- File
Світлана
Бухгалтер
- Considering positions:
- Бухгалтер, Бухгалтер з первинної документації, Фінансист, Головний бухгалтер
- Age:
- 40 years
- City of residence:
- Kyiv
- Ready to work:
- Remote
Contact information
The job seeker has entered a phone number .
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/12809989/?puid=41
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Дата народження: 14 квітня 1985
Телефон: [
Електронна пошта: [
Адреса: Київ, м. Позняки
Досвід роботи:
З Жовтня 2018
ТОВ «Сталкон»
Бухгалтер
- оформлення первинної бухгалтерської документації 1С (V8): рахунки, видаткові, акти, ТТН, довіреність;
- проведення звірок з контрагентами, акти звірок;
- контроль дебіторської заборгованості - Робота в M.E.DOС та Вчасно;
- контроль та архівація первинних документів;
- спілкування з клієнтами
- виконання доручень головного бухгалтера.
Також за сумісництвом виконання адміністративних обов'язків:
- замовлення канцтоварів, води, кави, госп.потреб. Прийом товару та документальне оформлення;
- оформлення та відправка документів Укр.пошта та Нова пошта
ТОВ «Голденпак»
Бухгалтер з первинної документації
Квітень 2010 – вересень 2018
- прийом та обробка замовлення від клієнта;
- оформлення первинної бухгалтерської документації в 1С (V8): рахунки, видаткові та податкові накладні, довіреність;
- реєстрація податкових накладних у M.E.DOC;
- контроль бази даних за обсягами замовлень, залишками товарів на складах;
- ведення клієнтської бази;
- налагодження зворотного зв'язку із клієнтами. Встановлення причини незадоволеності клієнта спільною роботою;
- контроль дебіторської заборгованості.
ТОВ "Уніпром"
Червень 2007 – Січень 2010
Менеджер з документального оформлення продажів
- виписка та контроль оплати рахунків клієнтів;
- контроль бази даних за обсягами замовлень, залишками товарів на складах;
- оформлення первинної бухгалтерської документації: рахунки, видаткові та податкові накладні;
- проведення звірок з контрагентами;
-ведення клієнтської бази
АКІБ «УкрСиббанк» «Київське регіональне управління»
Вересень 2006 – квітень 2007
Фахівець з операційної діяльності середнього та малого бізнесу
- відкриття, ведення та закриття поточних та депозитних рахунків юридичних осіб у національній та іноземній валютах, карткових рахунків для зарплатних проектів та корпоративних карток;
- формування юридичних справ - Провидіння платежів у системі «Клієнт-Банк»;
- контроль за правильністю оформлення заяв на переказ та видачу готівки з каси, проставленням балансових касових символів;
- оприбуткування та списання грошових книжок із позабалансового рахунку.
Освіта:
2002-2008
Київський Славістичний Університет
Факультет економіки та управління
Фахівець
Професійні навички:
Володіння офісними програмами Excel, MS Word, 1C (V8) Управління торговим підприємством для України, M.E.DOC, Вчасно
Знання мов:
Українська – вільно володію
Англійська – базові знання
Додаткова інформація: Я відповідальна і уважна до деталей людина. Маю такі якості як стресостійкість, посидючість, швидко навчаюсь, лояльність, не конфліктність.
More resumes of this candidate
Similar candidates
-
Помічник бухгалтера, менеджер, логіст, диспетчер, адміністратор (державна служба)
Remote -
Бухгалтер
60000 UAH, Remote, Pavlohrad -
Бухгалтер
Remote -
Главный бухгалтер
Remote, Cherkasy -
Бухгалтер
Remote, Volovets -
Бухгалтер
Remote, Lviv