• File

Валерія

Директор ресторану

Age:
29 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Сайт пошуку роботи №1 в Україні

Резюме від 23 лютого 2025
Виговська Валерія Юріївна
Директор ресторану, 60 000 грн
Повна зайнятість.
Вік:29 років
Місто:Київ
Контактна інформація
Адреса:Ул. Елены Пчилки 8,кв 173
Телефон:[open contact info](look above in the "contact info" section)
Ел. пошта:[open contact info](look above in the "contact info" section)
Досвід роботи
Директор ресторану
з 01.2024 по 01.2025 (1 рік)
Ресторан Carpaccio, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
Планування та підвищення ефективності роботи ресторану;
Організація та контроль роботи всіх підрозділів ресторану;
Ведення звітності у встановленій формі; Планування та підвищення ефективності роботи ресторану; Контроль інвентаризації, закупки і т.д.; Мотивація, координація, контроль та навчання персоналу; Контроль технічного стану ресторану; Ведення господарської діяльності ресторану; Ведення внутрішньої документації; Нарахування заробітної плати персоналу ресторану; Підготовка реклами та інформації для споживачів, контроль та затвердження роботи SMM, таргетолога, фотографа; Контроль та коригування цін; Робота з підрядниками та постачальниками, заключення договорів.
Адміністратор ресторану
з 11.2018 по 12.2023 (5 років 1 місяць)
Ресторан Carpaccio, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
Ведення каси, інвентаризація, замовлення господарчих товарів, організація роботи ресторану, пошук персоналу, контроль за дотриманням стандартів обслуговування та чистоти, складання графіка роботи офіціантів, вирішення конфліктних ситуацій, складання звітності, виконання службових доручень керівництва, організація та проведення банкетів.
Адміністратор ресторану
з 06.2018 по 10.2018 (4 місяці)
Ресторан "O!GOROD", Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
Організація роботи персоналу, контроль чистоти залу та дотримання стандартів обслуговування, складання графіка роботи персоналу, підбір персоналу, комунікація між підрозділами установи для забезпечення ефективної роботи, вирішення конфліктних ситуацій.
Організатор постачання
з 03.2018 по 05.2018 (2 місяці)
маркет "Пчілка", Київ (Роздрібна торгівля)
Формування замовлень на продукцію згідно з продажами магазину в 1С, контроль за безперебійним постачанням товару, робота з постачальниками, складання графіка замовлень та постачання товару.
Адміністратор - бармен
з 02.2016 по 02.2018 (2 роки)
Центр відпочинку "Максимум", Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
Продаж товару; обслуговування та розрахунок гостей; відкриття/закриття касової зміни; ведення касової книги; дотримання касової дисципліни; прийом та інвентаризація товару, організація роботи персоналу, контроль чистоти залу та дотримання стандартів обслуговування, вирішення конфліктних ситуацій.
Офіціант
з 06.2014 по 01.2016 (1 рік 7 місяців)
Центр відпочинку "Максимум", Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
Обслуговування відвідувачів, підтримка робочого місця в чистоті, дотримання стандартів обслуговування; Допомога відвідувачеві з вибором страви, прийняття замовлення, подання замовлення та прибирання столу, обслуговування банкетів та фуршетів.
Освіта
Національний університет харчових технологій
Факультет облік і аудит; Спеціальність облік та оподаткування, Київ
Вища, з 2013 по 2017 (4 роки)
Лубенський фінансово-економічний коледж ПДАА
Бухгалтерський облік, Лубни
Середня спеціальна, з 2010 по 2013 (3 роки)
Знання і навички
MS Excel, MS Word, MS Office, MS PowerPoint, R-Keeper, SERVIO, Користувач ПК, Користувач Internet, Ведення касової книги, Знання касової дисципліни, Аналіз ринку постачальників, Організація заходів
Знання мов
• Українська ─ вільно
• Російська ─ вільно
• Англійська ─ початковий
Додаткова інформація
Особисті якості: товариськість, відповідальність, порядність, організованість, гнучкість, уважність, стресостійкість, вміння працювати в команді та організовувати роботу інших, швидко вчитися та приймати рішення, запам'ятовувати нову інформацію та використовувати її на практиці.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: