• File

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/12751153/

Бухгалтер з первинної документації

City:
Sarny

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Берташ Наталія Петрівна

Дата народження: 23.12.1974
Місто: Сарни Рівненська обл.
Моб. телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Освіта:
вересень 1991 р. – червень 1994 р., Рівненський кооперативний технікум, факультет «Бухгалтерський облік, контроль і аналіз господарської діяльності», спеціальність «Бухгалтер-економіст», (денна форма навчання).

Досвід роботи:
Бухгалтер
березень 2020р. – по даний час ФОП (єдиний податок 2,3 група, платник ПДВ, загальна сиситема оподаткування) Функціональні обов’язки:
— ведення бухгалтерського обліку в повному обсязі;
— складання бухгалтерської та податкової звітності;
— ведення кадрової документації.
— здійснення банківських операцій в системі клієнт-банк;
Маю досвід роботи менеджера по закупівлі матеріалів на виробничому підприємстві
Приватний підприємець
липень 1997 р. – листопад 2004 р. Господарська діяльність у сфері торгівлі і громадського харчування

Бухгалтер
серпень 1994р. – серпень 1996 р. Споживче товариство Сарненської райспоживспілки, м.Сарни. Функціональні обов’язки:
— ведення бухгалтерського обліку по окремих бух. рахунках;
— контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок);
— облік ТМЦ, витрат, ведення касових операцій.

Професійні навички:
— володію комп’ютером (Знання MS Office, FreeZvit, Електронний кабінет, Соната, Укрсклад);
— володіння оргтехнікою: факс, принтер, сканер, копіювальне обладнання;
— досвід ведення бухгалтерського та податкового обліку від первинної документації до формування та здачі звітності до контролюючих органів (ФОП);
— уміння працювати в системах «Клієнт-Банк»;
— досвід формування платіжних доручень ;
— уміння працювати в команді в умовах багатозадачності;
— навички ведення податкової звітності (ФОП 1,2,3 група)
Особисті якості:
Відповідальність, комунікабельність, уважність до деталей, швидко вчусь новому, дисциплінованість, психологічна стійкість.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: