- File
Віталіна
Адміністратор
- Age:
- 20 years
- City of residence:
- Cherkasy
- Ready to work:
- Cherkasy, Remote
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/12784753/
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Телефон: [
Email: [
Місто: Черкаси
Ціль
Зайняти позицію адміністратора, застосовувати організаторські та управлінські навички для
ефективної роботи офісу й забезпечення чіткого функціонування всіх процесів.
Досвід
Адміністративна підтримка та координація
● Вела документообіг (обробка вхідної та вихідної кореспонденції, реєстрація
документів)
● Координувала роботу персоналу, стежила за графіками та дотриманням внутрішніх
правил
● Організовувала закупівлі (добрив, пального, запчастин) і контролювала своєчасні
поставки
● Підтримувала зв’язок із водіями, логістами, агрономами та іншими фахівцями
Управління ресурсами та комунікація
● Займалася фінансовим контролем (рахунки, платежі, звітність за витратами)
● Підтримувала зв’язок із підрядниками, постачальниками та організовувала
відрядження
● Допомагала з плануванням і проведенням зустрічей, працювала із запитами клієнтів
(Додатково виконувала маркетингові завдання: підготовка комерційних
пропозицій, аналіз ринку.)
Освіта
● Східноєвропейський фаховий коледж імені Рауфа Аблязова (2023–2025),
спеціальність «Маркетинг»
● Курси «SMM для бізнесу»
● Курси з інтернет-маркетингу
● Початкові знання з чат-ботів
Ключові навички
● Організованість: умію розподіляти завдання, вести документацію та контролювати
дедлайни
● Робота в команді: легко взаємодію з колегами, допомагаю налагодити ефективну
комунікацію
● Комунікабельність: швидко встановлюю контакт із клієнтами, партнерами та
постачальниками
● Адміністративні здібності: планую закупівлі, веду базову фінансову звітність і
контролюю офісні процеси
● Аналіз та планування: умію систематизувати велику кількість інформації та
пропонувати оптимальні рішення
More resumes of this candidate
Considering positions: Офіс-менеджер, помічник керівника, рекрутер, Direct менеджер, Продюсер, 3 more positions
Cherkasy, Remote
ВІТАЛІНА РІЖКО Телефон: Email: Місто: Черкаси Ціль Отримати позицію офіс-менеджера або помічника керівника, де зможу застосувати організаційні та адміністративні навички для забезпечення...
Considering positions: Маркетолог, помічник маркетолога, Менеджер з інтернет-маркетингу, SMM-маркетолог, 4 more positions
Cherkasy, Remote
ВІТАЛІНА РІЖКО Телефон: Email: Місто: Черкаси Ціль Зайняти першу професійну позицію у сфері маркетингу та застосувати свій потенціал у формуванні результативних стратегій, щоб одночасно...
Considering positions: Бренд-асистент з поглибленою аналітикою, Продакт-менеджер, Менеджер роботи з клієнтами, 5 more positions
Cherkasy, Remote
Сайт пошуку роботи №1 в Україні Резюме від 21 червня 2025 Ріжко Віталіна Бренд-асистент з поглибленою аналітикою та досвідом Amazon-процесів Вид зайнятості: повна, неповна Зарплата: 30 000 грн...
Similar candidates
-
Адміністратор
Kyiv, Remote -
Адміністратор
30000 UAH, Lviv, Remote -
Адміністратор
Hatne, Chabany, Remote -
Адміністратор
Lviv, Remote -
Адміністратор
28000 UAH, Dnipro, Remote -
Customer support manager
Lviv, Remote