- File
Валерій
Провідний фахівець, керівник відділу закупівель
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number .
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/12706459/
Uploaded file
The file contains 1 more page.
Quick view versionThis resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
КІНАШ
ВАЛЕРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
м. Київ
Контакти:
моб.: [
е–mail: [
Досвід роботи:
Жовтень 2011 – по теперішній час «ТКК»
Сфера діяльності: Виробництво та продаж проміжних сировинних продуктів для подальшого виробництва ТНП, гнучкої упаковки з полімерних матеріалів.
Лютий 2022 – по теперішній час.
Посада: Провідний фахівець з закупівель. Зовнішні ринки.
Функціональні обов'язки:
Пошук постачальників-виробників хімічної сировини на міжнародних ринках. Вибір, аналіз і розвиток відносин з виробниками до рівня довгострокового співробітництва і регулярних постачань.
Лобіювання фінансових умов співпраці (кредитні умови, відстрочені платежі, конкурентоспроможні ціни).
Планування і координація постачання сировини підприємствам компанії відповідно до поточних виробничих планів, та стандартів компанії.
Моніторинг і аналіз нових постачальників, тенденцій зміни цін на міжнародних ринках на стратегічно важливу для підприємства сировину.
Співпраця з постачальниками у питаннях розробки сировини під специфічні потреби виробництва.
Вересень 2020 – Лютий 2022
Посада: Менеджер відділу матеріально-технічного забезпечення.
Локальний ринок / зовнішні ринки.
Функціональні обов'язки:
1. Участь у розробці політики підприємства з матеріально-технічного забезпечення, розрахунки нормативів виробничих запасів.
2. Пошук постачальників з орієнтацією на якість пропонованих ресурсів, ціну, терміни постачання, сприятливі умови постачання.
3. Розвиток відносин з постачальниками, аналіз їх виробничих і фінансових можливостей.
4. Підготовка і коригування преддоговірної документації.
5. Переговори з постачальниками щодо розміщення замовлень і погодження умов та термінів постачань.
6. Укладання договорів з постачальниками.
7. Контроль і забезпечення доставки матеріальних ресурсів від постачальників згідно з умовами і термінами договорів.
8. Організація обробки постачання матеріально-технічних ресурсів (приймання за кількістю, комплектністю, ідентифікація якості).
9. Підготовка претензій до постачальників у разі порушення договірних зобов'язань.
10. Оцінка виконання умов договорів, прийняття рішень щодо пошуку нових постачальників та зміни схем роботи з наявними постачальниками.
11. Контроль стану запасів матеріально-технічних ресурсів.
12. Розробка пропозицій щодо заміни коштовних матеріально-технічних ресурсів доступними за ціною і відповідними вимогам по якості.
13. Розробка і впровадження програми щодо: - зменшення інвестицій в запаси матеріально-технічних ресурсів шляхом покращення планування і вибору постачальників; - покращення якості закуповуваних матеріально-технічних ресурсів; - скорочення частки сировини у собівартості продукції; - складання заявок на матеріально-технічні ресурси (річні, квартальні, місячні); - складання актів, висновків про якість постачених матеріально-технічних ресурсів.
14. Підготовка і проведення тендерів.
15. Ведення бази даних і звітності по закупівлях.
16.Пошук постачальників-виробників хімічної сировини на міжнародних ринках. Вибір, аналіз і розвиток відносин з виробниками до рівня довгострокового співробітництва і регулярних постачань.
Квітень 2019 – Вересень 2020 ТКК
Посада: В.о. менеджера по експорту.
Жовтень 2011 – Квітень 2019. ТКК
Посада: Менеджер по роботі з ключовими клієнтами.
Функціональні обов'язки:
• Розвиток відносин з існуючими клієнтами і пошук нових.
• Планування обсягів продажів і термінів поставок.
• Прийом і формування замовлень.
• Оформлення заявок на виробництво, участь в плануванні виробництва.
• Моніторинг якості поставок, виконання контрактних зобов'язань.
• Підвищення ефективності продажів.
• Контроль дебіторської заборгованості.
• Робота з претензіями і рекламаціями.
• Ведення клієнтської бази, документації, ділової кореспонденції.
• Моніторинг діяльності конкурентів, ситуації на ринку.
• Участь в тендерах.
Додатково:
• Розробка (у співпраці з дизайнерами) корпоративного іміджу, брендбуку компанії, оновлення логотипу, рекламних матеріалів, стендів на виставках.
• Розробка іміджевих слоганів,.
Березень 2010 – Жовтень 2011. Приватне підприємство
Сфера діяльності: Імпорт побутової хімії (в рамках ексклюзивних прав на бренд).
Посада: Партнер / Комерційний директор
Функціональні обов'язки:
• Виведення нового продукту на ринок.
• Формування асортиментної матриці.
• Формування цінової та маркетингової політики.
• Введення товару в роздрібну та спеціалізовану мережу.
• Розвиток регіональної дистрибуції.
• Взаємовідносини з постачальниками.
Досвід: Виведення торгової марки в роздрібну мережу. Розвиток дистрибуції.
Січень 2009 – Лютий 2010.Приватне підприємство
Сфера діяльності. Продаж та установка металопластикових вікон, перегородок, жалюзів, ролетів, маркіз, пергол.
Посада: Керуючий партнер
Функціональні обов'язки:
• Організація торгової та господарської діяльності підприємства.
• Пошук і робота з клієнтами.
• Управління продажами.
• Взаємовідносини з постачальниками та VIP-клієнтами.
• Управління підприємством.
Січень 2008 – Листопад 2008 . ПрАТ «Корпорація «Укрвікна»
Сфера діяльності: Виробництво, продаж, установка світлопрозорих огороджувальних конструкцій.
Посада: Генеральний директор
Функціональні обов'язки:
• Організація виробничої, торгової, господарської діяльності.
• Управління підприємством.
• Взаємовідносини з постачальниками та VIP-клієнтами.
• Участь у тендерах.
• Контроль роботи персоналу, навчання, стандартизація.
Досягнення: Збільшення обсягів виробництва і продажу металопластикових конструкцій. Збільшення впізнаваності бренду компанії.
Січень 2006 – Грудень 2007. ПП. Консалтингове підприємство
Сфера діяльності: Консалтинг.
Посада: Керуючий партнер
Функціональні обов'язки:
• Бізнес-консультації для іноземних компаній: Законодавство України, види діяльності і форми реєстрації суб'єктів ВЕД, митні і нетарифні регулювання.
• Аналіз і дослідження ринку: обсяг, конкуренція, SWOT-аналіз.
• Розробка бізнес-стратегії для виходу на ринок України.
• Переговори з роздрібними мережами, імпортерами, дистриб'юторами.
• Організація сертифікації продукції в системі ГОСТу, Міністерства охорони здоров'я України.
Досягнення: Задоволенність клієнтів результатами роботи компанії.
Март 1996 – Грудень 2005.«Паулиг» .Міжнародний концерн-виробник, Фінляндія.
Сфера діяльності: FMCG (кофе TM «Paulig», спеції TM «Santa Maria»)
Посада: Голова Представництва
Функціональні обов'язки:
• Переговори, укладання договорів.
• Визначення ринкової стратегії.
• Управління продажами: планування, прогнозування, аналіз.
• Формування цінової і асортиментної політики.
• Координація роботи національних дистриб'юторів.
• Робота з VIP-клієнтами.
• Планування маркетингових заходів.
• Збір і аналіз ринку: обсяг, тенденції, законодавство.
Досягнення: Відкриття представництва з нуля, виведення продукції на ринок України.
Вересень 1993 – Март 1996. «Шеринг-Плау», США (фармацевтична компанія).
Сфера діяльності: Виробництво і продаж фармацевтичних препаратів.
Посада: Голова Представництва в Україні
Функціональні обов'язки:
• Взаємовідносини з українськими державними органами, сертифікація продукції.
• Побудова дистриб'юторської мережі.
• Проведення переговорів, укладання контрактів.
• Формування цінової політики.
Досягнення: Створення дистрибуційної мережі, виведення на ринок медичних препаратів.
Освіта:
• 1980 – 1986. Київський технологічний інститут харчової промисловості. Інженер-технолог.
• 1997–2000. Лондонська бізнес-школа, Открытий університет. 1-й ступінь MBA.
Дисципліни: Маркетинг, менеджмент, фінанси, управління змінами, управління ресурсами. Диплом «Професійного менеджера».
Додаткова освіта:
• Листопад 2005 – «Підприємництво в Україні», Інститут післядипломної освіти НАУ, Київ.
• Вересень 2007 – «Митне справа в Україні», Асоціація митних брокерів України, Київ.
Професійні тренінги:
• 1993–2001 – низка тренінгів з маркетингу, менеджменту, продажів у різних країнах Європи та США.
Іноземні мови: Англійська.
Професійні навички: Водіння автомобіля, ПК – користувач.
Особисті якості: Порядність, навчання, позитивне мислення, націленість на результат, відповідальність, стресостійкість, вміння працювати в команді.
Іншее: Подорожі, активний відпочинок.
РЕКОМЕНДАЦІЇ від партнерів.
Similar candidates
-
Керівник відділу постачання
Kyiv -
Фахівець з закупівель
40000 UAH, Kyiv -
Керівник відділу
Kyiv, Vinnytsia , more 7 cities -
Начальник відділу постачання
100000 UAH, Kyiv, Ivano-Frankivsk , more 3 cities -
Керівник відділу закупівель
70000 UAH, Kyiv -
Керівник відділу закупівель
Kyiv