• File

Марія

Project-менеджер

Age:
27 years
City of residence:
Kamianets-Podilskyi
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

РЕЗЮМЕ

Буяновська Марія Сергіївна​
Дата народження: 13.08.1997 (27 років)​
Контакти:​
Тел.: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Email: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Освіта

Вища освіта:​
УМО Національної Академії педагогічних наук України (м. Київ)​
Напрямок: Психологія

Середня спеціальна освіта:​
КПІК (м. Кам’янець-Подільський)​
Напрямок: Розробка програмного забезпечення

Досвід роботи

1. Фінансова компанія «Восток-Фінанс» (м. Київ)​
Вхідна лінія (3 місяці), далі - HR-менеджер, тімлід відділу навчання спеціалістів
по стягненню заборгованості​
09.2015 – 12.2016

Функціональні обов’язки:

●​ Найм та адаптація нових співробітників, навчання шаблонам роботи з
клієнтською заборгованістю;
●​ Проведення презентацій про компанію;
●​ Проведення екзаменаційної співбесіди після випробувального терміну для
нових співробітників;
●​ Контроль якості розмов співробітників та дотримання шаблонів розмови з
клієнтами;
●​ Організація та проведення навчання нових впроваджень для працюючих
співробітників.

2. Компанія «GlassOk» (м. Київ)​
Project-менеджер​
12.2016 – 02.2018

Функціональні обов’язки:
●​ Ведення проєктів по монтажу та встановленню скляних конструкцій великого
масштабу;
●​ Відповідь на функціональні питання щодо характеристик, замірів та установки
скляних конструкцій;
●​ Координація роботи замірника;
●​ Передача замірів від замірника на виробництво;
●​ Контроль виготовлення та замовлення фурнітури;
●​ Координація графіку керівника та організація ділових зустрічей;
●​ Розробка дизайну та замовлення корпоративної канцелярії (візитки, банери
тощо);
●​ Повноцінна заміна керівника на ділових зустрічах з партнерами за його
відсутності.

3. ТОВ «САВ-Дістрибьюшн» (магазин «Фокстрот», м. Кам’янець-Подільський)​
Адміністратор відділу логістики​
03.2018 – 09.2020

Функціональні обов’язки:

●​ Прийом клієнтів та спілкування з ними;
●​ Прийом та огляд поламаної техніки на гарантійний ремонт;
●​ Опис дефектів та подача даних на сайт;
●​ Внесення техніки в базу даних Retail;
●​ Формування накладних та упаковка товару на відправку;
●​ Прийом, перевірка та внесення в базу техніки після ремонту;
●​ Видача замовлень клієнтам та врегулювання конфліктних ситуацій.

4. ФОП Буяновська Марія Сергіївна​
Власниця інтернет-магазину «Dami_Gummi»​
12.2022 – теперішній час (зараз в магазині працюють менеджери)

5. ТОВ «VAV Synergy»​
Відділ маркетингу, Лідогенератор B2C (рекрутинг)​
10.2023 – теперішній час

Функціональні обов’язки:

●​ Прийом на перевірку та погодження вакансій від менеджера B2B;
●​ Ведення обліку існуючих вакансій;
●​ Ведення телеграм-каналу з вакансіями;
●​ Розміщення вакансій на каналах-агрегаторах;
●​ Пошук лідів та внесення їх в CRM;
●​ Розподіл обов’язків між відповідальними працівниками;
●​ Менторство;
●​ Комунікація з лідами;
●​ Контроль та ведення лідів до фінального етапу.

Hard Skills

●​ Базове володіння інструментами аналітики (Google Analytics, Ahrefs,
рекламними кабінетами Google Ads & Meta Ads);
●​ Знання методологій управління проєктами (Agile, Kanban, Waterfall, Lean).
●​ Просунуте володіння Google Docs, Google Excel, Google Презентаціями тощо;
●​ Вміння створювати та підтримувати план проєкту, включаючи розклад, бюджет,
ресурси (Microsoft Project, Trello, Jira, Asana);
●​ Вміння розподіляти задачі серед команди та моніторити їх виконання.
●​ Знання інструментів для спільної роботи та комунікацій (Slack, Zoom, Google
Meet).
●​ Знання інструментів для моніторингу проєкту (наприклад, контрольні таблиці,
KPI);
●​ Вміння ефективно використовувати інструменти для управління комунікацією в
команді та з клієнтами (наприклад, документообіг, обмін електронними листами,
зустрічі);
●​ Навички створення проєктних презентацій та звітів для керівництва чи клієнтів.
●​ Англійська мова рівня A2.

Soft Skills

●​ Здатність ефективно спілкуватися з усіма учасниками проєкту: командою,
замовниками, партнерами та іншими зацікавленими сторонами;
●​ Вміння слухати та розуміти потреби різних учасників проєкту;
●​ Навички передачі інформації: вміння чітко формулювати думки, пояснювати
складні ідеї та забезпечувати ясність;
●​ Мотивація команди: здатність надихати, мотивувати та підтримувати команду
на всіх етапах проєкту;
●​ Ведення команди до результату: вміння забезпечити продуктивність та
ефективність роботи групи;
●​ Навички управління конфліктами в команді, знаходження компромісних
рішень та забезпечення позитивної атмосфери;
●​ Здатність швидко вирішувати проблеми та реагувати на зміни чи
непередбачені ситуації;
●​ Вміння знаходити оптимальні рішення навіть у складних чи стресових
обставинах;
●​ Вміння ефективно керувати часом;
●​ Вміння правильно пріоритизувати завдання, встановлювати чіткі терміни та
виконувати їх у межах дедлайнів;
●​ Здатність швидко адаптуватися до змін у проєкті, нових вимог або
обставин.Здатність аналізувати ситуацію, виявляти проблеми та знаходити
оптимальні рішення;
●​ Вміння вести переговори з замовниками, постачальниками, підрядниками та
іншими зацікавленими сторонами;
●​ Здатність зберігати спокій та приймати рішення в стресових ситуаціях;
●​ Вміння структурувати роботу та впорядковувати процеси для досягнення
максимальної ефективності;
●​ Вміння надавати підтримку молодшим колегам або новим членам команди;
●​ Навички навчання та розвитку команди для досягнення спільних цілей.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: