• File

Катерина

Менеджер з продажів

Age:
29 years
City of residence:
Kropyvnytskyi
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Берднікова Катерина Олегівна
Менеджер по продажам

Дата народження: 31.08.1995
Контактний телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Електронна почта: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Місто: Долинська, Кіровоградська обл.


Досвід роботи

Лютий 2023 – по теперішній час
Менеджер по роботі з продавцями
Boo.ua
[open contact info](look above in the "contact info" section)
[open contact info](look above in the "contact info" section)

• Пошук та заведення нових партнерів на платформу
• Ознайомлення та проведення контрагента згідно скриптів (правила користування В2В, регламенти опрацювання замовлень та комунікації з клієнтами)
• Ведення Реєстрів, Закриття рахунків, заведення партнера та інша документація CRM

Вересень 2019 – січень 2023
Менеджер з продажів
Boo.ua
[open contact info](look above in the "contact info" section)
[open contact info](look above in the "contact info" section)

• Прийом і підтвердження нових замовлень;
• Передача замовлення продавцю;
• Контроль відправлення товару та супровід угоди до моменту її завершення;
• Робота з відмовами;
• Прийом вхідних дзвінків;
• Консультаційна підтримка;
• Обслуговування гарячої лінії - робота зі скаргами і побажаннями;
• Надання клієнтам інформації про компанію: послуги, акції, тарифи і т.д;
• Здійснення вихідних інформаційних дзвінків;
• Ведення телефонних продажів і клієнтської бази.
Липень 2018- вересень 2019.
Інтернет провайдер «Мережа +, ТК Дріада ОО»
Оператор call-center

Основні обов`язки
• прийом вхідних дзвінків
• надання інформації про продукти та послуги компанії
• документальне оформлення заявок та замовлень;

Червень - березень 2016 року
Приват Банк
Оператор call-center

Основні обов'язки:

⦁ Прийом вхідних дзвінків клієнтів;
⦁ Консультація клієнтів щодо продуктів та послуг банку;
⦁ Надання інформації клієнту за його банківськими операціями, картами, рахунками;
⦁ Допомога та вирішення проблем клієнтів, пов'язаних з обслуговуванням, банківськими операціями, продуктами чи послугами;
⦁ Робота зі скаргами клієнтів, вирішення конфліктних ситуацій;

Освіта
2012-2018 рр., Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана Криворізький економічний інститут:
Спеціальність: Міжнародна економіка

Додаткова інформація
Володіння мовами: Українська, російська – вільно. Англійська-середній рівень. Німецький – початковий рівень.
Володіння комп'ютером: Впевнене володіння комп'ютером (повний пакет MS Office, Google Docs, 1 С, CRM )
Особисті якості: Комунікабельність, стійкість до стресу, креативність, відповідальність, ініціативність, порядність, організаторські здібності, оптимізм, доброзичливість. Маю гарні комунікативні навички, вмію слухати і чути, підтримувати і шукати рішення. Готова працювати в компанії, де можу рости, приносити максимальну цінність і реалізувати свій
потенціал.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: