- File
Alina
Економіст, Bookkeeper (Account)
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number .
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/12806950/
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Особиста інформація
Телефон: [
Електронна пошта: [
Місто/Країна проживання: США
Освіта: вища
Дата народження: 04.05.1988 р
Сімейний стан: не заміжня, дітей немає
Досвід роботи
З 12.2022 по теперішній час (2 роки 3 міс.)
У компанії: Interlink Group Inc, USA
Посада: Account / Bookkeeper
Функціональні обов'язки:
Ведення бухгалтерського обліку (доходи, витрати, баланси);
Підготовка та обробка рахунків-фактур;
Облік заробітної плати та податків;
Взаємодія з банками та постачальниками;
Підготовка фінансових звітів для CPA (Certified Public Accountant);
Контроль відповідності фінансових операцій законодавству;
Адміністрування трудових договорів і кадрового діловодства;
Комунікація з клієнтами, вирішення їхніх питань;
Координація проектів між клієнтом і внутрішніми командами.
З 06.2012 по 09.2022 (10 років 3 міс.)
У компанії: АТ "Райффайзен Банк Аваль", Херсон
Посада: Економіст
Функціональні обов'язки:
Управління тестовими та корпоративними картками у ТС Трансмастер;
Відкриття КР для юросіб, ФОП та зарплатних клієнтів у ТС Трансмастер, ПЗ С-Ісаод, ПЗ Оріон;
Внесення змін у ТС Трансмастер/ПЗ С-Ісаод (оновлення даних, зміна категорії клієнта тощо);
Перереєстрація КР в межах ЦО, зміна статусу клієнтів, блокування/розблокування карток;
Відкриття зарплатних договорів, транзитних рахунків (2909), супровід міжрегіональних
зарплатних проектів;
Перевірка клієнтів у ПЗ Банкмастер (FiSa/PEP), розблокування рахунків, керування SMS-
інформуванням;
Надання відповідей на запити аудиторів, ДФС (через Medoc), банківських відділень та клієнтів;
Ведення документації, написання інструкцій, SOP, погодження процедур.
З 02.2011 по 04.2012 (1 рік 2 міс.)
У компанії: «Platinum Bank», Херсон
Посада: Спеціаліст по роботі з клієнтами / експерт з кредитування
Функціональні обов'язки:
Продаж кредитних продуктів: консультація клієнтів;
Інформування клієнтів про додаткові сервіси та продукти банка;
Документальний супровід: оформлення пакету документів для видачі кредиту, занесення
інформації в комп'ютерну базу Банку;
Активне залучення клієнтів в пункт видачі кредитів: роздача листівок, розміщення плакатів та
оголошень біля пункту видачі кредитів і на прилеглій території;
Прозвон бази клієнтів;
Участь в промоакціях.
Освіта
Навчальний заклад: Херсонський юридичний інститут Харківського національного університету
внутрішніх справ
Дата закінчення: 2010-07-01
Факультет: Юридичний
Спеціальність: Юрист
Навчальний заклад: Херсонський державний університет
Дата закінчення: 2015-05-01
Факультет: Юридичний
Спеціальність: Юрист
Курси та тренінги
Назва курсу / тренінгу: Продажі. Спілкування з клієнтами
Компанія: ПАТ Platinum Bank
Місто: Херсон Період: Повний робочий день Дата: 01.10.2011.
Назва курсу / тренінгу: Fundamentals of Business Taxes
Компанія: Udemy
Місто: Online
Період: 2 total hours Дата: 01.02.2025.
Назва курсу / тренінгу: The Complete Financial Analyst Course 2025
Компанія: Udemy
Місто: Online
Період: 21,5 hours Дата: в процесі.
Іноземні мови і комп'ютерні навички
Aнглійська: B1 - Intermediate
Українська: Вільно володію
Російська: Вільно володію
Рівень володіння комп'ютером: впевнений користувач
Alina Zanudenko
Personal Information
Phone: [
Email: [
Location: USA
Education: Higher education
Date of Birth: May 4, 1988
Marital Status: Single, no children
Work Experience
Interlink Group Inc, USA
Position: Account / Bookkeeper
Period: 12.2022 – Present (2 years 3 months)
Responsibilities:
Maintaining accounting records (income, expenses, balances)
Preparing and processing invoices
Payroll and tax accounting
Interaction with banks and suppliers
Preparing financial reports for CPA (Certified Public Accountant)
Ensuring compliance of financial transactions with legal requirements
Administration of employment contracts and HR documentation
Communication with clients, resolving their inquiries
Coordinating projects between clients and internal teams
Raiffeisen Bank Aval, Kherson, Ukraine
Position: Economist
Period: 06.2012 – 09.2022 (10 years 3 months)
Responsibilities:
Managing test and corporate cards in TS Transmaster
Opening credit lines for legal entities, entrepreneurs, and payroll clients in TS Transmaster, S-ISAOD
software, and Orion software
Making changes in TS Transmaster/S-ISAOD (data updates, client category changes, etc.)
Re-registering credit lines within the central office, changing client statuses, blocking/unblocking cards
Opening payroll contracts, transit accounts (2909), supporting interregional payroll projects
Verifying clients in Bankmaster software (FiSa/PEP), unlocking accounts, managing SMS notifications
Responding to inquiries from auditors, tax authorities (via Medoc), bank branches, and clients
Maintaining documentation, writing instructions, SOPs, and approving procedures
Platinum Bank, Kherson, Ukraine
Position: Client Relations Specialist / Credit Expert
Period: 02.2011 – 04.2012 (1 year 2 months)
Responsibilities:
Selling credit products and consulting clients
Informing clients about additional bank services and products
Processing loan applications and entering data into the bank’s system
Actively attracting customers to the loan issuance point (distributing leaflets, placing posters and
announcements)
Calling potential clients from the database
Participating in promotional campaigns
Education
Kherson Law Institute of Kharkiv National University of Internal Affairs
Degree: Lawyer
Graduation Date: July 1, 2010
Kherson State University
Degree: Lawyer
Graduation Date: May 1, 2015
Courses and Training
Sales and Client Communication – Platinum Bank, Kherson (October 1, 2011)
Fundamentals of Business Taxes – Udemy, Online (February 1, 2025)
The Complete Financial Analyst Course 2025 – Udemy, Online (In progress, 21.5 hours)
Languages and Computer Skills
Languages:
English: B1 – Intermediate
Ukrainian: Fluent
Russian: Fluent
Computer Skills: Confident user
Similar candidates
-
Менеджер по роботі з клієнтами (B2B, B2C супровід існуючих клієнтів та адміністрування, E-commerce)
32000 UAH, Kyiv -
Менеджер по роботі з клієнтами, спеціаліст з обслуговування клієнтів
Kyiv -
Провідний, головний фахівець з врегулювання збитків
Kyiv -
Економіст
Kyiv, Zhytomyr -
Економіст
Kyiv, Petropavlivska Borshchahivka, Chaiky (Bucha Region) -
Менеджер по роботі з клієнтами
Kyiv