• File

Олена

Фахівець з обліку

Considering positions:
Фахівець з обліку, Інспектор відділу кадрів
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Глоба Олена Юріївна 07.08.1985
Тел.[open contact info](look above in the "contact info" section)
E- mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Досвід роботи:
ООО”Оболонь”
Офіс-менеджер 2006-2007р.
-прийом і розподілення дзвінків і факсів
-ведення діловодства
-обробка первинної документації
-оформлення товаро-транспортних накладних

ООО”ТД Колорит”
Офіс-менеджер, помічник бухгалтера 2007-2009р.
-ведення первинної бухгалтерії
-прямі продажі
-робота з проблемними клієнтами, вирішення конфліктних ситуацій
-логістика (відправка товару по Україні),складання щоденного реєстру відправки і робота з ним
-розрахунок кошторисної документації(підготовка і розрахунок рахунків, видаткових накладних)
-робота з вхідною і вихідною кореспонденцією
-сертифікація
-моніторинг ринку

ООО “Ninell”
Експерт з продажів 2009-2010р.
-прямі продажі
-складання звітності по продажам
-робота з клієнтами

ООО”Чесний процент”
Експерт з продажу, оцінювання ювелірних виробів 2010р.
-робота з клієнтами
-оформлення і видача готівкових кредитів
-формування документації і підготовка звітності з касової дисципліни
-оцінювання ювелірних виробів

ЧП”Шута”
Продавець консультант, 2011-2012р.
-надходження, витрати по товару
-робота з програмою 1:С Склад
-робота з клієнтами

“Об єднання ветеринарної медицини в м.Києві”
Провідний фахівець з публічних закупівель 2023-2024
-оформлення договорів поставок
-закупівля необхідного товару

АТ «АРТеМ»
20.02.2024-теп.час
Інженер із стандартизації (основна)
Фахівець з кадрового обліку (сумісник)
Діловод (сумісник)

Інженер із стандартизації
- підготовка матеріалів, які підтверджують виконання Цілей, програми, планів з якості, складання звітів за попередній період (півріччя і рік);
-підготовка до проведення внутрішніх та зовнішніх аудитів;
-збір та оброблення даних за процесами системи якості, згідно вимог міжнародного стандарту ISO 9001,EN 9100 AQAP 2110, ДСТУ ISO 9001
-складання звітів з аналізу функціонування системи менеджменту якості, звітів з коригувальних дій, щодо усунення невідповідностей і зауважень за результатами внутрішніх аудитів.
-розробка та узгодження програми моніторингу процесів з системи управління якістю, щоквартальне проведення моніторингів процесів.
-проведення і складання щомісячних протоколів «День якості».
-ведення журналу з оцінкою чистоти і культури виробництва.
-ознайомлення працівників цеху із змінами та доповненнями до стандартів підприємства, які стосуються роботи цеху.
-ведення звіту про ознайомлення зі стандартами цеху в електронному виді.
-виконання службових доручень начальника цеху.

Фахівець з кадрового обліку
-ведення табельного обліку за трьох змінним графіком роботи фактичного часу перебування 200 працівників на підприємстві, здійснення контролю за їх своєчасним прибуттям на роботу, перебуванням на робочих місцях і виходом з роботи.
-оформлення документації, щодо відсутності, запізнення, надання відпусток, переведень, відшкодування витрат, звільнення, прийому працівників цеху, проходження медогляду, продовження трудових договорів. Облік спискового складу працюючих.
-контроль своєчасності подання працівниками листків тимчасової непрацездатності, довідок про догляд за хворими та інших документів, які підтверджують право на їх відсутність на роботі .
-створення програм і протоколів по підвищенню кваліфікації працівників
-подання табелю, який містить відомості про фактично відпрацьований час, понаднормові години роботи, порушення трудової дисципліни тощо.

Діловод
-робота в програмі 1:С Документообіг, 1:С Управління виробничим підприємством, Microsoft Word, Microsoft Excel.
-приймання, реєстрація кореспонденції і надсилання її до структурних підрозділів підприємства.
-ведення журналів обліку проходження документальних матеріалів, контроль їх виконання, відсилання документації адресатам, облік отриманої і відісланої кореспонденції, систематизація і зберігання документів поточного архіву.
- створення розпоряджень, службових записок начальника цеху, повне проведення їх до кінцевого результату.
- створення посадових інструкцій, положення по цеху, структури цеху, затвердження і впровадження.

Освіта:
Київський Славістичний Університет 2002-2007р.
Бакалавр-менеджер митної справи
Магістр-адміністративний менеджмент

Особисті навички:
-Стресостійкість
-Комунікабельність
-Організаторські здібності
-Вміння адекватно сприймати критику
-Вміння працювати в команді

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: