• PRO

Ірина

Customer support manager

Employment type:
full-time
Age:
19 years
City of residence:
Lutsk
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and Instagram.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Менеджер служби підтримки

from 08.2024 to now (1 year)
External Source Solution LTD (IT)

Education

Волинський Національний університет імені Лесі Українки

Іноземна філологія, Прикладна лінгвістика, Луцьк
Unfinished higher, from 2023 to 2027 (4 years)

Knowledge and skills

  • Технічна підтримка користувачів
  • Урегулювання конфліктів
  • Ділове спілкування
  • Ввічливість
  • Ведення онлайн-чатів
  • Робота з клієнтами
  • Комунікабельність
  • Підтримка
  • Адаптивність
  • Дисциплінованість

Language proficiencies

  • French — beginner
  • English — advanced
  • Ukrainian — fluent

Additional information

Цілеспрямований і комунікабельний менеджер служби підтримки з досвідом роботи в гемблінг-індустрії. Вільно спілкуюся англійською мовою (рівень B2) та маю знання французької. Вмію знаходити спільну мову з різними типами клієнтів, навіть у складних ситуаціях, та забезпечувати високий рівень сервісу. Орієнтований на вирішення проблем, швидко адаптуюся до нових умов і технологій.

Навички та компетенції:
✅ Робота з адмін-панелями – володіння інструментами управління акаунтами, платежами, бонусами та іншими функціями підтримки
✅ Комунікація з клієнтами – ефективне ведення діалогів, вирішення суперечливих ситуацій, збереження лояльності гравців
✅ Вільне володіння англійською (B2) – професійне спілкування з європейськими клієнтами
✅ Клієнтоорієнтованість – розуміння потреб клієнтів та надання якісного сервісу
✅ Вміння знаходити спільну мову з різними типами людей – психологічна гнучкість, здатність ефективно комунікувати навіть із проблемними клієнтами
✅ Впевнений користувач ПК – швидке освоєння нових програм та платформ
✅ Швидке вирішення нестандартних ситуацій – аналітичне мислення, пошук оптимальних рішень у стресових умовах
✅ Робота в команді – вміння взаємодіяти з колегами для покращення процесів підтримки
✅ Бажання навчатися та засвоювати нове – відкритість до нових знань та вдосконалення навичок


- Обробка звернень гравців через чат, email та інші канали
- Консультація з питань акаунтів, платежів, бонусів та верифікації
- Вирішення конфліктних ситуацій, збереження лояльності клієнтів
- Співпраця з технічним відділом для оперативного усунення проблем

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: