• File

Валерій

Провідний фахівець, керівник відділу закупівель

City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

The file contains 1 more page.

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

РЕЗЮМЕ

КІНАШ
ВАЛЕРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
м. Київ
Контакти:
моб.: [open contact info](look above in the "contact info" section); моб.: [open contact info](look above in the "contact info" section).
е–mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Досвід роботи:
Жовтень 2011 – по теперішній час «ТКК»
Сфера діяльності: Виробництво та продаж проміжних сировинних продуктів для подальшого виробництва ТНП, гнучкої упаковки з полімерних матеріалів.
Лютий 2022 – по теперішній час.
Посада: Провідний фахівець з закупівель. Зовнішні ринки.
Функціональні обов'язки:
Пошук постачальників-виробників хімічної сировини на міжнародних ринках. Вибір, аналіз і розвиток відносин з виробниками до рівня довгострокового співробітництва і регулярних постачань.
Лобіювання фінансових умов співпраці (кредитні умови, відстрочені платежі, конкурентоспроможні ціни).
Планування і координація постачання сировини підприємствам компанії відповідно до поточних виробничих планів, та стандартів компанії.
Моніторинг і аналіз нових постачальників, тенденцій зміни цін на міжнародних ринках на стратегічно важливу для підприємства сировину.
Співпраця з постачальниками у питаннях розробки сировини під специфічні потреби виробництва.
Вересень 2020 – Лютий 2022
Посада: Менеджер відділу матеріально-технічного забезпечення.
Локальний ринок / зовнішні ринки.
Функціональні обов'язки:
1. Участь у розробці політики підприємства з матеріально-технічного забезпечення, розрахунки нормативів виробничих запасів.
2. Пошук постачальників з орієнтацією на якість пропонованих ресурсів, ціну, терміни постачання, сприятливі умови постачання.
3. Розвиток відносин з постачальниками, аналіз їх виробничих і фінансових можливостей.
4. Підготовка і коригування преддоговірної документації.
5. Переговори з постачальниками щодо розміщення замовлень і погодження умов та термінів постачань.
6. Укладання договорів з постачальниками.
7. Контроль і забезпечення доставки матеріальних ресурсів від постачальників згідно з умовами і термінами договорів.
8. Організація обробки постачання матеріально-технічних ресурсів (приймання за кількістю, комплектністю, ідентифікація якості).
9. Підготовка претензій до постачальників у разі порушення договірних зобов'язань.
10. Оцінка виконання умов договорів, прийняття рішень щодо пошуку нових постачальників та зміни схем роботи з наявними постачальниками.
11. Контроль стану запасів матеріально-технічних ресурсів.
12. Розробка пропозицій щодо заміни коштовних матеріально-технічних ресурсів доступними за ціною і відповідними вимогам по якості.
13. Розробка і впровадження програми щодо: - зменшення інвестицій в запаси матеріально-технічних ресурсів шляхом покращення планування і вибору постачальників; - покращення якості закуповуваних матеріально-технічних ресурсів; - скорочення частки сировини у собівартості продукції; - складання заявок на матеріально-технічні ресурси (річні, квартальні, місячні); - складання актів, висновків про якість постачених матеріально-технічних ресурсів.
14. Підготовка і проведення тендерів.
15. Ведення бази даних і звітності по закупівлях.
16.Пошук постачальників-виробників хімічної сировини на міжнародних ринках. Вибір, аналіз і розвиток відносин з виробниками до рівня довгострокового співробітництва і регулярних постачань.
Квітень 2019 – Вересень 2020 ТКК
Посада: В.о. менеджера по експорту.
Жовтень 2011 – Квітень 2019. ТКК
Посада: Менеджер по роботі з ключовими клієнтами.
Функціональні обов'язки:
• Розвиток відносин з існуючими клієнтами і пошук нових.
• Планування обсягів продажів і термінів поставок.
• Прийом і формування замовлень.
• Оформлення заявок на виробництво, участь в плануванні виробництва.
• Моніторинг якості поставок, виконання контрактних зобов'язань.
• Підвищення ефективності продажів.
• Контроль дебіторської заборгованості.
• Робота з претензіями і рекламаціями.
• Ведення клієнтської бази, документації, ділової кореспонденції.
• Моніторинг діяльності конкурентів, ситуації на ринку.
• Участь в тендерах.
Додатково:
• Розробка (у співпраці з дизайнерами) корпоративного іміджу, брендбуку компанії, оновлення логотипу, рекламних матеріалів, стендів на виставках.
• Розробка іміджевих слоганів,.
Березень 2010 – Жовтень 2011. Приватне підприємство
Сфера діяльності: Імпорт побутової хімії (в рамках ексклюзивних прав на бренд).
Посада: Партнер / Комерційний директор
Функціональні обов'язки:
• Виведення нового продукту на ринок.
• Формування асортиментної матриці.
• Формування цінової та маркетингової політики.
• Введення товару в роздрібну та спеціалізовану мережу.
• Розвиток регіональної дистрибуції.
• Взаємовідносини з постачальниками.
Досвід: Виведення торгової марки в роздрібну мережу. Розвиток дистрибуції.
Січень 2009 – Лютий 2010.Приватне підприємство
Сфера діяльності. Продаж та установка металопластикових вікон, перегородок, жалюзів, ролетів, маркіз, пергол.
Посада: Керуючий партнер
Функціональні обов'язки:
• Організація торгової та господарської діяльності підприємства.
• Пошук і робота з клієнтами.
• Управління продажами.
• Взаємовідносини з постачальниками та VIP-клієнтами.
• Управління підприємством.
Січень 2008 – Листопад 2008 . ПрАТ «Корпорація «Укрвікна»
Сфера діяльності: Виробництво, продаж, установка світлопрозорих огороджувальних конструкцій.
Посада: Генеральний директор
Функціональні обов'язки:
• Організація виробничої, торгової, господарської діяльності.
• Управління підприємством.
• Взаємовідносини з постачальниками та VIP-клієнтами.
• Участь у тендерах.
• Контроль роботи персоналу, навчання, стандартизація.
Досягнення: Збільшення обсягів виробництва і продажу металопластикових конструкцій. Збільшення впізнаваності бренду компанії.
Січень 2006 – Грудень 2007. ПП. Консалтингове підприємство
Сфера діяльності: Консалтинг.
Посада: Керуючий партнер
Функціональні обов'язки:
• Бізнес-консультації для іноземних компаній: Законодавство України, види діяльності і форми реєстрації суб'єктів ВЕД, митні і нетарифні регулювання.
• Аналіз і дослідження ринку: обсяг, конкуренція, SWOT-аналіз.
• Розробка бізнес-стратегії для виходу на ринок України.
• Переговори з роздрібними мережами, імпортерами, дистриб'юторами.
• Організація сертифікації продукції в системі ГОСТу, Міністерства охорони здоров'я України.
Досягнення: Задоволенність клієнтів результатами роботи компанії.
Март 1996 – Грудень 2005.«Паулиг» .Міжнародний концерн-виробник, Фінляндія.
Сфера діяльності: FMCG (кофе TM «Paulig», спеції TM «Santa Maria»)
Посада: Голова Представництва
Функціональні обов'язки:
• Переговори, укладання договорів.
• Визначення ринкової стратегії.
• Управління продажами: планування, прогнозування, аналіз.
• Формування цінової і асортиментної політики.
• Координація роботи національних дистриб'юторів.
• Робота з VIP-клієнтами.
• Планування маркетингових заходів.
• Збір і аналіз ринку: обсяг, тенденції, законодавство.
Досягнення: Відкриття представництва з нуля, виведення продукції на ринок України.
Вересень 1993 – Март 1996. «Шеринг-Плау», США (фармацевтична компанія).
Сфера діяльності: Виробництво і продаж фармацевтичних препаратів.
Посада: Голова Представництва в Україні
Функціональні обов'язки:
• Взаємовідносини з українськими державними органами, сертифікація продукції.
• Побудова дистриб'юторської мережі.
• Проведення переговорів, укладання контрактів.
• Формування цінової політики.
Досягнення: Створення дистрибуційної мережі, виведення на ринок медичних препаратів.

Освіта:
• 1980 – 1986. Київський технологічний інститут харчової промисловості. Інженер-технолог.
• 1997–2000. Лондонська бізнес-школа, Открытий університет. 1-й ступінь MBA.
Дисципліни: Маркетинг, менеджмент, фінанси, управління змінами, управління ресурсами. Диплом «Професійного менеджера».
Додаткова освіта:
• Листопад 2005 – «Підприємництво в Україні», Інститут післядипломної освіти НАУ, Київ.
• Вересень 2007 – «Митне справа в Україні», Асоціація митних брокерів України, Київ.
Професійні тренінги:
• 1993–2001 – низка тренінгів з маркетингу, менеджменту, продажів у різних країнах Європи та США.
Іноземні мови: Англійська.
Професійні навички: Водіння автомобіля, ПК – користувач.
Особисті якості: Порядність, навчання, позитивне мислення, націленість на результат, відповідальність, стресостійкість, вміння працювати в команді.
Іншее: Подорожі, активний відпочинок.
РЕКОМЕНДАЦІЇ від партнерів.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: