• File

Тетяна

Спеціаліст з публічних закупівель, економіст, фінансист

Considering positions:
Спеціаліст з публічних закупівель, економіст, фінансист, Адміністратор
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Резюме від 04.03.2025

Жукова Тетяна Миколаївна
Спеціаліст з публічних закупівель,
економіст, фінансист 40 000 – 60 000 грн
Повна зайнятість
Вік: 47 років

Місце проживання : м. Київ

Контактна інформація:
тел. [open contact info](look above in the "contact info" section)

Эл. пошта: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Додаткова інформація:
Жукова Тетяна Миколаївна

Дата народження: 08.06.1977

Місце проживання: м.Київ

Сімейний стан: вдова

e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Знання мов:
Українська – вільно

Досвід роботи:
З жовтня 2020 року

Відділ освіти Покровської міської ради Донецької області
Посада: Спеціаліст з публічних закупівель

Посадові обов'язки:

- Здійснення проведення процедур закупівель товарів, робіт і послуг через систему Prozorro.
- Підготовка відповідних документів для проведення публічних закупівель, у тому числі –
тендерної документації, внесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації (у разі
наявності вимог/скарг закупівлі).
- Складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних
закупівель.
- Аналіз виконання договорів, укладених згідно із Законом про публічні закупівлі.
- Формування річного плану закупівель та додатоків до річного плану закупівель, внесення
змін до них.
- Моніторинг постачальників (підрядників, виконавців) в сфері публічних закупівель та
організація на стадії планування закупівель консультацій з постачальниками.
- Визначення обґрунтованої очікуваної вартісті, здійснення вибору процедури закупівлі.
- Здійснення комунікації зі структурними підрозділами з питань планування потреб.
- Аналіз інформації про потреби на товари, роботи чи послуги.
- Аналіз інформації щодо цін на товари, роботи та послуги.
- Спілкування з постачальником, ведення замовлення, оплати
- Підтримка ділових відносин із замовниками та перевізниками (підрядниками, виконавцями)
- Розширення бази підрядників та підтримка довгострокових відносин із постійними
постачальниками (підрядниками, виконавцями)
- Ведення ділового листування з постачальниками (підрядниками, виконавцями)
- Контроль та обробка первинної документації.
- Транспортна логістика: пошук транспорту необхідного обсягу та вантажопідйомності,
підписання заявки, контроль вантажу в дорозі та на місці розвантаження.
- Контроль оплат транспортним та експедиційним організаціям за надані ними послуги.
- Організація роботи направленої на своєчасне укладання договорів за результатами
проведених процедур закупівель, внесення змін до них (у разі необхідності), звітування про
виконання.
- Оприлюднення інформації та звіту про виконання договору про закупівлю дотримуючись
вимог щодо термінів оприлюднення інформації в електронній системі закупівель передбачених
законодавством.
- Аналіз інформації про хід виконання зобов’язань постачальника (підрядника, виконавця).
- Оприлюднення/розміщення/внесення змін інформації та документів в електронній системі
закупівель, дотримуючись вимог щодо термінів оприлюднення інформації, передбачених
законодавством.
- Моніторинг змін у законодавчому і нормативному забезпеченні функціонування системи
публічних закупівель в Україні.
- Ведення документації згідно з Інструкцією з ведення діловодства.

Червень 2016 – січень 2018
ТОВ «БІ ЕЛ ДЖИ Мікрофінанс»

Посада: Провідний менеджер з надання кредитів

Посадові обов'язки:

- Консультування клієнтів щодо кредитних продуктів.
- Оформлення та обробка кредитних заявок.
- Ведення облікової документації.
- Підготовка звітності та аналітики.
- Контроль за виконанням умов кредитних договорів.
- Розв'язання конфліктних ситуацій.
- Моніторинг ринкових тенденцій та конкурентного середовища.
- Підвищення кваліфікації та участь у навчальних заходах.

Квітень 2003 – липень 2013
ПАТ «Кредитпромбанк»
Посада:
грудень 2010 - липень 2013: Провідний економіст відділу з розвитку бізнесу
вересень 2005 – грудень 2010: Старший економіст
вересень 2003 – вересень 2005: Економіст
квітень 2003 – вересень 2003: Старший касир

Посадові обов'язки:

- Залучення клієнтів на обслуговування.
- Просування та консультація клієнтів по всіх банківських продуктах.
- Здійснення організиції і проведення операцій з кредитування:
 консультація потенційних позичальників:
 перевірка заповнених позичальником документів;
 збір та обробка документів, необхідних для формування кредитної справи;
 надання кридитів;
- Моніторинг так контроль поточних кредитів.
- Робота з проблемною заборгованістю:
 проведення телефонних переговорів з клієнтами з метою урегулювання питань
заборгованості;
 надання консультацій клієнтам з причин виникнення заборгованості та засобів її
погашення;
 ведення бази даних та підготовка звітності по результатах здійсненої роботи.
- Відкриття та ведення рахунків фізичних та юридичних осіб.
- Операційне обслуговування юридичних осіб.
- Залучення депозитів фізичних осіб.
- Відкриття та обслуговування карткових рахунків фізичних осіб.
- Здійснення грошових переказів в національній та іноземних валютах.
- Здійснення операцій, пов’язаних з прийманням та видаванням готівкових грошових коштів
через касу.
- Прийом платежів.
- Видача, внесення готівки (національної та іноземної валюти) за платіжними картками.
- Визначення ознак справжності та платіжності банкнот та ін.
- Оформлення первинної документації.
- Складання касової звітності.

Грудень 2001 - березень 2003
ЗАО Приватбанк
Посада:
Серпень 2002 – березень 2003 : Бухгалтер
Грудень 2001-серпень 2002 : Касир

Посадові обов’язки:
- Операційне обслуговування юридичних осіб.
- Здійснення грошових переказів в національній та іноземних валютах.
- Здійснення операцій, пов’язаних з прийманням та видаванням готівкових грошових коштів
через касу.
- Прийом платежів.
- Видача, внесення готівки (національної та іноземної валюти) за платіжними картками.
- Визначення ознак справжності та платіжності банкнот та ін.
- Оформлення первинної документації.
- Складання касової звітності.

Жовтень 1999 – вересень 2001
Банк «Україна»
Посада : касир

- Здійснення операцій, пов’язаних з прийманням та видаванням готівкових грошових коштів
через касу.
- Прийом платежів.
- Видача, внесення готівки (національної та іноземної валюти) за платіжними картками.
- Визначення ознак справжності та платіжності банкнот та ін.
- Оформлення первинної документації.
- Складання касової звітності.
Освіта:
Донецький інститут підприємництва 2001р.
Спеціальність: «Фінанси та кредит» , кваліфікація спеціаліста «Економіст-фінансист»

Професійні навички:
- Вміння вести ділові переговори та укладати договори з постачальниками.
- Навички проведення ділових перемовин.
- Знання ведення документообігу, архівування документів.
- Впевнений користувач ПК.
- MS Office (Word, Excel).
- Опитний користувач (Internet, MS Outlook, Email, BAT)
- Вміння користуватися оргтехнікою.

Особисті якості: Комунікабельність, пунктуальність, цілеспрямованість, сумлінність у
виконанні поставлених завдань, орієнтація на результат, високий рівень відповідальності,
уважність до деталей, самоорганізація та планування, потенціал та бажання до навчання та
розвитку, швидке вивчення специфіки роботи, уміння працювати з великим обсягом
інформації.

Рекомендації:

Гречко Наталія Віталіївна
Заступник начальника відділу освіти
Покровської міської ради Донецької області

[open contact info](look above in the "contact info" section)

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: