- File
Оксана
Директор SPA-готелю
- Age:
- 47 years
- City:
- Lviv
Contact information
The job seeker has entered a phone number , email and address.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/12696286/
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
У П РА В Л І Н С Ь К А ТА А Д М І Н І С Т РАТ И В Н А П О С А Д А
ПРО СЕБЕ
[
• Маю досвід у керуванні командою та організації робочих процесів, що
[
m
дозволяє ефективно вирішувати адміністративні задачі та
забезпечувати порядок у всіх сферах діяльності.
Україна, м.Львів, Львів,
79052, Україна
• Маю досвід у продажу туристичних послуг, включаючи підбір
індивідуальних турів, консультації клієнтів та організацію рекламних
кампаній для залучення нових клієнтів.
• Маю досвід організації та контролю за житлом студентів, забезпечення
НАВИЧКИ комфортних умов проживання та вирішення адміністративних питань,
що виникають у процесі їхнього перебування в гуртожитку.
Управління та координація
роботи команди, ведення
адміністративної діяльності. ДОСВІД РОБОТИ
Організація та контроль Спеціаліст по заробітній платі
робочих процесів (від
обслуговування студентів Бердичівська міська рада / Бердичів / квіт 2003 - вер 2003
до управління обліком
заробітної плати). Основні обов'язки:
▪ Обчислення та нарахування заробітної плати працівникам міської ради
згідно з встановленими нормами та законодавством.
Ведення документації та
звітності, організація та ▪ Формування відомостей на виплату заробітної плати, премій та інших
архівація важливих заохочувальних виплат.
документів.
▪ Підготовка та подача звітності по заробітній платі до державних органів
(ДФС, ПФУ, Статистична служба).
Вміння ефективно ▪ Перерахунок податків і зборів, контроль за своєчасною сплатою
взаємодіяти з різними податкових зобов'язань.
групами людей: студентами,
працівниками організації, Досягнення:
клієнтами.
▪ Забезпечення своєчасного та правильного нарахування заробітної плати
для всіх працівників міської ради.
Вміння працювати з
клієнтами, проводити Завідувачка студентського гуртожитку
консультації, підбирати
індивідуальні пропозиції НУ "Львівська Політехніка" / Львів / лют 2005 - лист 2024
(наприклад, туристичні
пакети). Основні обов'язки:
▪ Організація та контроль за роботою студентського гуртожитку,
забезпечення комфортних умов проживання для студентів.
Складання і оформлення
звітності, ведення ▪ Ведення обліку проживаючих, оформлення та подовження договорів на
документації відповідно до проживання.
стандартів та вимог
організації. ▪ Координація роботи з адміністрацією університету/коледжу, організація
комунікації між студентами та адміністрацією навчального закладу.
▪ Забезпечення чистоти та порядку на території гуртожитку, контроль за
утриманням спільних приміщень.
▪ Вирішення конфліктних ситуацій між студентами, організація соціально-
МОВИ культурних заходів для мешканців гуртожитку.
Досягнення:
Українська
▪ Розробка та впровадження системи обліку та контролю за проживанням,
що дозволило зменшити кількість помилок у документації.
Англійська
▪ Покращення матеріально-технічного стану гуртожитку за рахунок
організації ефективної системи ремонту та закупівель.
Французька ▪ Контроль за дотриманням правил внутрішнього розпорядку та безпеки,
надання консультацій студентам щодо проживання та правил поведінки.
▪ Організація ремонтних робіт та забезпечення необхідним інвентарем та
побутовими приладами.
▪ Збір, аналіз та подання звітності з питань надання послуг гуртожитку
адміністрації та відповідним органам.
▪ Робота з документами та обліковими картками, контроль за оплатою за
проживання.
Викладач філософії та економіки виробництва
Академія сухопутних військ імені П.Сагайдачного / Львів
/ серп 2009 - трав 2011
Основні обов'язки:
▪ Проведення лекцій, семінарів та практичних занять з філософії та
економіки виробництва для курсантів та студентів академії.
▪ Розробка навчальних планів та програм, підготовка методичних
матеріалів з відповідних дисциплін.
▪ Викладання основ економіки та філософії, зокрема взаємозв'язку
економічних процесів із військовими аспектами.
▪ Проведення контролю знань студентів через тести, заліки та іспити.
▪ Розробка та впровадження інноваційних методик навчання, включаючи
використання сучасних технічних засобів та електронних ресурсів.
Досягнення:
▪ Успішна підготовка студентів, які продемонстрували високий рівень знань
на державних атестаціях та під час випуску.
▪ Розробка авторських навчальних матеріалів та програм, що дозволили
значно покращити якість навчання.
Менеджер із продажів
Туристична агенція «Море турів» / Львів / січ 2019 - Зараз
Основні обов'язки:
▪ Консультування клієнтів щодо туристичних послуг, включаючи
організацію відпочинку, екскурсії, тури та путівки.
▪ Продаж туристичних послуг та пакетів (авіаквитки, готелі, екскурсії,
трансфери тощо).
▪ Аналіз потреб клієнтів та підбір індивідуальних турів з урахуванням
бюджету та вподобань.
▪ Ведення переговорів з постачальниками туристичних послуг (гостинниці,
авіакомпанії, екскурсійні оператори).
▪ Підготовка комерційних пропозицій та оформлення договорів.
▪ Проведення маркетингових активностей для залучення нових клієнтів
(рекламні кампанії, акції, спеціальні пропозиції).
▪ Робота з обробки замовлень, оформлення бронювань та планування
подорожей.
▪ Здійснення післяпродажного супроводу: контроль за виконанням умов
контрактів, допомога клієнтам під час поїздок.
▪ Ведення звітності за результатами продажів та аналіз ефективності
роботи.
Досягнення:
▪ Досягнення значного зростання обсягів продажу за рахунок впровадження
нових туристичних продуктів та покращення сервісу.
▪ Успішне виконання планів продажу, перевищення встановлених
показників на 20-30% протягом року.
▪ Вдосконалення процесу обслуговування клієнтів, що сприяло підвищенню
рівня задоволеності та лояльності.
▪ Організація кількох успішних рекламних кампаній, що дозволили
залучити нову цільову аудиторію та збільшити продажі.
▪ Встановлення міцних партнерських відносин із постачальниками та
організація вигідних умов для компанії та ї ї клієнтів.
Адміністратор у ресторані
Petite Georgie / Metz / лист 2023 - Зараз
Основні обов'язки:
▪ Координація роботи офіціантів, кухарів, барменів та іншого персоналу.
▪ Навчання нових працівників і контроль їхньої роботи.
▪ Прийом та обробка замовлень, контроль за швидким виконанням.
▪ Вирішення конфліктних ситуацій та скарг клієнтів.
▪ Ведення касових операцій, контроль за рухом грошей.
▪ Складання звітів про прибутки та витрати.
▪ Організація замовлень та поставок товарів.
Досягнення:
▪ Зростання доходів ресторану через впровадження нових акцій,
спеціальних пропозицій або покращення середнього чеку.
▪ Покращення ефективності роботи персоналу, що веде до зниження
плинності кадрів та підвищення рівня командної роботи.
О С В І ТА
Свідоцтво про базову середню освіту
СЗШ №2 / Коломия / 1993
Молодший спеціаліст (прикладні науки)
Механіко-технологічний коледж «Бухгалтерський облік та
аудит». / Коломия
/ 1996
Магістр
Національний університет «Львівська політехніка» / Львів / 1999
More resumes of this candidate
- PRO
Considering positions: Менеджер по роботі з клієнтами, Адміністратор ресторану, Адміністратор
Lviv
Higher education · Part-time
- Зав.гуртожитком, Львівська політехніка, 20 years 6 months
Similar candidates
-
Руководитель SPA
70000 UAH, Lviv -
Управитель готелю
85000 UAH, Lviv -
Директор підприємства
Lviv -
Директор SPA-готелю
Lviv, Dnipro , more 5 cities -
Директор підприємства
Lviv -
Супервайзер
Lviv