• File

Аркадий

Фінансовий директор, начальник планово-економічного відділу

Age:
54 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Контактна інформація:
[open contact info](look above in the "contact info" section)
e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Професійний профіль

Освіта
Фінансовий менеджер з понад 20-річним досвідом у сфері фінансового аналізу, бюджетування, економічного планування та автоматизації фінансових процесів. Досвід керівництва фінансовими підрозділами та впровадження ефективних управлінських рішень.

Ключові навички
• Фінансовий аналіз та прогнозування
• Бюджетування та фінансове планування
• Управління ризиками та економічна безпека
• Автоматизація бізнес-процесів
• Робота в ERP
• Розробка стратегій
• Контроль та оптимізація витрат
• Розробка та впровадження KPI
• Розрахунки економічних та фінансових показників, точки беззбитковості

2010 - 2012
MBA, International Business School
1994 - 1998
Сєверодонецький технологічний інститут – Спеціальність: економіст
1988 - 1993
Харківський інститут радіоелектроніки – Спеціальність: інженер - системотехнік

Досвід роботи
2024 по цей час

2023-2024

АТ «Укрпошта», м. Київ
Начальник відділу планування та економічного аналізу
• Складання фінансового плану підприємства, контроль виконання, аналіз відхилень, складання звітів про його виконання;
• Підготовка листа очікування для акціонера з розрахунком цільових показників ефективності;
• Аналіз фінансово-господарської діяльності та підготовка щомісячних бізнес-ревю для керівництва;
• Складання P&L, CF та висновків за результатами роботи за період;
• Складання розрахунку прибутковості бізнесів та послуг компанії, визначення маржинальності та точки беззбитковості;
• Створення, удосконалення наявних звітів та форм в електронній системі (ERP) та Excel.
• Керівництво відділом, участь в аудиторських перевірках, перевірках державних органів, складанні звітів,

ТОВ “Медичний центр “Медікап”, м. Київ
Фінансовий менеджер, аналітик
• Складання P&L, CF та висновків за результатами роботи за період;
• Складання бюджету, контроль виконання бюджету;
• Розробка фінансово-економічних моделей для обрахунку наслідків впровадження проектів;
• Аналіз змінних та постійних витрат, маржинальності. Розрахунок точки беззбитковості.
• Розробка облікової політики;
• Складання форм для складського обліку, розрахунку заробітної плати;
• Розробка регламентних документів для врегулювання роботи процесів на підприємстві;
• Контроль правильності складання документів в 1С для цілей управлінського обліку;
• Накопичення статистичної інформації в частині економічних та фінансових показниів.
• Складання щоденної довідки про поточних стан показників, які впливають на фінансовий результат роботи підприємства, потік грошових коштів, з прогнозом їх впливу на прибуток та залишок коштів за результатом поточного місяця, в порівнянні з очікуваним прогнозом (місячним бюджетом)

2020 – 2022
Мукачівська міська рада, м.Мукачево

Заступник начальника Управління міського господарства

• контроль діяльності 10 комунальних підприємств (фінансове планування, щомісячна звітність, аналіз економічного/фінансового стану та ключових показників підприємств, забезпечення прибутковості)
• керівництво проектом по виведенню із кризового стану збиткового комунального підприємства
• розробка, впровадження та супровід управлінської звітності, її автоматизація
• формування бюджету Управління, розробка системи мотивації/Положення про підрозділ/посадових інструкцій
• керівник Тендерного комітету, робота в комісіях, співпраця із зовнішними організаціями
• розробка проектів міських програм, контроль за їх виконанням, контроль за виконанням правил благоустрою/цільовим та ефективним використанням бюджетних коштів.

2019 – 2020
ТОВ «Універсал-СД», м.Сєверодонецьк

Заступник директора з фінансів

• розробка та впровадження фінансової моделі бізнесу
• створення системи бюджетів, фінансових планів, показників діяльності, контроль та аналіз їх виконання
• впровадження управлінської звітності

• управління ліквідністю підприємства, аналіз ризиків
• аналіз інвестиційних проектів, їх дохідності

2016-2018
Сєверодонецька міська рада, м.Сєверодонецьк

Перший заступник міського голови/член виконавчого комітету міської ради

• керівництво 7 структурними підрозділами міської ради, в т.ч. фінансовим Управлінням, Департаментом економічного розвитку

• впровадження и управління процесом бюджетування і звітності 12 комунальних підприємств, аналіз їх фінансового стану

• запровадження програмно-цільового методу в бюджетному процесі, формування міського бюджету
• управління процесом формування міських цільових програм

• розробка програми соціально – економічного розвитку міста

• координація процесу взаємодії зі зовнішними організацями: ПРООН, Європейський інвестиційний банк, іншими інвесторами

2014 - 2016
Керівництво проектами зі створення систем управління компаніями

2013 - 2014
ПАТ «Укрпрофоздоровниця», м.Київ

Заступник голови Правління з економічних питань

• розробка і впровадження системи управління групою компаній (більше 80 дочірніх компаній – система планування, бюджетування, управлінської звітності)
• управління фінансовими потоками та ліквідністю групи компаній

• розробка стратегії розвитку холдингу

• фінансово – економічний аналіз роботи холдингової структури

• формування звітності для акціонерів щодо результатів роботи групи компаній

2012-2013
ТОВ «Розвиток 21-Сторіччя», м.Київ

Керівник з розвитку бізнесу

• управління прибутковістю інвестиційного проекту
• побудова моделі роботи компанії (бізнес-процеси, структура, штатний розпис, система планування і звітності, система мотивації)
• впровадження і управління системою бюджетування

• розробка системи контролінгу та ефективного управління витратами

• автоматизація бухгалтерської звітності підприємства

2011-2012
АТ «Західенерго», м.Львів

Головний бухгалтер

• управління бухгалтерським та податковим обліком підприємства, податкове планування

• формування облікової політики компанії

• впровадження стандартів МСФЗ, робота за аудиторськими компаніями
• формування задач по автоматизації процесів обліку і побудови звітності, формування бізнес-вимог

2001-2010
АО «SUD-CHEMIE ALVIGO CATALYSTS UKRAINE», м.Сєверодонецьк

Головний бухгалтер/Заступник генерального директора з економіки та фінансів/Член ради директорів

• розробка стратегії розвитку підприємства

• впровадження системи бюджетування (поточного, короткострокового, довгострокового) та бізнес-планування, формування економічної моделі розвитку підприємства
• управління фінансовими потоками та ліквідністю, робота з фінансовими організаціями
• розробка і впровадження управлінської звітності, оперативних прогнозів діяльності та контроль за їх виконанням
• формування системи KPI для оцінки ефективності співробітників
• проведення фінансово-економічного аналізу діяльності підприємства, аналіз та мінімізація фінансових ризиків
• впровадження МСФЗ, робота за аудиторськими компаніями

• управління бухгалтерським та податковим обліком діяльності підприємства, формування облікової політики

Навчання

2019
Microsoft Excel для бізнесу, Міжнародна бізнес-школа «Laba»
2011
Тренінг «Податкове планування та МСФЗ» ДТЕК, м. Львів
2009
Тренінг «Управлінська звітність» SUD-CHEMIE AG м. Мюнхен, Німеччина

Додатково

Володіння мовами
Українська, російська – вільно, англійська – Intermediate

Володіння ПЗ
MS Office (Word, Excel, Power Point), 1C, просунутий користувач Excel.
Аналітичне мислення, відповідальність, вміння працювати з великим масивом даних, уважність, вміння правильно розподіляти задачі та ставити пріоритети.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: