• File

Зоя

Помічник бухгалтера, діловод

City:
Bila Tserkva

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Ковбасюк Зоя Василівна.
Дата народження: 03.02.1986 р.
Телефон моб. [open contact info](look above in the "contact info" section).
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Претендую на вакансію: Керівник відділу, менеджер, робота з первинною документацією.
Досвід роботи.
Період роботи: З 2011 по 2025 рр.
Назва організації: ПП «ВП Будсервіс» ( ТОВ «Бау-Люкс» ) м. Біла Церква.
Посада: Керівник відділу, менеджер з постачання.
Посадові обов’язки:
-Робота в 1С (формування рахунків, видаткових, податкових накладних);
-Пошук та вибір постачальників;
- Ведення переговорів та укладання договорів;
- Контроль за виконанням умов договорів;
- Замовлення товару в необхідній кількості та асортименті;
- Щомісячна звірка з постачальниками;
- Аналіз ринку та моніторинг цін;
- Підготовка звітності та аналітики;
- Ведення облікової документації;
- Взаємодія з іншими відділами компанії;
- Підвищення кваліфікації та участь у навчальних заходах;
- Розв’язання конфліктних ситуацій з постачальниками та покупцями;
- Контроль роботи працівників відділу;
- Впровадження різних акцій;
- Виконання службових доручень свого керівника.
Період роботи: З 2009 по 2011 рр.
Назва організації: ТОВ «Океан-Морепродукт» м. Київ.
Посада: Менеджер оптової торгівлі (бухгалтер).
Посадові обов’язки:
-Формування актів, рахунків, податкових (робота в 1С);
- Формування щотижневих звітів про заборгованість;
- Оплата за рахунками, рознесення банківської виписки в 1С;
- Корегування накладних;
- Ведення баз даних, контроль вхідної та вихідної документації;
- Робота з клієнтами;
- Прийом заявок на продукцію;
- Розробка щотижневого відрядження для експедитора.

Період роботи: З 2008 по 2009 рр.
Назва організації: Дилерська компанія Nissan, ТОВ «Свобода-Авто» м. Київ.
Посада: Асистент комерційного директора, маркетолог.
Посадові обов’язки:
-Виконання доручень керівника;
- Планування робочого часу директора;
- Робота з первинною документацією;
- Виписка документів для ДАІ;
- Формування бюджету на рекламу;
- Розроблення та затвердження макетів;
- Співпраця з постачальником та Медіа Холдінгом;
- Реєстрація вхідної та вихідної документації;
- Організація життєдіяльності салону, вирішення організаційних питань.
Період роботи: З 2007 по 2008 рр.
Назва організації: АКБ ПФ «Приват Банк» м. Київ.
Посада: Касир-операціоніст, менеджер з обслуговування клієнтів.
Посадові обов’язки:
-Прийом платежів;
- Здійснення грошових переказів;
- Виконання плану підрозділу за допомогою програми крос-продаж;
- Відкриття і обслуговування поточних, депозитних и карточних рахунків фізичних осіб та інше.
Освіта:
Навчальний заклад: Вінницький соціально-економічний інститут вищого навчального закладу « Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна».
Дата закінчення: Червень 2008 рік.
Факультет: Економіки та підприємства;
Спеціальність: Менеджмент організації, економіст.
Форма навчання: Денна.

Професійні навики:
Знання мов: Німецька-базова, англійська - в процесі активного розвитку.
Комп’ютерні навики: Активний користувач.
Наявність водійських прав: Категорія В.
Особисті якості: Цілеспрямована, відповідальна, комунікабельна. Аналітичний склад розуму. Легко та охоче навчаюсь. Без шкідливих звичок.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: