• File

Поліна

Адміністратор

Age:
18 years
City of residence:
Ternopil
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and Instagram.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

ДЗьоба Поліна
ДАТА НАРОДЖЕННЯ:
28.06.2007

[open contact info](look above in the "contact info" section)

[open contact info](look above in the "contact info" section)

Ціль

Досягти успіхів в музичній кар’єрі та стабільний дохід.
Навички

• Комунікабельність
• Робота з клієнтами (особисто / телефоном / онлайн)
• Відповідальність і самостійність
• Активне слухання
• Командна робота та підтримка колег

Досвід роботи
• Менеджер видавництва «Крок» - 2 роки стажу
• менеджер інтернет магазину – пів року
• Адміністратор в стоматологічній клініці - 2 місяці
• офіціантка – 4 місяці

Маю досвід ефективної роботи з клієнтами та командою. Швидко знаходжу спільну мову, легко адаптуюсь і беру відповідальність. Завдяки цій роботі відкрила в собі комунікабельність, ініціативність і вміння працювати з людьми. Досягала високих результатів завдяки щирості та індивідуальному підходу.

Освіта
повна загальна середня освіта/
кваліфакований робітник
ВСП "Тернопільський фаховий коледж ТНТУ ім. І.Пулюя"
Навчалась на факультеті "Оператор компʼютерної верстки. Адміністратор".
Маю досвід роботи з програмами для верстки, а саме: Microsoft Word, Adobe InDesign, Coral Draw, Adobe Photoshop, Adobe Acrobat.
Закінчила навчання в червоним дипломом.
(всю інформацію можу скинути в особисті)
Досвід роботи на громадських засадах або лідерські здібності
Брала участь в заході від Junior Achievement, де мала змогу з своєю командую SoulSoup проявити свої лідерскі та бізнес здібності.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: