• File

Alexsander

Офис-менеджер

Considering positions:
Офис-менеджер, Приймальник товару, Економіст
Age:
36 years
City:
Kremenchuk

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Резюме

Хитрін Олександр Миколайович
Дата народження ​ ​ ​ 03.12.1987​
Email​ ​ ​ ​ ​ [open contact info](look above in the "contact info" section)
Сімейний тан ​ ​ ​ не одружений​
Моб. телефон​ ​ ​ [open contact info](look above in the "contact info" section)
Мови ​​ ​ ​ ​ Українська - Рідна
​​ ​ ​ ​ Російська - Вільно

Освіта основна
2008-2013 Дніпропетровський університет імені Альфреда Нобеля.
Спеціальність Фінанси і кредит.

Досвід роботи
2014-2015 - Управління праці та соціального захисту населення,
інспектор. Обов'язки службова документація.
2015-2016 - Управління водного господарства, економіст з праці 2
категорія. Обов'язки розробка норм часу калькуляції робіт.
2016-2017 - ТОВ Житлорембудсервіс інженер технічної інспекції.
Обов'язки звірка проведених робіт матеріалів, обробка заявок громадян,
калькуляції робіт.
2018-2020 - Оператор контролер Коль Груп Слубіце Польша
(металоконструкції). Обов'язки програмування контроль за дотриманням
тех. процесса, проведення замірів з відповідністю карти контроля.
2022-2024 - Тов Давіанс Інвест менеджер з адміністративної
роботи.Обов'язки контроль виконання робіт (висотні підсобні роботи)
службова документація.
2024 - Млини України менеджер з логістики. Обов'язки контроль
відгрузок зернових культур, підготовки первинної документації, пошук
машин ремонт.

Професійні навички і знання
Досвідчений користувач пк Office, 1с, робота з інтернетом.
Енергійність бажання розвиватись у професійному та особистому плані.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: