- File
Олексій
Менеджер з продажу
- Age:
- 24 years
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number .
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/12722842/
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Дата народження: 24.03.2001 (24 роки)
Місто: Київ
Моб. Телефон: [
Gmail: [
Освіта:
Магістр, М24 №017928
Освітньо-професійна програма Підприємництво в сфері управління нерухомим майном
Закінчив у 2024 році Національний транспортний університет
Галузь знань Управління та адміністрування.
Спеціальність Підприємництво, торгівля та біржова діяльність.
Додаткова інформація з відзнакою
Бакалавр, B22 №173069
Освітня програма Підприємництво в сфері управління нерухомим майном
Закінчив у 2022 році Національний транспортний університет
Галузь знань Управління та адміністрування.
Спеціальність Підприємництво, торгівля та біржова діяльність.
Додаткова інформація з відзнакою
Досвід роботи:
В компанії ТОВ Сільпо Фуд з січня 2020 року. За цей час займав наступні посади:
1р. 5м. – продавець продовольчих товарів
Функціональні обов’язки:
• контроль термінів придатності,
• викладка товарів відповідно до встановлених правил компанії;
• дотримання чистоти на відділі;
• слідкування за якістю товарів;
• збір онлайн-замовленнь;
• аналіз та задоволення потреб Гостя;
• розміщення промо-матеріалів, тощо.
1р. 1м.– фахівець з приймання та обліку товарів
Функціональні обов’язки:
• координація робочого процесу та контроль роботи вантажників;
• сортування товарів згідно температурних режимів та складських проходів;
• приймання по кількості та якості товарів;
• обробка первинної документації;
• збір відповідних реєстрів;
• проведення переобліків;
• контроль оборотної тари;
• проведення внутрішнього переміщення між філіалами;
• проведення списання товару.
1р. 4м. – завідувач товарного відділу «Товарний облік»
Функціональні обов’язки:
• формування замовленнь відповідно до потреб магазину згідно з урахуванням допустимого відсотку втрат;
• формування графіків з урахуванням наступних факторів: святкові та вихідні дні, побажання співробітників, лікарняні, відпустки, ДНРП, відрядження, згенеровані системою години;
• навчання та допомога в адапації нових співробітників відділу;
• вміння налагодити комунікацію всередині відділу;
• організація та контроль робочого процесу;
• контроль відповідності фактичного та програмного залишку товарів;
• регулярне проведення КДС (контроль дотримання стандартів);
• ділове листування;
• контроль сильних та слабких сторін співробітника та відповідне оцінювання;
• підготовка та проведення переобліків (глобального, планового, часткових та корегуючих) ;
• контроль роботи обладнання магазину, у разі несправності написання відповідних заявок/листів контроль роботи обладнання магазину, у разі несправності написання відповідних заявок/листів;
• виконання ролі адміністратора зміни.
В компанії ТОВ Тріо Двері з лютого 2024 року по лютий 2025 року працював на посаді менеджер з продажів.
Функціональні обов’язки:
- первинна консультація та виявлення потреб Клієнта;
- оформлення пакету документів;
- аналіз заміру об’єкта та формування технічного завдання у разі потреби;
- супровід Клієнта на всіх етапах співпраці;
- запуск в роботу виробів;
- контроль дебіторської заборгованості;
- формування заявок на доставку та монтаж виробів;
- вирішення адміністративних питань в межах салону
Професійні навички:
- володіння ПК на рівні впевненого користувача;
- знання програм FZ Client, Rubicon, Digi Manager, Outlook, 1С, Word, Excel, PowerPoint ;
- грамотна письмова та усна мова;
- вільне володіння українською та російською мовами;
- вміння організувати робочий процес;
- навички управління персоналом;
- аналіз потреб магазину та формування графіків;
- раціональне мислення;
- адаптивність та багатозадачність;
- вміння навчатися.
Особисті якості: відповідальність, дисциплінованість, цілеспрямованість, стресостійкість, орієнтовність на результат, чітке розуміння мети, вміння самостійно вирішувати завдання, адаптивність, чесність.
Додаткова інформація: шкідливих звичок не маю.
Бажані критерії до працевлаштування:
- кар’єрне зростання;
- заробітна плата від 25 000 грн з можливістю збільшення за рахунок покращення професійних навичок;
- дружній колектив;
- зручне розташування (бажано 1 вид транспорту з Деснянського р-ну)
Similar candidates
-
Менеджер з продажу
30000 UAH, Kyiv -
Менеджер з експорту
Kyiv, Lviv -
Менеджер з продажу
50000 UAH, Kyiv, Ivano-Frankivsk , more 3 cities -
Менеджер з продажу
Kyiv -
Менеджер з продажу
Kyiv -
Асистент з продажу
Kyiv