- PRO
Марія
Бухгалтер
- Age:
- 26 years
- City of residence:
- Other countries
- Ready to work:
- Remote
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/12684872/
Work experience
Бухгалтер
from 09.2020 to 04.2025
(4 years 7 months)
КНП «Косівська ЦРЛ», Косів (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)
• Підготовка та подання різних статистичних звітів відповідно до вимог державних органів.
•Ведення обліку основних засобів: нарахування амортизації, контроль за рухом і списанням основних засобів, у тому числі транспортних засобів. Забезпечення правильного відображення цих операцій у бухгалтерському обліку згідно з обліковою політикою підприємства та чинним законодавством.
• Ведення обліку та адміністрування ПДВ: формування, перевірка та реєстрація податкових накладних і розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
•Підготовка та подання звітності з ПДВ відповідно до чинного законодавства, контроль за своєчасністю сплати податкових зобов’язань.
•Взаємодія з податковими органами щодо уточнень, виправлення помилок та проведення звірок.
•Забезпечення правильності складання первинних документів для коректного відображення операцій у бухгалтерському обліку.
•Супровід колег у питаннях бухгалтерського та податкового обліку, надання консультацій щодо ш оформлення документів і розрахунків.
•Участь у впровадженні нової облікової програми для бухгалтерії: тестування, адаптація до потреб компанії, навчання співробітників і технічна підтримка на етапі переходу.
Бухгалтер
from 04.2017 to 09.2020
(3 years 5 months)
Зелбудсервіс, ТзОВ, Косів (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
•Ведення обліку для ТОВ та філій на єдиному податку, загальній системі оподаткування.
•Ведення обліку, реєстрація ФОПів на різних системах оподаткування.
• Підготовка, подання та повний супровід документації для тендеру аж до підписання договору.
• Оформлення документів для здійснення міжнародних перевезень.
•Робота з документами та проведення оплат через ДКСУ.
•Ведення обліку розрахунків з контрагентами, первинної документації.
•Проведення платежів через різні банківські системи.
• Успішне проходження трьох аудиторських перевірок за зустрічним запитом у звʼязку з виконанням робіт за державним замовленням.
•Виконання інших операційних завдань.
Бухгалтер з первинної документації
from 05.2016 to 04.2017
(11 months)
Звєрєв Д.В., ФОП (магазин), Косів (Роздрібна торгівля)
Education
ЧТЕІ КНТЕУ
Облік і оподаткування, Чернівці
Higher, from 2016 to 2020 (4 years)
КЕПК КНТЕУ
Бухгалтерський облік, Коломия
Specialized secondary, from 2013 to 2016 (3 years)
Knowledge and skills
- Комунікабельність
- 1С:Бухгалтерія
- MS Excel
- Клієнт-Банк
- M.E.Doc
- Користувач 1С
- Ведення первинної бухгалтерської документації
- Бухгалтерський облік (будівництво)
- Знання ПКУ
- Ведення кадрового обліку
- Уміння працювати в режимі багатозадачності
- Чесність
- Стресостійкість
Language proficiencies
- Ukrainian — fluent
- English — average
- Polish — average
Similar candidates
-
Бухгалтер
25000 UAH, Remote, Mykolaiv -
Бухгалтер
Remote, Zhovti Vody, Piatykhatky -
Бухгалтер
1000 UAH, Remote, Uzhhorod , more 2 cities -
Бухгалтер-консультант (розблокування ПН, таблиця даних платника ПДВ, виведення з ризикових)
Remote -
Бухгалтер
Remote, Cherkasy -
Бухгалтер по первичной документации
Remote