сесій для департаментів
і відділів.

Комунікаційний супровід подій у корпоративному інтранет
ПРОСТОР та на кар`єрних сторінках соцмереж.
Програми визнання.

Листопад 2007 р. ПрАТ «ВФ Україна» Асистент директора
Вересень 2014 р.
Основні обов’язки: організація робочого графіка директора,
контроль доручень, документообіг, комунікація з внутрішнім
клієнтом і зовнішніми органами, робота з персоналом (контроль
відпусток, лікарняних, оформлення документі на прийом,
організація корпоративних заходів та ін.), прийом відвідувачів

Червень 2005 р.- ЗАТ «Київстар Дж. Ес. Ем.» діловод
жовтень 2007 р.
Основні обов’язки: підготовка та відправка рахунків
корпоративним абонентам; прийом, облік, перевірка коректності
оформлення контрактів від дилерів; внутрішній документообіг;
ведення архіву

Жовтень 2004 р.- ТОВ «Вертекс» ТД «Биттехніка» (зараз Comfy) менеджер з
червень 2005 р. продажу
Основні обов’язки: обслуговування і продаж побутової техніки.

Освіта:
1997-2002 рр.: Донецький Національний університет. Хімічний факультет.
Фах: Хімік. Викладач хімії
2001-2002 рр. Донецький Національний університет. Факультет додаткових професій.
Документознавство та інформаційна діяльність.
Кваліфікація: Референт вищого рівня
Додаткова інформація:

 Досвідчений користувач MS Office, MS Teams, Google forms, ПРОСТОР, SAP HRD,
SAP DFS,
 англійська мова – Pre-Intermediate level
 українська – вільна

Особисті якості:
Відповідальність, дисципліна, адаптивність, резилієнтність, креативність, здатність
працювати в умовах мультизадачності, здатність вести декілька проєктів одночасно,
комунікабельність, висока емпатійність, відкритість до нового досвіду та експериментів;
аналітичне мислення; вміння: ефективно працювати у віддаленому та гібридному
форматах; вирішувати складні нестандартні задачі; вирішувати конфлікти, здатність
мотивувати інших, працювати в команді, лідерський потенціал.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: