• File

Ольга

Керівник, регіональний менеджер

Considering positions:
Керівник, регіональний менеджер, Комерційний директор
Age:
38 years
City of residence:
Irpin
Ready to work:
Irpin, Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Ольга САХНЮК
Досвідчений банківський спеціаліст із більш ніж 18-річним досвідом роботи в фінансовій сфері.
Володію глибокими знаннями у фінансовому аналізі, управлінні клієнтами та розвитку бізнесу.
Маю досвід керування командами, реалізації стратегічних ініціатив та забезпечення високих
результатів діяльності. Відзначаюсь відмінними комунікативними навичками, аналітичним
мисленням та вмінням адаптуватися до змін у динамічному середовищі.

Особисті дані Досвід роботи

Ім'я Керівник січ. 2024 - теп. час
Ольга САХНЮК Ощадбанк, Ірпінь
Адреса Виконання функцій керівника відділення в Ощадбанку
08205 Ірпінь
Номер телефону 1. Організація роботи відділення: Розробка та впровадження внутрішніх процедур, оптимізація
[open contact info](look above in the "contact info" section) робочих процесів.
Email 2. Керівництво командою в кількості 20 співробітників: Управління персоналом, формування
[open contact info](look above in the "contact info" section) команди, визначення цілей та завдань для співробітників.
Дата народження 3. Контроль за виконанням планів: Моніторинг досягнення фінансових показників, виконання
17-06-1987 плану продажів та надання послуг.
Стать
Жіноча Робота в частині взаємодії з клієнтами
1. Обслуговування клієнтів: Забезпечення високоякісного обслуговування клієнтів, розгляд
Інтереси скарг і запитів.
2. Консультування клієнтів: Надання інформації про банківські продукти та послуги,
Активний відпочинок і заняття рекомендації щодо фінансових рішень.
спортом
Фінансове управління
1. Управління бюджетом відділення: Контроль витрат, забезпечення рентабельності
відділення, планування фінансових потоків.
2. Аналіз фінансових результатів: Вивчення звітності, аналіз показників ефективності, розробка
стратегій покращення.
3.Оцінка ризиків: Аналіз ризиків, пов'язаних із кредитуванням та обслуговуванням клієнтів,
забезпечення дотримання політики ризиків.
4. Навчання персоналу: Підвищення кваліфікації співробітників, організація тренінгів і
семінарів.
5. Підготовка звітності: Формування звітів для управлінських структур, участь у нарадах.
6.Комунікація з вищим керівництвом: Інформування про результати роботи, виступи на
нарадах.
7. Співпраця з іншими підрозділами: Комунікація з кредитними та юридичними відділами для
вирішення питань, пов'язаних з обслуговуванням клієнтів.
8. Впровадження ініціатив Ощадбанку на місцевому рівні.

Керівник бер. 2010 - січ. 2024
ПриватБанк, Київ
Професійні знання та навики
‑ Залучення нових клієнтів і розвиток довгострокові відносини, що призвело до значного
зростання бази клієнтів.
‑ Проведення навчання для співробітників, що забезпечувало підвищення рівня
обслуговування клієнтів та зростання продажів.
‑ Розробка та реалізація маркетингові стратегії, що були спрямовані на збільшення обсягу
продажів банківських продуктів на 40%.
‑ Аналіз фінансових показників та звітів, вживаючи заходів для підвищення ефективності
діяльності відділу.
‑ Залучення клієнтів на обслуговування: проведення маркетингових кампаній, презентацій
продуктів банку, індивідуальна робота з потенційними клієнтами.
‑ Обслуговування діючих клієнтів: управління базою клієнтів, вирішення фінансових питань та
запитів, підтримка довгострокових відносин з клієнтами.
‑ Виконання планових показників КРІ: моніторинг та аналіз результатів діяльності, розробка
стратегій для досягнення фінансових результатів.
‑ Взаємодія з бюджетними організаціями: аналіз потреб клієнтів та пропозиція відповідних
банківських продуктів.
‑Робота з клієнтами малого і середнього бізнесу, яка включає:
1. Виявлення потреби клієнтів: Комунікація з підприємствами для розуміння їх фінансових
потреб і цілей.
2. Оцінка платоспроможності: Аналіз фінансових показників, кредитної історії та інших
факторів, які можуть вплинути на здатність погасити кредит, або ж навпаки генерувати
залишки на рахунках.
3. Підготовка кредитних пропозицій: Розробка вигідних умов для кредитування, що
відповідають потребам клієнтів.
4. Договірна база: Оформлення необхідних документів для укладення кредитних угод.
5. Аналіз якості кредитного портфелю: Оцінка ризиків і загального стану наданих кредитів.
6. Контроль NPL: Моніторинг неповернених кредитів та прийняття заходів для їх мінімізації.
7.Взаємодія з клієнтами: Підтримка постійного спілкування та налаштування на довгострокові
відносини.

Економіст черв. 2005 - бер. 2010
ГУ МВС України в Київській області, Київ
‑ Аналіз фінансових показників та звітності: складання та перевірка фінансових звітів, аналіз
відхилень від бюджету.
‑ Оцінка матеріальної винагороди співробітників: розробка та впровадження системи оцінки
продуктивності на основі фінансових результатів.
‑ Співпраця з іншими підрозділами для забезпечення точності фінансової інформації.

Освіта і кваліфікації

Спеціаліст вер. 2000 - лип. 2006
Національний університет державної податкової служби,, Ірпінь

Вивчення фінансової справи

Навички

Залучення клієнтів малого
і середнього бізнесу

Ведення перемовин з
клієнтами

Аналіз ефективності
виконання завдань

Пошук каналів залучення
клієнтів

Робота з кредитуванням

Професійні знання, досвід та особисті якості

‑ Знання принципів оцінки фінансових звітів, аналізу кредитоспроможності.
‑ Ведення переговорів та комунікація з клієнтами сегменту малий і серелній бізнес, підтримка
стійкої і ефективної взаємодії.
‑Розуміння нормативно‑правових актів, які регулюють банківську діяльність.
‑ Виконання планових показників, аналіз ефективності роботи підпозділу.
‑Глибоке знання банківських продуктів, таких як кредити, депозити, інвестиційні продукти,
зарплатні проекти та інші.
‑ Пошук нових каналів залучення клієнтів, вивчення конкурентного середовища в банківській
сфері.
‑ Робота з кредитуванням та фінансовими продуктами, що мають високу дохідність для банку.
‑Використання пинципів надання якісного сервісу клієнтам, особливо в обробці запитів.
‑Ознайомленість з банківськими системами й сучасними технологіями в цій сфері.
‑Досвід у проведенні SWOT‑аналізу та дослідження конкурентного середовища (сильні слабкі
сторони, а також можливості і загрози).
‑Досвід у веденні переговорів і взаємодії з різними категоріями клієнтів.
‑Вміння зберігати уважність і коректність у будь‑якій ситуації.
‑Здатність швидко знаходити рішення для вирішення проблем, які виникають у клієнтів.
‑Вміння ефективно управляти часом і пріоритетами.
‑Уміння нести відповідальність за прийняті рішення та дотримання термінів.
‑Здатність аналізувати ситуації та робити обґрунтовані рішення.
‑Глибоке розуміння товарів і послуг, що пропонуються, для надання точних відповідей.
‑Вміння зберігати спокій і позитивний настрій навіть у стресових ситуаціях.
‑Легкість у спілкуванні та встановленні контактів з клієнтами та колегами.
‑Дотримання високих моральних стандартів у всіх аспектах роботи.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: